FCM-ÅB 29. april 2018
Re: FCM-ÅB 29. april 2018
Lækkert mål af Polle!
Men Kraev, for fa'en! Spil nu hurtigere!!
Men Kraev, for fa'en! Spil nu hurtigere!!
Men hvor virker Kraev dog doven, ligegyldig og uinspireret..
Super lækkert mål til 3-0. Hele opspillet, startet af Nicolaisens opspil. Det er et kæmpe plus med den venstrefodet stopper. Jeg håber virkeligt, at Rasmus kan spille mere kontinuerligt og få bugt med de skader!
Virker nu rigtig godt tilfreds med Thorups indsats for de unge talenter på banen idag!!! Og synes nu at de klarer sig nu bedre end A-holdet.. Meeen synes nu at de tre centrale forsvar burde kender sin plads og bliver i forsvar position.. Tilfreds med at Kian bliver skrifte ud. Halsti og drachmann burde skrifte ud.. Ellers synes jeg at det er behagelig at se fcm spille flot fodbold, næste ingen lange bolde /høje bold.. Mere ro og boldbesiddelse.. Lækker at se på...
Han er lidt en underlig spiller, han ser ofte langsom ud når vi har bolden men jeg syntes ikke han er doven i dag.
Han presser åb's baglinje fint sammen med Frank hvilket jeg syntes er med til at vi har helt styr på kampen.
Jeg ved ikke om det er fordi han egentligt spiller ude af position, han er vel mest en 8'er/10'er, eller det var han da i hvert fald da vi købte ham.
Flot sejr idag!!
Men tænker at vi godt kan glemme al guldsnak efterhånden....
Dommerne i dk forærer jo BIF ALT!!! Hvor må det dog føles sølle at blive mestre på den måde....
FCN skal ha klart straffe og Larsson skal da ha rødt for at flyve ind i modstanderens ankel med knopperne forrest.... dommeren ser det så kun som et frispark.... det var totalt hensynsløst!!
No wonder at BIF undgår karantæner og kan stille med samme hold i hver kamp.... den danske dommerstand er helt blanke eller.... sku man nærmere kalde dem BIF-Lovers.....?
Dommerne i dk forærer jo BIF ALT!!! Hvor må det dog føles sølle at blive mestre på den måde....
FCN skal ha klart straffe og Larsson skal da ha rødt for at flyve ind i modstanderens ankel med knopperne forrest.... dommeren ser det så kun som et frispark.... det var totalt hensynsløst!!
No wonder at BIF undgår karantæner og kan stille med samme hold i hver kamp.... den danske dommerstand er helt blanke eller.... sku man nærmere kalde dem BIF-Lovers.....?
Flot sejr i dag og dejligt med lidt optur. Med hensyn til din kommentar, så kan guldet stadigvæk komme også selvom Tykgaard holder med Bif, der er trods alt vigtige kampe forude.HKP skrev: ↑29. apr 2018, 18:59Flot sejr idag!!
-
OfWolfandman
Havde egentlig lidt højere forventninger til kampen i dag. Ja vi er spilstyrende og vinder en pligtsejr på 3-0, men vi får lukket kampen MEGET SENT. Mod et sådant afbudsramt åb-mandskab med 7!! Spillere ude med karantæner/skader, havde 3-0 ved pausen været mere passende. Havde håbet på en ordentlig snitter, men den sidste gejst manglede for at vise at vi vil det guld. (Udover at dommerne vil have guldet til Vestegnen).
Håber dog at denne, lidt selskrevne, sejr kan hjælpe os i de resterende kampe.
FCM manglede i dag Del hende, koscmar, Erik S, Paul, Sparv og Hassan = 6 stksOfWolfandman skrev: ↑29. apr 2018, 21:13Havde egentlig lidt højere forventninger til kampen i dag. Ja vi er spilstyrende og vinder en pligtsejr på 3-0, men vi får lukket kampen MEGET SENT. Mod et sådant afbudsramt åb-mandskab med 7!! Spillere ude med karantæner/skader, havde 3-0 ved pausen været mere passende. Havde håbet på en ordentlig snitter, men den sidste gejst manglede for at vise at vi vil det guld. (Udover at dommerne vil have guldet til Vestegnen).
husk lige det, men det ser ud til at det er det der afgør foråret mellem FCM og Brøndby, man sælger 3 spillere og en del er skadet og i karantæne konstant, det bryder rytmen.
