Aab - FCM
Re: Aab - FCM
Hvaaa det forsvar er da helt håbløst.
Hvordan kan man lade kusk løbe med bolden uden at presse ham overhovedet ved 2-1
Så behøver Hamid vist ikke flere chancer i denne sæson
det er rystende det forsvarsspil
Det er bare ikke godt nok, igen dødbolde i begge ender, hvad er der sket med det forsvar ????
Spillerne skulle have ladet være med, at begynde og klynke i pressen og koncentreret sig om at spille fodbold. 1 sejr i 3 kampe siden klynken.
Hvad værre er 5 mål imod på dødbolde de sidste 2 kampe.
Nå men tillykke til Brøndby. Jeg har svært ved at se os vinde 2 kampe mere end dem. Især når vi skal til Brøndby og i parken.
Hvad værre er 5 mål imod på dødbolde de sidste 2 kampe.
Nå men tillykke til Brøndby. Jeg har svært ved at se os vinde 2 kampe mere end dem. Især når vi skal til Brøndby og i parken.
- UlvenFraNord
6 mål ind i to kampe, det er ikke godt nok hvis man vil vinde et mesterskab...
Tror dog FCN gør det onde mod Brøndby senere. Hvis ikke, så er vi færdige..
Tror dog FCN gør det onde mod Brøndby senere. Hvis ikke, så er vi færdige..
Rolig nu.
Jeg kalder dette!
BIF taber til FCN i aften.
Næste runde vinder begge hold.
Status: BIF 75 FCM 73.
Så taber BIF i parken til FCK og vi vinder hjemme over FCN.
Status inden mødet med BIF.
FCM 76
BIF 75.
Jeg kalder dette!
BIF taber til FCN i aften.
Næste runde vinder begge hold.
Status: BIF 75 FCM 73.
Så taber BIF i parken til FCK og vi vinder hjemme over FCN.
Status inden mødet med BIF.
FCM 76
BIF 75.
Det er jo forfærdeligt forsvar spil vi ser ved deres hjørnespark.
Hamid var overhovedet ikke overbevisende i dag i hans præstationer, dårlige
afspil med fødder, og stærkt medvirkende til 1 mål.
Wikheim og Due taber rigtig mange bolde i dag og virker
som om de ikke tror på det, Wikheim har lige spillet
en kanon kamp og burde komme med masse af
selvtillid.
Dovbyk og Kraeev fylder for lidt og har svært ved at spille i
højt tempo, de virker som om de kommer fra et sted hvor man varmer
bolden rigtigt meget.
Munksgård er i mine øjne ikke Wingback, ser ham som højre forsvar i dette system.
Vi får 1 point og lad os håbe at Brøndby max det samme.
Vi ses når De forkælede slipsedrenge fra Aab skal have bank.
Hamid var overhovedet ikke overbevisende i dag i hans præstationer, dårlige
afspil med fødder, og stærkt medvirkende til 1 mål.
Wikheim og Due taber rigtig mange bolde i dag og virker
som om de ikke tror på det, Wikheim har lige spillet
en kanon kamp og burde komme med masse af
selvtillid.
Dovbyk og Kraeev fylder for lidt og har svært ved at spille i
højt tempo, de virker som om de kommer fra et sted hvor man varmer
bolden rigtigt meget.
Munksgård er i mine øjne ikke Wingback, ser ham som højre forsvar i dette system.
Vi får 1 point og lad os håbe at Brøndby max det samme.
Vi ses når De forkælede slipsedrenge fra Aab skal have bank.
Det var ikke den bedste kamp, men som i meget af sæsonen så har vi haft stolpe ud.. Man har behov for, at have lidt held hvis man skal hele vejen og det held har vi ikke pt. Jeg håber man satser lidt i pokalen.. Det vil være godkendt for mig, at vi snupper den men misser guldet og det er ud fra det faktum, at jeg forventede top6 i år og har været positiv overrasket, vi er i en opbygningsfase.
Jesper Hansen tilbage i målet. Det eksperiment kostede et mål.
Det ligner at vi smed mesterskabet
BIF har heldet i år.
Det ligner at vi smed mesterskabet
https://twitter.com/11tegen11/status/98 ... 70400?s=21
Ekstremt uheldigt vi ikke vinder. Giver for lette mål væk.
Ekstremt uheldigt vi ikke vinder. Giver for lette mål væk.
Desværre blev kampen i Aalborg lige så svær, som forventet. Det er katastrofalt, at vi har lukket 6 mål ind på standarder i de sidste 3 kampe...og forfærdeligt drop af Bill i dag på det værst tænkelige tidspunkt i kampen. Vi burde simpelthen generelt kunne forsvare bedre på standarder med så mange høje folk på banen.
Vi er heldige med, at der ikke bliver dømt frispark på Paul ved 3-3, men kunne måske selv have fået et straffe, som ikke blev dømt.
Dog pænt træls resultat, da jeg egentlig synes vi er bedst (som i torsdags), men Aab er sgu kyniske og scorer på deres 2 første chancer i kampen efter ringe og ukoncentreret forsvarsspil. Det er sgu for sløset.
Mesterskabet bliver svært at nå nu, så håber vi går all in på pokalen torsdag.
Det er positivt at se Paul is back. Forhåbentlig kan det give noget ekstra tyngde og pondus i front.
Vi er heldige med, at der ikke bliver dømt frispark på Paul ved 3-3, men kunne måske selv have fået et straffe, som ikke blev dømt.
Dog pænt træls resultat, da jeg egentlig synes vi er bedst (som i torsdags), men Aab er sgu kyniske og scorer på deres 2 første chancer i kampen efter ringe og ukoncentreret forsvarsspil. Det er sgu for sløset.
Mesterskabet bliver svært at nå nu, så håber vi går all in på pokalen torsdag.
Det er positivt at se Paul is back. Forhåbentlig kan det give noget ekstra tyngde og pondus i front.
AaB er ude og forsøge at undgå en karantæne på efterkrav til Okore: https://aabsport.dk/nyheder/2018/april/ ... or-dommer/
Med vores egen historik ift Baba, der fik karantæne for at beskylde Gaardsøe for at kalde Baba en abe, samt den nylige karantæne til Hjulmand for at sige ‘tillykke med sejren’ til dommeren efter kampen mod FCK, så vil det være meget påfaldende, hvis ikke der falder en karantæne til Okore. Dog udtalte dommeren efter kampen, at han ‘ikke hørte det’ og at ‘man nu skulle videre’. Det virker ekstremt underligt, med den fokus på racisme som der generelt er i internationalt fodbold. Men nu har vi altså at gøre med en tilståelsessag, som bør medføre et rødt kort til Okore fra disciplinærinstansen og dermed karantæne på søndag.
Med vores egen historik ift Baba, der fik karantæne for at beskylde Gaardsøe for at kalde Baba en abe, samt den nylige karantæne til Hjulmand for at sige ‘tillykke med sejren’ til dommeren efter kampen mod FCK, så vil det være meget påfaldende, hvis ikke der falder en karantæne til Okore. Dog udtalte dommeren efter kampen, at han ‘ikke hørte det’ og at ‘man nu skulle videre’. Det virker ekstremt underligt, med den fokus på racisme som der generelt er i internationalt fodbold. Men nu har vi altså at gøre med en tilståelsessag, som bør medføre et rødt kort til Okore fra disciplinærinstansen og dermed karantæne på søndag.