Transfer sommer 2018

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
tatoo

Re: Transfer sommer 2018

Indlæg af tatoo »

Matjavsen skrev:
19. maj 2018, 21:05
Benzo skrev:
19. maj 2018, 21:04
Matjavsen skrev:
19. maj 2018, 20:57
Kunne det ikke passe meget godt med Kiel spilleren?
De spiller kl 20:30 på mandag
Måske, men så dukker han nok ikke selv op til præsentationen ;)
Han spillede ikke i det første opgør :)
Måske han allerede har sagt aufedersein :p
Han spillede og lagde op til deres mål.

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

Matjavsen skrev:
Benzo skrev:
Matjavsen skrev:
19. maj 2018, 20:57
Kunne det ikke passe meget godt med Kiel spilleren?
De spiller kl 20:30 på mandag
Det er ikke korrekt. Han spiller opgøret og var fremragende. Lavede en assist til Kiels mål, hvor han satte et par spillere på baglinien. Desuden lagde han op til flere store chancer den sidste 1/2 time, hvor Kiel burde have reduceret. Hvis det er ham, som vi henter (og det ved jeg ikke, om det er), så ligner han en stor forstærkning.

Matjavsen

Indlæg af Matjavsen »

Jeg så forkert :p

FCM2000

Indlæg af FCM2000 »

Kent skrev:
19. maj 2018, 21:20
Matjavsen skrev:
Benzo skrev:

Det er ikke korrekt. Han spiller opgøret og var fremragende. Lavede en assist til Kiels mål, hvor han satte et par spillere på baglinien. Desuden lagde han op til flere store chancer den sidste 1/2 time, hvor Kiel burde have reduceret. Hvis det er ham, som vi henter (og det ved jeg ikke, om det er), så ligner han en stor forstærkning.
det er den der berømte "hylde", som skulle være højere nu 8-) , kan se at han vurderes til en markedspris på 11-12 mill kr., selv om han er transferfri, så skal FCM helt givet betale ham et engangsbeløb, sådan plejer det at være.

Men kan se i medierne at Stuttgart har været interesseret i ham, og at han har været sat i forbindelse med dem for et stykke tid siden.

Men skal FCM tage et trin op, så er det netop spillere i 10-25 mill kr. klassen man skal hente og som de unge kan lærer noget af, og en trup med bedre spillere virker selvforstærkende til at tiltrække stærkere spillere.

Folk herinde nævner navne som Anders Dreyer fra EFB, Kjartan Finnbogason fra Horsens og som sidder på bænken der, folk har ikke helt forstået, at hvis man skal vedblive med at være i toppen og med i europa, CL, så er det næppe Dreyer der bringer FCM i gruppespillet i CL.

FCM er nød til at tage et trin op, for ellers gør de andre det og det var det der skete for OB for nogle år siden, hvor de faldte i søvn og de blev sat af og samme med Brøndby tilbage i 00 erne. FCM er jo også i en international konkurrence om spillere og det hjælper ikke noget at satse på en 31 årig Islændinge der sidder på bænken i Horsens. :roll:

Jesper BW1100

Indlæg af Jesper BW1100 »

Folk nævner jo udelukkende Finnbogason som en joke fordi han var årsagen til vi selv kan afgøre mesterskabet mandag...

4096

Indlæg af 4096 »

Nå, Sparv har åbenbart besluttet sig for at prøve noget andet end FCM, i hvert fald ifølge Ekstrabladet.dk:
https://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/d ... ge/7164297

I forhold til spillet på banen tror jeg godt vi kan erstatte ham, især med tanke på vores formation og Sparvs niveau efter hans skade. Jeg tror dog han har haft en enorm betydning i omklædningsrummet og for de unge, blandt andet grundet hans enorme professionalisme og fremtoning generelt.

ben2han

Indlæg af ben2han »

4096 skrev:
20. maj 2018, 12:37
Nå, Sparv har åbenbart besluttet sig for at prøve noget andet end FCM, i hvert fald ifølge Ekstrabladet.dk:

I forhold til spillet på banen tror jeg godt vi kan erstatte ham, især med tanke på vores formation og Sparvs niveau efter hans skade. Jeg tror dog han har haft en enorm betydning i omklædningsrummet og for de unge, blandt andet grundet hans enorme professionalisme og fremtoning generelt.
Tror det er godt at han forsvinder, tydeligt at han ikke er på det niveau han har været på tidligere, håber at Graversen og Ove P. har et nyt indkøb til den plads, på plads.

Spicker

Indlæg af Spicker »

ben2han skrev:
20. maj 2018, 13:09
4096 skrev:

Tror det er godt at han forsvinder, tydeligt at han ikke er på det niveau han har været på tidligere, håber at Graversen og Ove P. har et nyt indkøb til den plads, på plads.
Jeg tror Frank tager den plads hvis Sparv smutter og så har han Drachmann som backup.

