Midtjylland podcast

Om FC Midtjylland og Black Wolves
FCM2000

Re: Midtjylland podcast

Indlæg af FCM2000 »

Kent skrev:
15. apr 2018, 22:25
3 kampe på en uge. 3 sejre. Guldduel på torsdag. Inden da har vi brug for jeres fyringer og forlængelser til denne uges #SortSnak Så byd ind med hvad I har.

Har hvad ?

Jeg savner en snak om sundhedssektoren i FCM, altså set over en lang periode, hvor man har set mange lange forløb og med skader der springer op igen, og hvor er forbyggelsen ?

Nu har man xxx mill kr. i kassen og så har man 2 stk. fysioterapeuter, hvor man kan spørge sig selv om de har erfaring nok, den ene er uddannet 2012 og kom til FCM i 2014 så ? Den anden er 28 år og kan derfor heller ikke være en mand med 20 års erfaring.

FCM2000

Indlæg af FCM2000 »

Et andet punkt kunne også være, om MCH arena stor nok, til at trækker gennemsnits besøget op.

Her tænker jeg bl.a. også på sæsonkort, som netop kan stå i vejen for at hæve tallet, nu ser man, at til kampen her fortæller man, at folk kan møde op til at stå i kø, for de sæsonkort der ikke bruges her på torsdag, og folk kan stå i kø til 5 minutter efter at kampen er gået i gang, det er fandme ikke god service, og det skaber uro på tribunerne, at folk kommer ind under kampen.

Sådan en kamp på torsdag, kunne snildt trække 15000.

Ankersen har jo selv udstukket at >FCM skal vokse også spillerbudget osv., så kan man med rette sige, jamen skal rammerne ikke også udvides hvis man skal op på de 10000 i snit man snakker om ?

Er der et par kampe der kun trækker 6000-7000, som mod Helsingør og Hobro, vejret kan spille ind, sæsonkort der ikke bruges mv., så bliver det svært at nå de 10000 i snit Ankersen og FCM har som mål

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

Mine 2 cents vil nok være at stadion dimensionering ikke er specielt vigtig pt.

Vi skal i hvert fald over udsolgt 2-3 gange om året, før det giver mening at snakke om.
Synes til gengæld det er fedt at vi har KLART Danmarks bedst dimensionerende stadion.

Se bare hvad Esbjerg fik ud af at bygge et stort stadion.
AGF har også snakket om at de gerne vil have et mindre stadium.

Omvendt synes jeg at det kunne give god mening med sundhedsstaben.
Nu var det lidt ærgerligt at nogen fik skræmt fyssen væk som faktisk var god til at skrive her på ulvegraven,
men kunne være fedt nok med en udsendelse med en af dem. Der er selvfølgelig nogen skader man ikke kan gøre meget ved, men vi har haft forholdsvis mange skader ligner det, hvoraf en del af dem også har været overbelastningsskader.

I denne sæson har FCK godt nok haft en del skader, men vist ikke så mange overbelastningsskader?
Ved vi noget om hvordan Brøndby kan undgå overbelastning, når de efter sigende træner kvantitativt flere timer?

Og så er jeg selvfølgelig også nysgerrig om hvorfor Jan Hede ikke er med på udebane.

Ved ikke om det er noget i fra Sort Snak kunne se en mening i eller et format hvor det kunne give mening at vende, og evt. om en relevant person kunne tænke sig at være med? :)

FCM2000

Indlæg af FCM2000 »

Steffen am skrev:
16. apr 2018, 21:35
Mine 2 cents vil nok være at stadion dimensionering ikke er specielt vigtig pt.

Vi skal i hvert fald over udsolgt 2-3 gange om året, før det giver mening at snakke om.
Synes til gengæld det er fedt at vi har KLART Danmarks bedst dimensionerende stadion.

Se bare hvad Esbjerg fik ud af at bygge et stort stadion.
AGF har også snakket om at de gerne vil have et mindre stadium.

