Transfer sommer 2018
Re: Transfer sommer 2018
flere penge kan være på vej, Southampton er stort set sikker på at overleve efter sejr her i aften.
Netop det kan betyde at FCM får 15-20 mill i kassen, da de fisker efter Sisto.
pris på 150 mill kr. nævnes, og da FCM skal have 15 pct. af beløb over 45 mill kr. + uddannelsespenge, så
kan det betyde yderligere penge på den konto der ikke er budgetteret med.
http://www.hitc.com/en-gb/2018/05/03/do ... in-so-sho/
Netop det kan betyde at FCM får 15-20 mill i kassen, da de fisker efter Sisto.
pris på 150 mill kr. nævnes, og da FCM skal have 15 pct. af beløb over 45 mill kr. + uddannelsespenge, så
kan det betyde yderligere penge på den konto der ikke er budgetteret med.
http://www.hitc.com/en-gb/2018/05/03/do ... in-so-sho/
Okay.. Troede at southamton er ude efter duelund.. 
- Administrator
FCM2000 skrev: ↑8. maj 2018, 09:09FCM skal ud og købe ind, i formationen 1- 4 (2 central + 2 wingback)-1-1
Pris pr. stk. 10-20 mill kr. / eller sign fee
Som det ser ud nu, så ryger Erik, Sparv, (Poulsen kører på det sidste), Duelund ryger formentlig, Paul ryger formentlig, Andreas Poulsen kan man blive nød til at lade gå, hvis man vil have noget for ham., da han snart har kontraktudløb.
Efter de udmeldinger der er kommet fra Graversen om indkøb fra en hylde højere, jamen så må man forvente mega indkøb.
Mulige salg
Man har 22 mill fra CP (Sørloth), et Sisto evt. salg (15 pct af beløb over 45 mil kr.) + udviklingspenge, CV vil lade ham gå for 150 mill kr. siges det og Southampton skulle være klar med et bud, hvis de overlever i PL), penge for Duelund og penge for Paul hvis de smutter (==100 mill), + formentlig penge for Kroon, Mabil og David (10 mill samlet) + Andreas Poulsen (15-20 mil kr.)
Salg der samlet kan indbringe gæt (22 + 18 + 40 + 60 + 10 + 20) == 150-200 mill kr.
+ evt. EL kvalificering (50-60 mill kr)
FCM vil da klart have råd til at gå ud og spendere 100-140 mill kr. i det her vindue, hvis det skal give mening efter det Graversen siger.
Og hvis FCM skal kunne hænge på FCK og Brøndby
NEMLIG AT INDKØB BLIVER FRA EN HYLDE HØJERE I DET HER VINDUE
Højere hylde betyder ikke nødvendigvis flere penge.
Min drømme er at vi får to spillere som jeg har ønsket mig at se dem i fcm tøjre...
Linus wahlqvist -højre winks back
Fernandes - centrale midtbane fra klub BOT årgang 16-17 (ved ikke om han er solgt eller fortsat er i klubben)
Og en angriber som er meget gode med driblinger og holde på bold. (ikke en som big Paul!! på forhånd tak)
Men så vidt ved jeg at graversen har erklæret at fcm skal finde en midtforsvar.. (gerne flere som sanneh)
Linus wahlqvist -højre winks back
Fernandes - centrale midtbane fra klub BOT årgang 16-17 (ved ikke om han er solgt eller fortsat er i klubben)
Og en angriber som er meget gode med driblinger og holde på bold. (ikke en som big Paul!! på forhånd tak)
Men så vidt ved jeg at graversen har erklæret at fcm skal finde en midtforsvar.. (gerne flere som sanneh)
Det er vis ham jeg talte om Fernandes.. Ved ikke om han er gode nok.. Men eftersom jeg har set ham i YouTube virker han måske en tand bedre end Frank Onyeka..
https://www.transfermarkt.com/fernandes ... ler/355437
Linus wahlqvist - linket om ham..
Ud med Thyosen og ind med ham Linus wahlqvist..
https://www.transfermarkt.com/linus-wah ... ler/249125
Ud med Thyosen og ind med ham Linus wahlqvist..
https://www.transfermarkt.com/linus-wah ... ler/249125
YouTube - https://youtu.be/kiD_yk1wmD0henker skrev: ↑9. maj 2018, 14:38Det er vis ham jeg talte om Fernandes.. Ved ikke om han er gode nok.. Men eftersom jeg har set ham i YouTube virker han måske en tand bedre end Frank Onyeka..![]()
Muligvis en gode angriber som her..
https://youtu.be/nkstC8-GTxI
Det er fordel at have en træner i fcm ( glemt h ad han hedder, skal komme til fcm i sommer) som kan spanske..
Eller er det problematisk angående. Kultur eller økonomisk årsager?? forkert hylden spiller jeg lige fandt??
https://youtu.be/nkstC8-GTxI
Det er fordel at have en træner i fcm ( glemt h ad han hedder, skal komme til fcm i sommer) som kan spanske..