Nej - for de oplever det ikke på "den måde"! Jeg så store dele af den kamp på TV. (Jeg er blevet temmelig immobil og har svært ved at komme på stadion. ØV) Selv Brøndby LokalTV alias TV3+ så to to straffe til FCN, som ikke blev dømt. Begge inden Bif scorer til 2 - 1. Så det er da kampafgørende. Det er også kampafgørende, når 50/50 hele tiden falder samme vej. Derfor bliver brøndby mestre - de SKAL blive mestre.Dommerne i dk forærer jo BIF ALT!!! Hvor må det dog føles sølle at blive mestre på den måde....
Det sagt, har vi selv smidt chancen: salg af Sørloth, Nissen og Novak - dertil Rømer og Borring. Når der så er langtidsskadede imellem: Lange Paul, Hassan...
Vi har ikke den X-faktor, der skal til i år. Vi har solgt den for ussel mammon. Vi skal til gengæld glæde os over, at klubkassen bugner - også selvom Benham har fået penge retur og FCM-Holding således er gældfri. Tænk - inden længe bliver kassen hæjst sandsynligt beriget med endnu 22,5 millioner. Vi har gjort den største handel i Superligaen nogensinde. Det er jo også en kvalitet.
Læg så dertil, at vi kommer til at følge BIF helt til dørs - på trods af salg af de tre bedste startere, de to bedste reserver, to langtidsskadede fra øverste hylde...
Jeg er fan.me stolt af det, vores drenge har gjort. STOLT!
Og lad os så bakke op alt det, vi kan i de sidste to hjemmekampe!
- UlvenFraNord
Jeg havde nu gerne solgt salget af Sørloth for et mesterskab
Ja pengene er rare, men klubben ejes af Benham, vi har ro på uanset hvad. Et mesterskab mere ville have vist at 2015 ikke var en enlig svale.
Jeg har dog ikke opgivet guldet. FCK kan sagtens slå Brøndby og kan vi holde skruen i vandet kan vi få en regulær finale i sidste spillerunde. Tænk at vinde det hele på sidstedagen, det ville være uforglemmeligt!
Jeg har dog ikke opgivet guldet. FCK kan sagtens slå Brøndby og kan vi holde skruen i vandet kan vi få en regulær finale i sidste spillerunde. Tænk at vinde det hele på sidstedagen, det ville være uforglemmeligt!
Du får det til at lyde som, at mesterskabet havde været sikret, hvis blot vi ikke havde solgt ud. Det er jeg ikke stensikker på, ligesom jeg ikke er stensikker på, at Brøndby bare cruiser den hjem. Hvis vi kan holde snuden i sporet mod FCN og selv ordne Brøndby ugen efter - (efter at Brøndby forhåbentlig har tabt til FCK), så KAN rollerne være byttet om.UlvenFraNord skrev: ↑29. apr 2018, 23:46Jeg havde nu gerne solgt salget af Sørloth for et mesterskabJa pengene er rare, men klubben ejes af Benham, vi har ro på uanset hvad. Et mesterskab mere ville have vist at 2015 ikke var en enlig svale.
Svært? JA - Umuligt? NEJ
Jeg vil sige at det er ok man sælger Sørloth, Nissen og Novak for pengenes skyld.Holger skrev: ↑30. apr 2018, 09:45Du får det til at lyde som, at mesterskabet havde været sikret, hvis blot vi ikke havde solgt ud. Det er jeg ikke stensikker på, ligesom jeg ikke er stensikker på, at Brøndby bare cruiser den hjem. Hvis vi kan holde snuden i sporet mod FCN og selv ordne Brøndby ugen efter - (efter at Brøndby forhåbentlig har tabt til FCK), så KAN rollerne være byttet om.UlvenFraNord skrev: ↑29. apr 2018, 23:46Jeg havde nu gerne solgt salget af Sørloth for et mesterskabJa pengene er rare, men klubben ejes af Benham, vi har ro på uanset hvad. Et mesterskab mere ville have vist at 2015 ikke var en enlig svale.
Svært? JA - Umuligt? NEJ
Men hvis ikke de bliver investeret i nye klassespillere så er min tålmodighed røget sig en tur.
Man henter grøn Dovbyk, man satser på mdt og henter Erik der ikke havde spillet i mere end et halvt år.
For alle 3 gælder at de har ikke slået til