Nu var det lidt ærgerligt at nogen fik skræmt fyssen væk som faktisk var god til at skrive her på ulvegraven,
men kunne være fedt nok med en udsendelse med en af dem. Der er selvfølgelig nogen skader man ikke kan gøre meget ved, men vi har haft forholdsvis mange skader ligner det, hvoraf en del af dem også har været overbelastningsskader.

I denne sæson har FCK godt nok haft en del skader, men vist ikke så mange overbelastningsskader?
Ved vi noget om hvordan Brøndby kan undgå overbelastning, når de efter sigende træner kvantitativt flere timer?

Og så er jeg selvfølgelig også nysgerrig om hvorfor Jan Hede ikke er med på udebane.

Ved ikke om det er noget i fra Sort Snak kunne se en mening i eller et format hvor det kunne give mening at vende, og evt. om en relevant person kunne tænke sig at være med? :)
Fint nok men er du en del af podcast team ?

Jeg mener helt klart at snak om stadion udvidelse er fair snak, når man har sat et mål med et snit på 10000.

For mig er det ikke et realistisk mål, og det er dårlig service at bede folk stå i kø for overskudsbilleter fra sæsonkort, hvem gider f.eks. at kører fra ringkøbing til Herning uden at vide om man kan komme ind. Man taler om regionens hold, husk lige det.

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

FCM2000 skrev:
16. apr 2018, 21:41

Jeg mener helt klart at snak om stadion udvidelse er fair snak, når man har sat et mål med et snit på 10000.

For mig er det ikke et realistisk mål, og det er dårlig service at bede folk stå i kø for overskudsbilleter fra sæsonkort, hvem gider f.eks. at kører fra ringkøbing til Herning uden at vide om man kan komme ind. Man taler om regionens hold, husk lige det.
Det er jeg ikke,
og var heller ikke for at affeje din pointe.

I mine øjne er det dog ikke et problem før at vi har mere end udsolgt 2 gange i en sæson hvor vi kæmper om guld.

mmgala

Indlæg af mmgala »

ugens forlængelse må vel denne omgang tilfalde Kraev, for den afgørende fod i både pokalen samt mod FCN.

Ugens fyrring må så gå til Jacob Poulsen, for den absolut dårligste lodtræknings hånd.

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

Steffen am skrev:
16. apr 2018, 21:35

Vi er et par stykker, der har drøftet netop dette tema. Så vil ikke udelukke det kommer på et tidspunkt. Dog næppe i denne sæson.

FCM2000

Indlæg af FCM2000 »

Steffen am skrev:
16. apr 2018, 21:55
FCM2000 skrev:
16. apr 2018, 21:41

Det er jeg ikke,
og var heller ikke for at affeje din pointe.

I mine øjne er det dog ikke et problem før at vi har mere end udsolgt 2 gange i en sæson hvor vi kæmper om guld.
Jo men du er ikke i det team der diskutere :?

Ankersen og FCM har sat et mål 10000 pr. kamp og det er ud fra det at mit indlæg er kommet, og det skal du ikke blande dig i.

Vijen

Indlæg af Vijen »

Udfordringen med at udvide stadion er vel at det ikke er FC midtjylland der ejer det. Det er så vidt jeg ved messecentret der ejer det.

Så den beslutning er vel suværent messecentrerets.

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

Vijen skrev:
16. apr 2018, 22:39
Udfordringen med at udvide stadion er vel at det ikke er FC midtjylland der ejer det. Det er så vidt jeg ved messecentret der ejer det.

Så den beslutning er vel suværent messecentrerets.
Er ikke helt klar over ejerstrukturen.
Mener at FCM ejer 25 % og MCH ejer 75 %, men er langt fra sikker. Ved ikke om andre kan byde ind med noget her.

Uanset er det helt sikkert MCH der kan afgøre det, men mon ikke de lytter i det scenarie at FCM fremfører at det er en god ide.

