Midtjylland podcast
- UlvenFraNord
Re: Midtjylland podcast
Stakkels bolddrenge i aften, kommer en af dem til at kaste skævt, så....
Er det ikke for dumt at lave et indslag om, jeg har personligt aldrig set vore bolddrenge eller piger lave numre. Hvordan bliver det ikke lige at være den dreng eller pige som i aften skal sidde i nærheden af udefansene.
Sorry men det er da både et dumt og uintelligent indslag
Er det ikke for dumt at lave et indslag om, jeg har personligt aldrig set vore bolddrenge eller piger lave numre. Hvordan bliver det ikke lige at være den dreng eller pige som i aften skal sidde i nærheden af udefansene.
Jeg stemmer for, at Peter Ross må tage tjansen som bolddreng i Brøndbys ende 
- UlvenFraNord
Det manglede bare

tja lidt humor skal der også være plads til, men nu er det jo Kent, arff og ross der står for den podcast hvis jeg ikke tager helt fejlUlvenFraNord skrev: ↑19. apr 2018, 08:30Stakkels bolddrenge i aften, kommer en af dem til at kaste skævt, så....
Nu har jeg ikke fundet listen/artiklen med de 23 grunde til Brøndby som mester, men jeg går stærkt ud fra, at en af dem er EBs ensidige og favoriserende mediedækning af holdet fra Vestegnen på bekostning af den anden guldbejlerJesper BW1100 skrev: ↑19. apr 2018, 07:05Nu er Sort Snak sq også blevet forsidestof på Ekstra Bladet. Jeg er overrasket over EB har tid til at lytte til vores fan podcast. Men det kan selvfølgelig være sket i en pause til researchen af 23 nye grunde til Brøndby bliver mestre
https://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/d ... ck/7122393
-
Jesper BW1100
Og så er den blottet for humor, når det er de tre der er derinde eller?FCM2000 skrev: ↑19. apr 2018, 10:27tja lidt humor skal der også være plads til, men nu er det jo Kent, arff og ross der står for den podcast hvis jeg ikke tager helt fejlUlvenFraNord skrev: ↑19. apr 2018, 08:30Stakkels bolddrenge i aften, kommer en af dem til at kaste skævt, så....
Sorry men det er da både et dumt og uintelligent indslag![]()
![]()
![]()
Næh næh tværtimodJesper BW1100 skrev: ↑19. apr 2018, 12:08Og så er den blottet for humor, når det er de tre der er derinde eller?FCM2000 skrev: ↑19. apr 2018, 10:27tja lidt humor skal der også være plads til, men nu er det jo Kent, arff og ross der står for den podcast hvis jeg ikke tager helt fejlUlvenFraNord skrev: ↑19. apr 2018, 08:30Stakkels bolddrenge i aften, kommer en af dem til at kaste skævt, så....
Sorry men det er da både et dumt og uintelligent indslag![]()
![]()
![]()
Humoren fejler bestemt ikke noget. Men forstår EB og Vestegnen det?FCM2000 skrev: ↑19. apr 2018, 12:36Næh næh tværtimodJesper BW1100 skrev: ↑19. apr 2018, 12:08Og så er den blottet for humor, når det er de tre der er derinde eller?
De taber jo nok, og SÅ kommer der en undersøgelse
Amen, det undrer mig slet ikke, at EB, og især de journalister bag artiklen, har gravet sådan noget frem fra vores fanpodcast. Hold kæft, hvor er det lamt, at disse Brøndby-medier gør alt, hvad de kan, for at ramme os. Nøj, jeg håber, vi kan få skovlen under dem i aften.
Kom nu, Midtjylland!
Kom nu, Midtjylland!
Ham der Gisle Thorsen fra eb, er han ikke mere FCK-mand end Brøndby-mand?
Onsdag optager vi en ny udgave af Sort Snak, med fokus på de blandede bolsjer i de sidste 4 kampe og et blik frem mod den sidste guldmulighed i de kommende kampe. Vi har brug for nogle fyringer og forlængelser så fyr løs!
Fyring til opdækning på standarder...kæft det er bare pinligt, og så endda at lukke mål ind mod u 19 drengene fra FCN.
Forlængelse til wikheim. Dejligt med slutprodukt.
Forlængelse til wikheim. Dejligt med slutprodukt.
Forlængelse til #sortsnak. Ingen offdays og stjernestunder, der finder vej til nyhedsstrømmen, og sætter fokus på FCM (for det meste positivt
). Fyring til Sparv, desværre. Han er faldet en del i niveau, og nu begynder det også at koste direkte, som i semifinalen i Brøndby.
Forlængelse:
Kraev som begynder at oerbevise om, at han er en spiller man godt kan se bryde igennem.
Fyring:
Hamid for at vise os at han umiddelbarr langtfra er en spiller, som kan løfte os på målmandsposten, hvilket jeg havde troet oh håbet ud fra tidligere meritter/CV samt bulletiner fra træningsbanen.
Kraev som begynder at oerbevise om, at han er en spiller man godt kan se bryde igennem.
Fyring:
Hamid for at vise os at han umiddelbarr langtfra er en spiller, som kan løfte os på målmandsposten, hvilket jeg havde troet oh håbet ud fra tidligere meritter/CV samt bulletiner fra træningsbanen.
Mike80
Everybody hates us we don't care...
Everybody hates us we don't care...
- bobthebuilder_dk
Forlængelse til Gustav Wikheimdinho - spiller fantastisk iøjeblikket og leder tankerne tilbage på zidan på SAS-arena!
Bobler: Kreav og jesper hansen for hans glimrende comebackkamp imod aab da det brændte lidt på i anden halvleg.
Fyring til Hamid/thorup for at spille ikke bare 1 med simpelhen 2 dårlige kampe i træk og dermed sætte til i mesterskabs forfølgesen og ryge ud af pokalen.
Bobler: Kreav og jesper hansen for hans glimrende comebackkamp imod aab da det brændte lidt på i anden halvleg.
Fyring til Hamid/thorup for at spille ikke bare 1 med simpelhen 2 dårlige kampe i træk og dermed sætte til i mesterskabs forfølgesen og ryge ud af pokalen.
𝕍𝔦𝔠𝔱𝔬𝔯𝔦𝔞 ℭ𝔬𝔫𝔠𝔬𝔯𝔡𝔦𝔞 ℭ𝔯𝔢𝔰𝔠𝔦𝔱