Nicolai Kammersgaard skrev: ↑17. maj 2018, 20:59
974 skrev: ↑17. maj 2018, 19:34
Havde vi for en måneds tid siden holdt vores 2-1 føring på hjemmebane mod BIF bare 10-12 minutter mere, så havde det bestemt også set godt ud
Så havde vi haft 81 point og BIF 77
Den kamp ser jeg som meget afgørende!
Men vi jævnede den trods alt ud med vores 1-0 sejr sidst
Enig i ovenstående. Havde dommeren ignoreret linjedommeren og givet os straffe eller var Bubacah ikke blevet skadet undervejs havde vi taget sejren i den kamp og været 6 point foran BIF. Grænseløst irriterende at tænke på...
Hvis og hvis ....
Jeg kan let forestille mig, at en sejr til os i den kamp og en føring inden kampen på Brøndby Stadion havde betydet, at den sejr ikke var kommet hjem. Så havde vi igen været lige.
Jeg tror, at presset på Brøndby og at vi kunne spille uden pres overhovedet betød rigtig meget i den kamp.
Der er ingen grund til at græde over tabte point tidligere på sæsonen, det får vi intet ud af!
I stedet synes jeg, at det er utrolig problematisk, at kampene i morgen ikke er placeret på samme tidspunkt. Det kan blive en stor fordel for BIF, at de kender til vores resultat inden kampen.
Det burde være som tidligere, hvor de sidste to runder spilles samtidig. Nu når ligaen er delt op, er der alligevel mulighed for at sprede kampene over flere tidspunkter, da alle tre playoff-kampe ikke behøver at blive spillet på samme tid!
Nu må vi bare håbe på, at Horsens kan drille Brøndby, mens vi tager de nødvendige sejre i de to sidste kampe.