Dog er sæsonsnittet 7.295

En ting er at fremfører hvor mange der kommer til de store kampe, og hvor mange BIF fans der skal være plads til,
en anden ting er også de mindre attraktive kampe. Det er bare ikke særlig fedt at sidde 6.000 på et stadion med plads til 15.000.

FCM2000

Indlæg af FCM2000 »

Hvad så Kent ?

Er det noget I kan bruge ?

Jeg prøver igen, og jeg beder dig Steffen Am om at lukke i.

Er det realistisk med 10000 i snit som er Ankersen/FCMs mål ?

-Når man har en kapacitet på 11400 ?
-Når 1500 af disse pladser går til udebaneholdet, hvem forventer at Helsingør fanklub stiller op med 1500 i Herning ?
-Når kampe mod Helsingør og andre bundskrabere næppe er det store trækplaster
- dårlig vejr
- dårlige resultater i en downperiode
- Sæsonkort er et tårn i øjet på snittet på de10000 når de ikke møder op
- Er det god service, at folk skal stå til 5 minutter ind i kampen for evt. at få fat i nogle af de pladser der er ledige, p.g.a. sæsonkort der ikke er mødt op
- Skaber det ikke uro, at folk begynder at sive ind på stadion 5-15 minutter i kampen, for at hæve snittet til 10000,
- Når man sælger sig som regionens hold, er det så god service, at nogle skal kører fra Lemvig til Herning uden at vide om de kan komme ind.
De skal stå i kø for at hæve tilskueretallet

Hvis man netop havde en kapacitet på 15000 som Ørgaard ønskede, så var der ligesom et buffer at trække på.

Benzo

Indlæg af Benzo »

Ugens forlængelse synes jeg skal gå til Kraev, han har haft en god uge må man sige, og han har valgt et godt tidspunkt at vise målform.
Ugens fyring bør enten gå til JP for at være en dårlig lodtrækker, eller til dem i organisationen der synes det er en god idé at klynke over at Brøndby får mest opmærksomhed, det er lidt sølle.

En super god podcast i øvrigt, jeg hører alle afsnit med glæde :)

Jesper BW1100

Indlæg af Jesper BW1100 »

FCM2000 skrev:
16. apr 2018, 23:10
Det er et DEBATforum. Du kan sq da ikke diktere hvad folk kommenterer.....

Matjavsen

Indlæg af Matjavsen »

FCM2000 skrev:
Hvad så Kent ?

Er det noget I kan bruge ?

Er det realistisk med 10000 i snit som er Ankersen/FCMs mål ?

-Når man har en kapacitet på 11400 ?
-Når 1500 af disse pladser går til udebaneholdet, hvem forventer at Helsingør fanklub stiller op med 1500 i Herning ?
-Når kampe mod Helsingør og andre bundskrabere næppe er det store trækplaster
- dårlig vejr
- dårlige resultater i en downperiode
- Sæsonkort er et tårn i øjet på snittet på de10000 når de ikke møder op
- Er det god service, at folk skal stå til 5 minutter ind i kampen for evt. at få fat i nogle af de pladser der er ledige, p.g.a. sæsonkort der ikke er mødt op
- Skaber det ikke uro, at folk begynder at sive ind på stadion 5-15 minutter i kampen, for at hæve snittet til 10000,
- Når man sælger sig som regionens hold, er det så god service, at nogle skal kører fra Lemvig til Herning uden at vide om de kan komme ind.
De skal stå i kø for at hæve tilskueretallet

Hvis man netop havde en kapacitet på 15000 som Ørgaard ønskede, så var der ligesom et buffer at trække på.

Hvis du er så sikker i din sag, så burde du da lave en forretningsmodel og møde op på MCH's kontor

admin 3

Indlæg af admin 3 »

FCM2000 skrev:
FCM2000

Jeg vil ikke se kommentarer, som denne, dette er en advarsel.

Dette er et debatforum, og folk har ret til at argumenterer for deres mening

Besvar