SL R30: FC Midtjylland - Brøndby
Re: SL R30: FC Midtjylland - Brøndby
Thorup arbejder på et hemmeligt våben. Jeg gætter på, det går ud på at score minimum ét mål mere end Brøndby. 
Det lyder dælme snedigt, håber det lykkedes 
Jeg tror, at Brøndby er mere bange for et nederlag i aften end vores spillere. Alle har skreget Brøndby op til favoritter, så hvis de imorgen vågner til en stilling som nr. 2 så kan de negative tanker hurtigt komme. Og med dem kan der komme gummiben.
Der kan det for os være en fordel for os at vi har mere rutine i holdet. Så vi burde kunne håndtere nerverne bedre.
Vi er i en situation, hvor vi har alt at vinde og Brøndby har alt at tabe. Og det selvom vi har samme point.
Der kan det for os være en fordel for os at vi har mere rutine i holdet. Så vi burde kunne håndtere nerverne bedre.
Vi er i en situation, hvor vi har alt at vinde og Brøndby har alt at tabe. Og det selvom vi har samme point.
Det har du sikkert ret i, at vi har alt at vinde og Brøndby alt at tabe, men jeg er sq lidt små nervøs for kampen. Jeg skrev for nogle måneder siden, at det vi manglende som hold var at vinde over de andre hold i toppen! Det er vi blevet bedre til, men med al den udskiftning vi har haft, så har jeg mine tvivl om hvorvidt vi kan vinde i aften (men håber det)
Håber vi stiller med Dovbyk fra start og at vi tør gå til den. Selvom det har været godt siden vi skiftede system, så ser jeg stadigvæk til tider at vi er passive nede bagi og det dur ikke mod Brøndby.
Jeg tror heller ikke kampen i aften afgør noget, med mindre vi vinder... vi står en smule bedre så, da jeg tror Brøndby taber i Nordsjælland.
Håber vi stiller med Dovbyk fra start og at vi tør gå til den. Selvom det har været godt siden vi skiftede system, så ser jeg stadigvæk til tider at vi er passive nede bagi og det dur ikke mod Brøndby.
Jeg tror heller ikke kampen i aften afgør noget, med mindre vi vinder... vi står en smule bedre så, da jeg tror Brøndby taber i Nordsjælland.
Hvorfor starter dovbyk ikke?? Onuachu med på bænken selvom han ikke var i truppen. Fcm classic.
-
mousebreaker
Ikke lige den her kamp Jesper Hansen behøvede at droppe i. Heldigvis har Rønnow gjort det samme i den anden ende. Momentum skift han giver Brøndby, Jesper Hansen. Satme skidt
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -
helt enig, spørgsmålet er om ikke ham der sidder på bænken, reelt er en bedre målmand, Hamid virker i hvertilfald stærkere i luftenmousebreaker skrev: ↑19. apr 2018, 20:33Ikke lige den her kamp Jesper Hansen behøvede at droppe i. Heldigvis har Rønnow gjort det samme i den anden ende. Momentum skift han giver Brøndby, Jesper Hansen. Satme skidt
Baseret på den halvleg han spillede mod Hobro?
Jeg synes det ville være vanvid at skifte målmand her i foråret, det er altså ret tæt mellem os og Brøndby
Hvorfor har de der Brøndbyspillere, der er i grønne trøjer ikke rygnumre på?
Jaja man skal score i sine gode perioder. ellers bliver man straffet.
hold kæft det er ringe af del he nde
-
Fodboldfan
Jeg synes der er for meget inaktivtet fra trænerteamet. Frank har ik lavet noget godt siden han kom ind. Få nu lange Paul ind når han er med, så vi har en mand at sparke den op på. FUCK hvor er det bare pissetræls at føre 2-0 og så tabe. Det er PISSEringe. Nej hvor er jeg sur nu. Men man kunne fornemme den i de sidste ti minutter her, vi sad langt væk fra markeringerne, tabte dueller var ikke aggressive. ARGHGGHGHHGHGHH
Kaldte den for 30 minutter siden, men det skulle ske. Vi har mod ligaens øvrige hold haft held med at spille afventende. Her bliver vi straffrt. Brøndby får et velfortjent mesterskab. Vi solgte stor del af chancen i vinters, og til meget fine beløb. Når nøglespillere så må sidde ude så lang tid, så er det stadig fantastisk det der er præsteret, selvom det er pisse svært ikke at være ærgerlig lige nu.
Frank har været en skuffelse, slet ikke den styrkelse
Senest rettet af ben2han 19. apr 2018, 21:50, rettet i alt 1 gang.