Pokal R5: Hobro - FC Midtjylland

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
Lupus1999
Kontakt:

Re: Pokal R5: Hobro - FC Midtjylland

Indlæg af Lupus1999 »

Vi skal en tur til Brøndby stadion

Brugeravatar
Lupus1999
Kontakt:

Indlæg af Lupus1999 »

FC Fredericia - Silkeborg

Brøndby IF - FC Midtjylland

Mike80

Indlæg af Mike80 »

Helt som forventet fortsætter vi vores gode lodtrækningform og tager Brøndby på udebane.

Så vi vist som jeg husker det oppe på 10×udebane I de seneste 11 pokal opgør, hvor modstanderen er superliga konkurrent. Er der nogen der lige regner procenterne ud på den? :shock:
Mike80

Everybody hates us we don't care...

Brugeravatar
DenStolteJyde

Indlæg af DenStolteJyde »

Faktisk den værste tænkelig lodtrækning :S.. Hvor fredericia naturligvis havde været at foretrække.. Kan det lade sig gøre? Ja. Bliver det svært? I den grad... Sååeh det bliver interessant..

Brugeravatar
HKP

Indlæg af HKP »

Forfærdeligt skuffende lodtrækning det her.... men er dog endnu mere skuffet over at se Polle være grædefærdig på grund af det....

Fortsætter vi den attitude, behøver vi ikke at rejse til BIF overhovedet.... ej heller i guldkampen.

Ta det dog som en mand og som en spændende udfordring ffs.... det ER altså ikke Bayern vi har trukket...

Brugeravatar
HKP

Indlæg af HKP »

Og tænker iøvrigt at det er bedre at få BIF i semi end i finalen....

SimonH

Indlæg af SimonH »

Nej, det ville være bedre hvis det var i parken fremfor Brøndby stadion.

THenry

Indlæg af THenry »

HKP skrev:
12. apr 2018, 21:43
Havde vi bare fået dem i finalen, så kunne Paul og Rilwan muligvis blive klar, men tror vi i semien igen må klare os uden Lange Paul, der plejer at volde Brøndby problemer...forfærdelig lotrækning :shock:

Brugeravatar
FCM Fan nr. 1

Indlæg af FCM Fan nr. 1 »

THenry skrev:
12. apr 2018, 21:50
HKP skrev:
Havde vi bare fået dem i finalen, så kunne Paul og Rilwan muligvis blive klar, men tror vi i semien igen må klare os uden Lange Paul, der plejer at volde Brøndby problemer...forfærdelig lotrækning :shock:
Hvis og hvis min røv er spids....vi har kraev klar.... vi taber altid til dem i finalen.... vi skal vel slå dem for at vinde pokalen....? først som sidst er hip som hap.....
Ingen ved hvem der er klar til finalen etc....
Fcm - Historiens bedste mestre!!!

Brugeravatar
HKP

Indlæg af HKP »

THenry skrev:
HKP skrev:
Tænker ikke at Rilwan og Poul bliver rigtigt klar i det her forår.... vi har midt april og de er stadig ude og inden de får et par kampe i benene, så er vi i slut maj

Brugeravatar
HKP

Indlæg af HKP »

FCM Fan nr. 1 skrev:
12. apr 2018, 21:52
THenry skrev:
HKP skrev:
Hvis og hvis min røv er spids....vi har kraev klar.... vi taber altid til dem i finalen.... vi skal vel slå dem for at vinde pokalen....? først som sidst er hip som hap.....
Præcist
👍🏼

974

Indlæg af 974 »

Mike80 skrev:
12. apr 2018, 21:20
Helt som forventet fortsætter vi vores gode lodtrækningform og tager Brøndby på udebane.

Så vi vist som jeg husker det oppe på 10×udebane I de seneste 11 pokal opgør, hvor modstanderen er superliga konkurrent. Er der nogen der lige regner procenterne ud på den? :shock:
Var det ikke også sådan på et tidspunkt at man også automatisk spillede ude mod andre superligahold, hvis de eks. var havnet i den sidste halvdel sæsonen før - det synes jeg at huske?
Men ellers har vi da rigtigt nok haft ufatteligt mange udekampe - minus jo altså pokalsemifinalen sidste år mod --- Brøndby

Brugeravatar
DenStolteJyde

Indlæg af DenStolteJyde »

FCM Fan nr. 1 skrev:
12. apr 2018, 21:52
THenry skrev:
HKP skrev:

Med den nuværende lodtrækning ja, men med en anderledes lodtrækning kunne vi have været heldige at BIF undervurderede og tabte til SIF eller Fredericia :) Dermed ville det ikke være et krav at vinde over BIF for at få pokalen. Men ja hvis man vil være den bedste så skal man også kunne slå de bedste. Men lidt sjovt at Semi-finalen alt andet lige faktisk står til at blive en sværere kamp end finalen.

Brugeravatar
UlvenFraNord

Indlæg af UlvenFraNord »

Vi skal slå Brøndby uanset hvad, hvis vi vil vinde pokalen. Så lad det bare blive i semifinalen, taber vi, så står vi i det mindste ikke for 117 gange i parken til pokalfinale med en kæmpe fuser ;-)
Omvendt, vinderen af os og Brøndby er kæmpe favorit i finalen..

Christian

Indlæg af Christian »

Flot spillet kamp i går, med god kamptræning til Dovbyk og ufattelig vigtig selvtillid til Kraev. Det giver altså bare mange flere muligheder for trænerne hvis de to formår at hæve deres niveau.

Igen en flot forsvarspræstation og for mig har Sanneh for længst slået Korcsmar af holdet. Jeg synes også Erik har steppet op i de sidste par kampe.
Inden da tænkte jeg at han ikke havde været en forbedring af vores forsvar. Dejligt at se at han bliver mere og mere offensiv også. Også ros til Halsti som bare er klar når der er brug for ham.

Jeg havde håbet på en anden lodtrækning i pokalen, men jeg tror stadig på det. Jeg synes vi har vist en opadgående kurve spillemæssigt, men til gengæld en nedadgående kurve i skarphed. Mon ikke det hele går op i en højere enhed i seminalen. Jeg tror det.

Besvar