Den ene spiller som præsenteres er angeveligt en udenlandsk profil, som man har valgt at købe for 18 mio kroner! Det skulle være et navn som ikke er vildt kendt hos den almene danske fodbold fan.
Den ene spiller som præsenteres er angeveligt en udenlandsk profil, som man har valgt at købe for 18 mio kroner! Det skulle være et navn som ikke er vildt kendt hos den almene danske fodbold fan.
HVIS man henter Erik fra Celtic, så kommer man også af med 15-20 mill kr.
hvis FCM kvalificere sig til CL gruppespil eller EL gruppespil, så henter man spillere for mellem 50-100 mio kr, det er mit gæt.
Jonas Ryefelt fra Ekstra Bladet skriver her i aften
Vi har indhentet en masse fede ting til jer, som lige skal bearbejdes, men glæd jer til opdateringer omkring Johan Larssons fremtid, AaB's transferplaner og FC Midtjyllands købelyst. Sidstnævnte er ret så stor.
Interessant. Mon ikke det er Drexler, eller er der nogle rygter om andre storkøb?
Interessant. Mon ikke det er Drexler, eller er der nogle rygter om andre storkøb?
Drexler er transferfri, men skal angivelig have et stort engangsbeløb for at sætte benene i FCM, Stuttgart var ude efter ham i vinters, og en løn på 1,5 mill årligt det får du sgu ikke ham til.
Jeg har en ide om at ham til 18 mill kr. er ham fra sydafrika, som var aktuel tidligere, han er topscorer og han hedder Percy Tau, og ham har FCM før haft følerne ude efter.
Jeg håber altså ikke at vi køber Erik for 20 millioner. 10 maks, ellers synes jeg i stedet vi skal gå efter en venstrefodet stopper.
tja det får du ham ikke til, når FCK skulle punge 28 mill kr. ud i sidste sæson for Erik, hvordan vil du forklar 10 mill kr.
Man kunne måske lave en klausul på 10 mill kr. og med 50 pct at salgsum ved videresalg.
Erik er FCM'er om nogen og en kulturbærer, og det skal du ikke undervurdere og han er anfører.
Ven jeg siger ikke at han koster 10. Jeg siger bare, at han ikke skal købes for enhver pris. Han er god, bevares, men er han bedre end Sanneh til de få millioner vi gav for ham? Det synes jeg ikke. Det er hele tiden en afvejning af kvalitet op mod pris, og jeg synes ikke at vi får det optimale ud af vores millioner hvis man giver 20+ for Erik.
Derudover så mener jeg, at der er brug for en venstrefodet stopper, fordi det er tydeligt at modstanderne godt ved, at vi har tre stoppere med højrebenet
Drexler er transferfri, men skal angivelig have et stort engangsbeløb for at sætte benene i FCM, Stuttgart var ude efter ham i vinters, og en løn på 1,5 mill årligt det får du sgu ikke ham til.
Jeg har en ide om at ham til 18 mill kr. er ham fra sydafrika, som var aktuel tidligere, han er topscorer og han hedder Percy Tau, og ham har FCM før haft følerne ude efter.
18 millioner for en spiller der har udløb om 1 år. 24 år gammel og score i snit hver 4 kamp. Vi skulle have budt 8-9 millioner i vinters, og det var nok som erstatning for Sørloth, hvor vi endte med Dovbyk.
Jeg tror ikke det er urealistisk at vi henter Erik Sviatchenko. Han sagde selv noget i retning af "nu må vi se hvad fremtiden bringer" og Svend Graversen sagde "jeg må hellere sætte mig ned og snakke med Erik her hen over vinduet".
Det må også tælle noget for Erik, at vi blev mestre og - forhåbentlig - får en mere overskuelig vej til EL-gruppespil (lad os være ærlige, CL ser pissesvært ud med den nye reform).
Øh, hvor har du set Drexler er transferfri og har kontraktudløb nu her?
Ifølge Transfermarkt, har han kontrakt med Holstein-Kiel indtil 2020. Jeg tror, det er ham, vi henter, for 2,5 mio. euro.
Hold kæft du har ret, mener der var en der skrev det herinde at han var transferfri, eller har det været ham den anden Dominik kaiser der er blevet forvekslet.
Det lyder sandsynligt at han koster 2,5 mill euro, men hvorfor vil han til Danmark ? når Stuttgart har været ude efter ham ?
Eriks pris er angiveligt inden for samme ramme, 2,5 - 3 mill euro
Øh, hvor har du set Drexler er transferfri og har kontraktudløb nu her?
Ifølge Transfermarkt, har han kontrakt med Holstein-Kiel indtil 2020. Jeg tror, det er ham, vi henter, for 2,5 mio. euro.
Hold kæft du har ret, mener der var en der skrev det herinde at han var transferfri, eller har det været ham den anden Dominik kaiser der er blevet forvekslet.
Det lyder sandsynligt at han koster 2,5 mill euro, men hvorfor vil han til Danmark ? når Stuttgart har været ude efter ham ?
Eriks pris er angiveligt inden for samme ramme, 2,5 - 3 mill euro
Ja, du har nok forvekslet ham med Kaiser, som i hvert fald er uden kontrakt nu her.
Mht. til Drexler kunne det europæiske spille ind, en god løn, Sparvs gode kammerat (nu har han jo også forlænget). Ærlig talt, ved jeg det ikke, da engelske klubber også har været kædet sammen med ham. Men for mig peger ALT på ham. Glæder mig til, der snart kommer noget officielt.