Transfer sommer 2018
Re: Transfer sommer 2018
KØB FINNBOGASSON!
Så slapper han måske også lidt af med den målnæse på mandag.
Så slapper han måske også lidt af med den målnæse på mandag.
-
Fodboldfan
Stor og stærk, god hovedspilsstyrke, laver gode afleveringer fremadrettet, stærk defensiv.
Jeg kan godt lide ham umiddelbart. Og hvis han kan fåes for en 3-4 mio. så synes jeg det er en god deal
-
mousebreaker
Hvorfor fanden skulle vi købe en spiller fra Horsens. Har vi nogensinde fået en Horsens spiller ind der kunne anvendes til noget som helst
Sanneh har godt nok været en vild signing. Den Korcsmar skade kom på en godt tidspunkt!
Sanneh har godt nok været en vild signing. Den Korcsmar skade kom på en godt tidspunkt!
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -
- Administrator
Hvis han ikke bliver købt, så er der nogle herinde, som mister nogle point som pålidelig kildeAdministrator skrev: ↑19. maj 2018, 18:25Tja, jeg kan fortælle dig at du ikke har ret i ovenstående jvf mine kilder.
Men du havde jo heller ikke ret i, at han/en transfer blev offentliggjort snart. Jeg er forvirret.Administrator skrev: ↑19. maj 2018, 18:25Tja, jeg kan fortælle dig at du ikke har ret i ovenstående jvf mine kilder.
Hvorfor starter du egentlig dette rygte ? Der er jo ikke hold i det du skriver - offentliggøres snart og højlydte jungletrommer ?Administrator skrev: ↑3. apr 2018, 22:23Jaja, det er ikke sommer endnu, men Fcm er da allerede aktive på markedet.
Mayron George til Fcm.
.......k ......r til Fcm, offentliggøres snart. (Højlydte jungletrommer).
Jeg synes du skal holde din viden for dig selv. Du skaber da netop en masse rygter ved at smide denne.Administrator skrev: ↑19. maj 2018, 18:25Tja, jeg kan fortælle dig at du ikke har ret i ovenstående jvf mine kilder.
Altså, det som kan være en fejl i lupus1999 indlæg i forhold til administrators oplysninger, kan jo være at han kommer uanset om Holstein-Kiel rykker op eller ej.
Det har vel været kendt længe, at handlen ikke bliver offentliggjort før sæsonen er slut.
Det har vel været kendt længe, at handlen ikke bliver offentliggjort før sæsonen er slut.
- Administrator
Det skal du da overhovedet ikke bestemme. De oplysninger jeg har fået har jeg mere eller mindre givet her, at der så åbenbart lige har været en knast med at snart ikke er lige om 2 dage, kan jeg ikke holde for.tatoo skrev: ↑19. maj 2018, 19:42Hvorfor starter du egentlig dette rygte ? Der er jo ikke hold i det du skriver - offentliggøres snart og højlydte jungletrommer ?Administrator skrev: ↑3. apr 2018, 22:23Jaja, det er ikke sommer endnu, men Fcm er da allerede aktive på markedet.
Mayron George til Fcm.
.......k ......r til Fcm, offentliggøres snart. (Højlydte jungletrommer).
Jeg synes du skal holde din viden for dig selv. Du skaber da netop en masse rygter ved at smide denne.Administrator skrev: ↑19. maj 2018, 18:25Tja, jeg kan fortælle dig at du ikke har ret i ovenstående jvf mine kilder.
Jeg har netop ikke skabt rygter, men liv i tråden, hvilket var hensigten. Det navn jeg henviste til, er blevet nævnt i tråden efter mit indlæg, så min kilde har ikke mistet sin troværdighed.
- Administrator
Tja, det er da en god fortolkning.
- Administrator
Derudover har jeg hørt der kommer en nyhed til Fcm awards efter kampen på mandag. Det er et mere svagt rygte, men som jeg tolker det kunne det godt dreje sig om en stor transfer. Jeg har desværre ikke sikker på et navn, så det vil jeg ikke komme ind på.
Måske der er andre der har hørt noget, folk med andre kilder hos Fcm.
Har ingen kilder, men jeg gætter på Erik. Hjem til Midtjylland med den lille familie.Administrator skrev: ↑19. maj 2018, 20:34Derudover har jeg hørt der kommer en nyhed til Fcm awards efter kampen på mandag. Det er et mere svagt rygte, men som jeg tolker det kunne det godt dreje sig om en stor transfer. Jeg har desværre ikke sikker på et navn, så det vil jeg ikke komme ind på.
Kunne det ikke passe meget godt med Kiel spilleren?Administrator skrev: ↑19. maj 2018, 20:34Derudover har jeg hørt der kommer en nyhed til Fcm awards efter kampen på mandag. Det er et mere svagt rygte, men som jeg tolker det kunne det godt dreje sig om en stor transfer. Jeg har desværre ikke sikker på et navn, så det vil jeg ikke komme ind på.
De spiller kl 20:30 på mandag