FCM2000

Indlæg af FCM2000 »

Spicker skrev:
20. maj 2018, 13:19
ben2han skrev:
4096 skrev:

Jeg tror Frank tager den plads hvis Sparv smutter og så har han Drachmann som backup.
Frank ligger ikke en hylde højere, han mangler også Sparvs højde, når vi taler om luftspillet på midten, Frank skal ligge fremme, som han gjorde mod FCK, evt. wingback.

Vigtigst af alt, Frank har slet ikke en Sparvs erfaring, ved godt, der er mange der lever i en drøm herinde, og tror at et U-19 hold har det hele.

Benzo

Indlæg af Benzo »

Der er kun én måde en spiller som Frank kan få den erfaring på, og det er ved at spille. Det er FCMs DNA at give unge spillere chancen, og det håber/tror jeg også man gør i dette tilfælde. Så kan FCM2000 snakke om hylder alt det han vil.

Spicker

Indlæg af Spicker »

FCM2000 skrev:
20. maj 2018, 13:26
Spicker skrev:
ben2han skrev:

Frank ligger ikke en hylde højere, han mangler også Sparvs højde, når vi taler om luftspillet på midten, Frank skal ligge fremme, som han gjorde mod FCK, evt. wingback.

Vigtigst af alt, Frank har slet ikke en Sparvs erfaring, ved godt, der er mange der lever i en drøm herinde, og tror at et U-19 hold har det hele.
Jeg tror vist det er dig der lever i en drøm med alle de penge du vil ud og bruge til sommer ;)

Frank har dynamikken og fysikken til at spille pladsen.
Det kan godt være han ikke er lige så høj som Sparv men han kan så hjælpe vores bagkæde med hans hurtighed i stedet hvor han med højere mobilitet nemmere kan dække af for eks. en wingback der er fanget langt oppe i banen.
Erfaringen får han kun ved at spille så jeg mener absolut ikke der er grund til at bruge penge på en erstatning for Sparv når vi har en så lovende spiller til pladsen.

FCM2000

Indlæg af FCM2000 »

Benzo skrev:
20. maj 2018, 13:33
Der er kun én måde en spiller som Frank kan få den erfaring på, og det er ved at spille. Det er FCMs DNA at give unge spillere chancen, og det håber/tror jeg også man gør i dette tilfælde. Så kan FCM2000 snakke om hylder alt det han vil.
Skal man i CL gruppespil eller stadig udfordre FCK og Brøndby, så er der ikke så meget plads til det er DNA snak, og husk hvem der ejer FCM :shock: han ejer også en klub i england, hvor man har slagtet ungdomsholdet. :shock:

Det er Benham og bestyrelsen (hvor Benham er repræsenteret med 3 "englændere" fra Brentford), som bestemmer linjen, og ikke Steinlein, Thorup og
U-19 teamet.

Hvis FCM skal træde et trin op, så er man nød til at skrue ned for det der DNA gøgl, ellers bliver FCM = FCN, og det gider Benham ikke.

Steinlein ved godt, at skal FCM træde et trin op på den internationale scene, så bliver der ikke plads til så mange spillere fra U-19 holdet.

AltidFCM

Indlæg af AltidFCM »

FCM2000 skrev:
Spicker skrev:
ben2han skrev:

Nej, men den erfaring skal han have chancen for at få - på vores midtbane. Han er et kæmpe talent, og så lav er han altsp heller ikke (1,83). Jeg synes mange glemmer, at når vi spiller med 3-mandsforsvar, er det ikke et must med 6'er type ala. Tim Sparv. Frank kan så meget i begge ender og i presspillet, at han skal spilles ind på midten næste sæson.

Benzo

Indlæg af Benzo »

FCM2000 skrev:
20. maj 2018, 13:45
Hvis FCM skal træde et trin op, så er man nød til at skrue ned for det der DNA gøgl, ellers bliver FCM = FCN, og det gider Benham ikke.

Steinlein ved godt, at skal FCM træde et trin op på den internationale scene, så bliver der ikke plads til så mange spillere fra U-19 holdet.
Hvad ved du om hvad Benham gider? Ifølge Søren Bjerg var akademiet én af grundene til at Benham investerede i FCM til at starte med, så ville det være lidt underligt hvis han negligerer det nu hvor det går allerbedst. Men du FCM2000 ved måske bedre? :lol:

FCM2000

Indlæg af FCM2000 »

Spicker skrev:
20. maj 2018, 13:41
FCM2000 skrev:
Spicker skrev:

Jeg tror vist det er dig der lever i en drøm med alle de penge du vil ud og bruge til sommer ;)

Det er FCM / Graversen der har sagt at man vil købe fra en hylde højere. og Ankersen har sagt at pengene skal bruges til indkøb og investeringer.

Så det er ikke mig :lol:

Husk lige Skat står i baggrunden og vil have selskabsskat af de penge/overskud du ikke vil bruge :lol: og det ved Benham godt

Benham er forretningsmand, at han er kommet dertil skyldes hans DNA :P og i hans verden er økonomisk vækst nøgleordet.

Låst