Eller er det problematisk angående. Kultur eller økonomisk årsager?? forkert hylden spiller jeg lige fandt??
Det har du ret i, men ofte betyder det mere i løn. Det er jo også derfor at RA siger, at det er et mål at hæve lønbudgettet.Administrator skrev: ↑9. maj 2018, 00:06FCM2000 skrev: ↑8. maj 2018, 09:09FCM skal ud og købe ind, i formationen 1- 4 (2 central + 2 wingback)-1-1
Som det ser ud nu, så ryger Erik, Sparv, (Poulsen kører på det sidste), Duelund ryger formentlig, Paul ryger formentlig, Andreas Poulsen kan man blive nød til at lade gå, hvis man vil have noget for ham., da han snart har kontraktudløb.
Efter de udmeldinger der er kommet fra Graversen om indkøb fra en hylde højere, jamen så må man forvente mega indkøb.
Mulige salg
Man har 22 mill fra CP (Sørloth), et Sisto evt. salg (15 pct af beløb over 45 mil kr.) + udviklingspenge, CV vil lade ham gå for 150 mill kr. siges det og Southampton skulle være klar med et bud, hvis de overlever i PL), penge for Duelund og penge for Paul hvis de smutter (==100 mill), + formentlig penge for Kroon, Mabil og David (10 mill samlet) + Andreas Poulsen (15-20 mil kr.)
Salg der samlet kan indbringe gæt (22 + 18 + 40 + 60 + 10 + 20) == 150-200 mill kr.
FCM vil da klart have råd til at gå ud og spendere 100-140 mill kr. i det her vindue, hvis det skal give mening efter det Graversen siger.
Det har du helt ret i SAHL, FCM kan næppe sætte sig uden for markedskræfterne, og man kan spørge i givet fald, hvorfor har de så ikke gjort det noget før.Sahl skrev: ↑9. maj 2018, 15:23Det har du ret i, men ofte betyder det mere i løn. Det er jo også derfor at RA siger, at det er et mål at hæve lønbudgettet.Administrator skrev: ↑9. maj 2018, 00:06FCM2000 skrev: ↑8. maj 2018, 09:09FCM skal ud og købe ind, i formationen 1- 4 (2 central + 2 wingback)-1-1
Mulige salg
En højere hylde betyder selvfølgelig, at varen bliver dyrere
skal celta så have wickheim
Klausul er 20 procent til fcm, hvis Celia sælger sisto videre? Eller er det kun 10?
15 procent har jeg tidligere set nævnt i pressen (af beløb over 45 mill kr.) + uddannelsespenge.
Sisto har en frikøbsklausul på 300 mill kr.
Celta Vigo ved godt, at med VM så er det nok nu de skal hente noget på Sisto
Så hvis Sisto sælges i det her vindue og med et godt VM, så kan FCM hente 15-25 mill kr.
Altså stort set det man har hentet på Crystal Palaces overlevelse.
Så FCM kan risikere
Dertil kommer det man fik i vinters for Novak, Nissen og Sørloth.
Og jeg kan ikke se andet end at disse penge skal bruges til at styrke først og fremmest midtbanen, hvor man ser at FCM er bagud i forhold til FCK og Brøndby. Med midtbane mener jeg også wingbacks. Den samlede midtkæde er simpelthen overspillet af FCK og Brøndby.
Længere er den ikke, og hvis man ryger i EL taler det endnu mere for at man henter noget til midtbanen.
Erik, Sparv, Duelund, A. Poulsen og Paul er formentlig væk når vinduet er lukket. 80 pct chance for at alle 5 er væk.
En Wickheim kan også være væk.
FCM2000 skrev: ↑10. maj 2018, 15:0415 procent har jeg tidligere set nævnt i pressen (af beløb over 45 mill kr.) + uddannelsespenge.
Sisto har en frikøbsklausul på 300 mill kr.
Celta Vigo ved godt, at med VM så er det nok nu de skal hente noget på Sisto
Så hvis Sisto sælges i det her vindue og med et godt VM, så kan FCM hente 15-25 mill kr.
Altså stort set det man har hentet på Crystal Palaces overlevelse.
Så FCM kan risikereat have fået == 40 mill kr man ikke har budgetteret med.
Dertil kommer det man fik i vinters for Novak, Nissen og Sørloth.
Og jeg kan ikke se andet end at disse penge skal bruges til at styrke først og fremmest midtbanen, hvor man ser at FCM er bagud i forhold til FCK og Brøndby. Med midtbane mener jeg også wingbacks. Den samlede midtkæde er simpelthen overspillet af FCK og Brøndby.
Længere er den ikke, og hvis man ryger i EL taler det endnu mere for at man henter noget til midtbanen.
Erik, Sparv, Duelund, A. Poulsen og Paul er formentlig væk når vinduet er lukket. 80 pct chance for at alle 5 er væk.
En Wickheim kan også være væk.
80 pct chance for alle er væk? Prøv 20 pct
A Poulsen ryger ikke og tvivler også på Paul.