Transfer sommer 2018
Re: Transfer sommer 2018
Hvorfor fokus på pris hele tiden?
Jeg vil hellere have 10 spillere til 3 mill ala Sørloth end jeg vil have en Kadlec handel.
Det handler kvalitet og om typen er den rette til holdet og ikke pris.
Jeg vil hellere have 10 spillere til 3 mill ala Sørloth end jeg vil have en Kadlec handel.
Det handler kvalitet og om typen er den rette til holdet og ikke pris.
-
Jesper BW1100
Ken Fagerberg kostede 10 mio kr og Sørloth 3 mio kr. Jeg ved godt hvem jeg helst vil have....
Kvalitet fremfor kvantitet
Kvalitet fremfor kvantitet
Sørloth-handlen var virkelig unik, og nok noget, vi ikke ser i samme kaliber - foreløbig.
Når det så er sagt, er jeg fuldstændig enig med dig. Vi skal sgu ikke ud og kaste rundt med millionerne og lave sindssyge transfers. Men jeg er sikker på, at vores scouting, Benhams system og trænere, ikke mindst, har stor fokus på, hvad vi har brug for i vores system og trup og går ud og finder spillere, der passer perfekt ind - også af høj kvalitet.
Og så er der ingen tvivl om, at vi kommer til at bruge nogle millioner til sommer med foregående salg, mens også kommende salg af sandsynligvis Due (og Paul?). Jeg glæder mig til at se (ja, ham der, du ved nok) i Superligaen - og han koster nok mindst 10 mio. Men som erstatning for Due, der nok ryger for realistisk set ca. 30 mio. (Er jeg helt galt på den her?)
Og så en klasse midtstopper, hvis Erik ikke bliver (gerne venstrefodet). Men det har Svend selv sagt.
Jeg tror dog, Sparv forlænger og bliver. Men samtidig har jeg ingen fidus til Janus. Jeg tror, vi har en kommende profil i Frank Onyeka på midtbanen. En spiller, der kan gå sindssygt langt og blive endnu et storsalg. Så håber jeg, vi går ud og henter en 8'er-type. Jakob er tæt på udløbsdato. Den kan godt blive dyr, men også en nødvendighed til en kommende stor sæson.
Nogle gange kan jeg godt ærgre mig over vores salg af Kristoffer Olsson. Men jeg husker også, at han ikke altid var et 'hit'.
https://mobil.bold.dk/fodbold/nyheder/o ... resserede/
Ligner vi får konkurrence hvis vi vil have ham. Jeg håber Graversen kan holde Steinlein væk fra forhandlingsbordet, så vi ikke ender med en massiv overpris på en penistransfer for at overgå FCK.
Ligner vi får konkurrence hvis vi vil have ham. Jeg håber Graversen kan holde Steinlein væk fra forhandlingsbordet, så vi ikke ender med en massiv overpris på en penistransfer for at overgå FCK.
Lad os da endelig presse prisen op. Hvis FCK vil have ham, får de ham, hvis valget står imellem os og dem.CasperBW skrev: ↑15. maj 2018, 11:22https://mobil.bold.dk/fodbold/nyheder/o ... resserede/
/Cortez
Hvad med en Andreas Maxsø? Han spiller i Tyrkiet, men hans klub er lige rykket ned. Håber vi henter en dansk profil til forsvaret. Det er bare det nemmeste!
-
TrueWolfMidt
- Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.
Min største frygt i det kommende transfervindue er at der kommer bud på B. Sanneh og at han bliver solgt. Hvis det sker skal prisen være høj, men håber at vi får ham at se i Fcm trøjen i minimum 1 sæson mere, hvilket ikke er sikkert, da jeg tror at mange klubber har interesse i ham. Skulle han blive solgt SKAL vi have en lignende spiller på blokken. Min næste trøje skal bære hans navn. SANNEH.
Senest rettet af TrueWolfMidt 15. maj 2018, 12:09, rettet i alt 1 gang.
Jeg vil nu ikke kalde ham en penistransfer. Der var trods alt langt mere musik over navnet Van Der Vaart. Vi har behov for en venstrebenet spillende stopper, det skal afløse Erik. Jeg ser ikke ham svenskeren passe ind på den beskrivelse. Særligt da jeg mener han er højrebenet, så lad bare FCK betale overpris for ham.Cortez skrev: ↑15. maj 2018, 11:59Lad os da endelig presse prisen op. Hvis FCK vil have ham, får de ham, hvis valget står imellem os og dem.CasperBW skrev: ↑15. maj 2018, 11:22https://mobil.bold.dk/fodbold/nyheder/o ... resserede/
/Cortez
-
TrueWolfMidt
- Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.
Mener klart at han minimum er iblandt top 3 i superligaen. Hvad kostede Vavro ? Sviatchenko? Han skal minimum koste hvad Fck og Celtic gav, måske endda mere. Håber dog at vi kan nyde ham i superligaen i stedet for, da han er fantastisk både i forsvaret samt på standarder.TrueWolfMidt skrev: ↑15. maj 2018, 12:07Min største frygt i det kommende transfervindue er at der kommer bud på B. Sanneh og at han bliver solgt. Hvis det sker skal prisen være høj, men håber at vi får ham at se i Fcm trøjen i minimum 1 sæson mere, hvilket ikke er sikkert, da jeg tror at mange klubber har interesse i ham. Skulle han blive solgt SKAL vi have en lignende spiller på blokken. Min næste trøje skal bære hans navn. SANNEH.
