FCK vs FCM
FCK vs FCM
Thorup har givet genvalg til truppen og sikert også til startformationen.
Der er én vej: fremad! Vi skal vinde, sådan er det og sådan bliver det også.
Skal vi sige 1 - 3?
Der er én vej: fremad! Vi skal vinde, sådan er det og sådan bliver det også.
Skal vi sige 1 - 3?
Re: FCK vs FCM
Jeg tror varmen er til FCMs fordel
og i den anden kamp, er den til Horsens fordel.
Varme har ligesom med at lægge en dæmper på tempoet i en kamp, og dødbolde kan blive afgørende
og i den anden kamp, er den til Horsens fordel.
Varme har ligesom med at lægge en dæmper på tempoet i en kamp, og dødbolde kan blive afgørende
Det bliver sindssygt spændende i aften og jeg kan mærke en uhørt høj grad af optimisme, krydret med en klar overbevisning om at Horsens tager point mod Brøndby.
Et mesterskab fra baghjul føles bare så meget bedre.
Kom så FCM!!!
Et mesterskab fra baghjul føles bare så meget bedre.
Kom så FCM!!!
Hmm.....
Et mesterskab fra baghjul, ja. Uanset hvordan er denne sæson næsten en større bedrift end mesterskabs sæsonen. Der holdt vi sammen på truppen - koste hvad det ville..
Denne sæson har vi solgt tre af de bedste startere, to af de bedste reserver samt samt haft yderligere tre potentielle startere ude med langtidsskader.
Dertil kommer at nærmeste konkurrent, som stadig er favorit, har hentet ligeså gode - ja, endda en smule bedre målt på målscore - resultater end vi. Hele den lokale, københavnske verdenspresse kan næsten ikke være i sig selv. De venter på den store orgasme, den fantastiske udløsning det vil være for dem at kåre BIF til mestre. Werge og Frimann er spændt til bristepunktet.
Tænk hvis det glipper for dem..
Der bliver tuderi i hønsegården. Der bliver talt om SønderjyskE-sagen. Det bliver ubeskrivelig massehysteri fra Vestegnen.
Imens vil jeg sidde hjemme i Balling med min f..... ryg og lade mig fylde til overflod af skadefryd.
Et mesterskab fra baghjul, ja. Uanset hvordan er denne sæson næsten en større bedrift end mesterskabs sæsonen. Der holdt vi sammen på truppen - koste hvad det ville..
Denne sæson har vi solgt tre af de bedste startere, to af de bedste reserver samt samt haft yderligere tre potentielle startere ude med langtidsskader.
Dertil kommer at nærmeste konkurrent, som stadig er favorit, har hentet ligeså gode - ja, endda en smule bedre målt på målscore - resultater end vi. Hele den lokale, københavnske verdenspresse kan næsten ikke være i sig selv. De venter på den store orgasme, den fantastiske udløsning det vil være for dem at kåre BIF til mestre. Werge og Frimann er spændt til bristepunktet.
Tænk hvis det glipper for dem..
Der bliver tuderi i hønsegården. Der bliver talt om SønderjyskE-sagen. Det bliver ubeskrivelig massehysteri fra Vestegnen.
Imens vil jeg sidde hjemme i Balling med min f..... ryg og lade mig fylde til overflod af skadefryd.
Jeg tror kampen i aften bliver meget afgørende. Det er vigtigt, at man kommer godt i gang og ikke bliver for passive. Vi skal vinde i aften hvis der bare skal være en lille chance for guld i år, men hvilken mesterskab det ville blive! den vil sent blive glemt.
Tror dog ikke rigtig på det desværre.. Jeg er egentlig også helt tilfreds med sølvet i år hvis det ender med det! Skal jeg drømme lidt, så vinder vi 3-0 over FCK i aften og Brøndby taber ditto til Horsens, helst på 2 dødbolde i hver kamp. Tror også Paul scorer første mål.
Tror dog ikke rigtig på det desværre.. Jeg er egentlig også helt tilfreds med sølvet i år hvis det ender med det! Skal jeg drømme lidt, så vinder vi 3-0 over FCK i aften og Brøndby taber ditto til Horsens, helst på 2 dødbolde i hver kamp. Tror også Paul scorer første mål.
Presset er nu igen på fcm, hvor det pointmæssigt er lige i toppen. Midtjylland taber i parken - og Fischer bliver bødlen til ulidelig fryd for Brøndbys tilhængere.
Jeg er nok lidt bange for, at begge klubber gør rent bord her til sidst, og BIF dermed tager mesterskabet på målscoren. Men jeg vil uanset hvad stå og klappe af holdet for en stor, stor sæson på mandag.
Lad os se, om ikke vi kan sende en sidste presbold til BIF i aften. Jeg håber det!
Lad os se, om ikke vi kan sende en sidste presbold til BIF i aften. Jeg håber det!
Sikke en optimisme! Det er sådan noget vi skal se.......
Det ville da være helt ulideligt hvis det skete også selvom jeg er fint tilfreds med sølv i år. Det ville nu bare være bedre, at Aab sænkede Brøndby i sidste kamp og vi dermed fik guld ved det. Den historie vil jeg hellere have.
FCK 4-4-2
Robin Olsen - Peter Ankersen, Denis Vavro, Erik Johansson, Nicolai Boilesen - Robert Skov, Jan Gregus, William Kvist, Nicolaj Thomsen - Pieros Sotiriou, Federico Santander
Fcm 3-4-3
Jesper Hansen - Kian Hansen, Bubacarr Sanneh, Erik Sviatchenko - Alexander Munksgaard, Jakob Poulsen, Tim Sparv, Marc Dal Hende - Frank Onyeka, Paul Onuachu, Gustav Wikheim
Det er et noget svækket FCK hold!!!
Edit: de skriver nu Fischer istedet for Santander på toppen.
Robin Olsen - Peter Ankersen, Denis Vavro, Erik Johansson, Nicolai Boilesen - Robert Skov, Jan Gregus, William Kvist, Nicolaj Thomsen - Pieros Sotiriou, Federico Santander
Fcm 3-4-3
Jesper Hansen - Kian Hansen, Bubacarr Sanneh, Erik Sviatchenko - Alexander Munksgaard, Jakob Poulsen, Tim Sparv, Marc Dal Hende - Frank Onyeka, Paul Onuachu, Gustav Wikheim
Det er et noget svækket FCK hold!!!
Edit: de skriver nu Fischer istedet for Santander på toppen.
Rasmus Falk sat af. Lad os nu sætte dem på plads. 
En eller anden.... fortæl Jess at man ikke vinder noget som helst hvis man er bange for sig selv!!!
Hold nu op det går simpelthen ikke en halvleg mere.