Pæn debut af ham i øvrigt. - Han var godt med i spillet (ifht. kampbilledet) og hans fysik passer øjensynligt godt til PL.
Alexander Sørloth
Re: Alexander Sørloth
Ja, ikke mindst fordi Crystal Palace's næste 5 modstandere byder på Tottenham, Manchester United, Chelsea og Liverpool.. Med kun Huddersfield som den "bløde mellemvare".
-
Steffen am
Ah.. det lyder presset.
Spændende bliver det i hvert fald.
Men kan se de har vundet over Chelsea i sidste kamp, og Liverpool spiller tit dårligt mod de små hold
Men ja, de kommer til at kæmpe for det.
Ser ud til at Crystal Palace fans er pænt tilfredse med debuten.
https://www.holmesdale.net/page.php?id= ... 896&page=1
https://www.holmesdale.net/page.php?id= ... 896&page=1
Chancen for at FCM får indfriet de aftalte bonusser i salget til Crystal Palace er desværre kun gået en vej siden overgangen. Crystal Palace startede i odds 11 som nedrykker, men er sidenhen på blot 2 runder røget ned til omkring odds 4.
Ikke nok med at de selv kun har formået at hente 1 point hjemme mod en af rivalerne i nedrykningskampen, så har alle andre resultater nærmest også gået imod det man kunne håbe.
Watford slog Chelsea, Swansea slog Burnley, Huddersfiels vandt I dag over bournemouth og Newcastle fører pt. 1-0 over Man United. Det nok ikke lige den udvikling Benhams computer spyttede ud da man fik skruet aftalen sammen. Lad os håbe men helgarderede og spillede 2 mio fra klubkassen da oddset stadig var 11:-)
Ikke nok med at de selv kun har formået at hente 1 point hjemme mod en af rivalerne i nedrykningskampen, så har alle andre resultater nærmest også gået imod det man kunne håbe.
Watford slog Chelsea, Swansea slog Burnley, Huddersfiels vandt I dag over bournemouth og Newcastle fører pt. 1-0 over Man United. Det nok ikke lige den udvikling Benhams computer spyttede ud da man fik skruet aftalen sammen. Lad os håbe men helgarderede og spillede 2 mio fra klubkassen da oddset stadig var 11:-)
Mike80
Everybody hates us we don't care...
Everybody hates us we don't care...
Crystal palace har rigtig mange på skadelisten p.t.
https://www.transfermarkt.com/crystal-p ... verein/873
https://www.transfermarkt.com/crystal-p ... verein/873
Sørloth ude med skade, men Palace vinder 2-0 over Huddersfield og rykker over stregen. Sorry, Lössl, men den var sgu vigtig.
Og hvorfor fanden skal Crystal Palace altid smide points til sidst

Det var 3 vigtige points der blev reduceret til 1 points...
Forhåbentlig bliver Sørloth snart klar fra sin skade, men det vil sgu være rart med lidt flere points på CPs konto indtil det sker...
Det var 3 vigtige points der blev reduceret til 1 points...
Forhåbentlig bliver Sørloth snart klar fra sin skade, men det vil sgu være rart med lidt flere points på CPs konto indtil det sker...
Er rimelig sikker på at CP ikke rykker ned, de har et "nemt" slutprogram i forhold til de andre.
CP giver lige nu 8,5 igen på at rykke ned.
CP giver lige nu 8,5 igen på at rykke ned.
Vigtig sejr idag til palace, nu er der luft til stregen. De sidste 2 kampe er imod stoke og wba, som nok er rykket ned på det tidspunkt. De øvrigt modstandere er watford og Leicester.
Ser ud til vi for nogle ekstra millioner i kassen til sommerindkøb
Ser ud til vi for nogle ekstra millioner i kassen til sommerindkøb
Sørloth sad på bænken idag, så man må formode han er kommet sig efter sin skade. Så vidt jeg husker er det ved 25 kampe spillet at der kommer en bonus betaling også (1m € hvis jeg husker ret), så det kunne da være rart hvis han fik sig kæmpet ind på holdet igen. De 2 bonus'er for kampe spillet (ved 25 og 50) virker små i forhold til overlevelsesklausulerne, men udbetales de begge 2 er det jo stadig i størrelsesordenen af Novak transferen. Det er ikke at kimse af.
Der er også koblet klausuler på Novak handlen og jeg tror faktisk de er større end folk lige regner med.Benzo skrev: ↑14. apr 2018, 22:03Sørloth sad på bænken idag, så man må formode han er kommet sig efter sin skade. Så vidt jeg husker er det ved 25 kampe spillet at der kommer en bonus betaling også (1m € hvis jeg husker ret), så det kunne da være rart hvis han fik sig kæmpet ind på holdet igen. De 2 bonus'er for kampe spillet (ved 25 og 50) virker små i forhold til overlevelsesklausulerne, men udbetales de begge 2 er det jo stadig i størrelsesordenen af Novak transferen. Det er ikke at kimse af.
Ja, det finder vi jo aldrig ud af, medmindre du kan fortælle, hvor store de klausuler er.FCM2000 skrev: ↑15. apr 2018, 02:26Der er også koblet klausuler på Novak handlen og jeg tror faktisk de er større end folk lige regner med.Benzo skrev: ↑14. apr 2018, 22:03Sørloth sad på bænken idag, så man må formode han er kommet sig efter sin skade. Så vidt jeg husker er det ved 25 kampe spillet at der kommer en bonus betaling også (1m € hvis jeg husker ret), så det kunne da være rart hvis han fik sig kæmpet ind på holdet igen. De 2 bonus'er for kampe spillet (ved 25 og 50) virker små i forhold til overlevelsesklausulerne, men udbetales de begge 2 er det jo stadig i størrelsesordenen af Novak transferen. Det er ikke at kimse af.
-
Steffen am
Crystal Palace (Og Huddersfield) nu sikret overlevelse.
Så det var da i hvert fald første bonus der kom hjem der
Så det var da i hvert fald første bonus der kom hjem der
Hvordan har du lige regnet den ud?