Jeg ser i Sanneh en spiller med høj international potentiale. Han har helt klart nogle spillemæssige problemer, men det er noget, der bliver arbejdet på og sagtens kan forbedres. Hans helt store styrke er det fysiske og hans store overlegenhed i luftrummet - hold nu k*ft et bæst, vi har hentet - og ja, til næsten ingen penge.
Han har 100% potentiale til verdens bedste liga, Premier League, og derfor tror jeg sagtens, at endnu stortransfer kan være lige om hjørnet. Helst næste år, da vi kan bygge noget rigtig stort op med ham. En spiller som ham går i høj kurs, og når det er England kan vi ramme rigtig mange millioner.
Der er dog også det med de frikøbsklausuler. Jeg ved ikke, om han har sådan én i hans kontrakt, og så har ACH helt sikkert også en rigtig god klausul på videresalg.
Han har 100% potentiale til verdens bedste liga, Premier League, og derfor tror jeg sagtens, at endnu stortransfer kan være lige om hjørnet. Helst næste år, da vi kan bygge noget rigtig stort op med ham. En spiller som ham går i høj kurs, og når det er England kan vi ramme rigtig mange millioner.
Der er dog også det med de frikøbsklausuler. Jeg ved ikke, om han har sådan én i hans kontrakt, og så har ACH helt sikkert også en rigtig god klausul på videresalg.
Der er jo lige det der med at Sanneh er fra Gambia og ikke EU-statsborger. Derfor skal han jo være inde omkring deres landshold for at kunne få arbejdstilladelse i England, og må indrømme at jeg ikke lige ved nok om Gambias landshold til at vide om han er det, eller om det er realistisk han kommer det.
Sanneh er med omkring landsholdet og har fået fuld spilletid i de sidste par kampe.
Due til 30 mio..... den tror jeg bare slet slet ikke på længere.... Han er simpelthen dalet for meget.... 20 mio pga. navnet tænker jeg er muligt...AltidFCM skrev: ↑14. maj 2018, 23:44Sørloth-handlen var virkelig unik, og nok noget, vi ikke ser i samme kaliber - foreløbig.
Når det så er sagt, er jeg fuldstændig enig med dig. Vi skal sgu ikke ud og kaste rundt med millionerne og lave sindssyge transfers. Men jeg er sikker på, at vores scouting, Benhams system og trænere, ikke mindst, har stor fokus på, hvad vi har brug for i vores system og trup og går ud og finder spillere, der passer perfekt ind - også af høj kvalitet.
Og så er der ingen tvivl om, at vi kommer til at bruge nogle millioner til sommer med foregående salg, mens også kommende salg af sandsynligvis Due (og Paul?). Jeg glæder mig til at se (ja, ham der, du ved nok) i Superligaen - og han koster nok mindst 10 mio. Men som erstatning for Due, der nok ryger for realistisk set ca. 30 mio. (Er jeg helt galt på den her?)
Og så en klasse midtstopper, hvis Erik ikke bliver (gerne venstrefodet). Men det har Svend selv sagt.
Jeg tror dog, Sparv forlænger og bliver. Men samtidig har jeg ingen fidus til Janus. Jeg tror, vi har en kommende profil i Frank Onyeka på midtbanen. En spiller, der kan gå sindssygt langt og blive endnu et storsalg. Så håber jeg, vi går ud og henter en 8'er-type. Jakob er tæt på udløbsdato. Den kan godt blive dyr, men også en nødvendighed til en kommende stor sæson.
Nogle gange kan jeg godt ærgre mig over vores salg af Kristoffer Olsson. Men jeg husker også, at han ikke altid var et 'hit'.
Jeg ser gerne, at vi får solgt Duelund. Det er muligt, at statistikken tildels siger noget andet, men jeg synes ofte, han er ufarlig. Har svært ved at spotte klare spidskompetencer. Han er ikke synderligt hurtigt, han har ikke vanvittige dribleevne eller et overlegent spark. Han det hele, men ikke noget til noget nær perfektion. Derfor mener jeg også 20 millioner er mere realistisk end 30, og 20 vil jeg også kalde et flot salg.
Derudover håber jeg, at vi siger farvel til Sparv, som i mine øjne er blevet for langsom - han er ganske enkelt et omvandrende frispark.
Kan vi holde på den resterende del af truppen og derudover holde et par pt. udlejede spillere hjemme, fx Kroon/Mabil og Riis, så ser det godt ud. Der er dog én position, hvor vi skal forstærke os med en eller to topklassespillere - den centrale midtbane.
Det bliver som altid spændende og livligt!
I forhold til Sanneh i øvrigt, så var det et røverkøb, som vi formentlig kan sælge for 30-40 millioner til sommer eller sommeren 19.
Derudover håber jeg, at vi siger farvel til Sparv, som i mine øjne er blevet for langsom - han er ganske enkelt et omvandrende frispark.
Kan vi holde på den resterende del af truppen og derudover holde et par pt. udlejede spillere hjemme, fx Kroon/Mabil og Riis, så ser det godt ud. Der er dog én position, hvor vi skal forstærke os med en eller to topklassespillere - den centrale midtbane.
Det bliver som altid spændende og livligt!
I forhold til Sanneh i øvrigt, så var det et røverkøb, som vi formentlig kan sælge for 30-40 millioner til sommer eller sommeren 19.
-
Jesper BW1100
Jeg nægter at tro på vi sælger Duelund for mindre end 30 mio. Et stærk ung spiller vi har kontrakt på til sommeren 2021. Og med vores historik for at kunne sælge dyrt tror jeg ikke på det. Men lad os se