Bozhidar Kraev.

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
Arff
Kontakt:

Re: Bozhidar Kraev.

Indlæg af Arff »

Cortez skrev:
Steffen am skrev:
5. jul 2017, 14:00
Præcis. Polle er som en god rødvin, der kun bliver bedre med alderen :D

Baidoo er kommet til og Brandhof kommer til vinter.
Er de klar til at overtage arven efter JP?
Nej, de er da ikke, men de har 2 sæsoner til at blive det :)

Ellers er der sku nogen der må have fundet en dansk kæreste til Sparv, så han bliver.
Han har i hvert fået en kæreste: http://timsparv.com/blog/

Men om hun er dansker kan jeg ikke svare på. Føler mig lidt på Se & Hør-niveau for at sprede denne "nyhed" :D

/Cortez
Nu går der sgu gossip i den, men jeg kan desværre afkræfte at hun er dansk. Det er (naturligvis) en tjekkisk model han har fået på krogen, og er en af Novak's forlovet's veninder ;-)

Sent from my iPhone using Tapatalk
Vi kan tabe, men aldrig besejres

Brugeravatar
PH1978

Indlæg af PH1978 »

Arff skrev:
Cortez skrev:
Steffen am skrev:
5. jul 2017, 14:00
Præcis. Polle er som en god rødvin, der kun bliver bedre med alderen :D

Baidoo er kommet til og Brandhof kommer til vinter.
Er de klar til at overtage arven efter JP?
Nej, de er da ikke, men de har 2 sæsoner til at blive det :)

Ellers er der sku nogen der må have fundet en dansk kæreste til Sparv, så han bliver.
Han har i hvert fået en kæreste: http://timsparv.com/blog/

Men om hun er dansker kan jeg ikke svare på. Føler mig lidt på Se & Hør-niveau for at sprede denne "nyhed" :D

/Cortez
Nu går der sgu gossip i den, men jeg kan desværre afkræfte at hun er dansk. Det er (naturligvis) en tjekkisk model han har fået på krogen, og er en af Novak's forlovet's veninder ;-)

Det må indikere, at Novak bliver [emoji3][emoji3]

Brugeravatar
Arff
Kontakt:

Indlæg af Arff »

PH1978 skrev:
Arff skrev:
Cortez skrev: Han har i hvert fået en kæreste: http://timsparv.com/blog/

/Cortez

Det må indikere, at Novak bliver [emoji3][emoji3]

Nu er det jo ikke Novak og Tim der er blevet kærester ;-) Men jeg så også meget gerne at han blev.

Sent from my iPad using Tapatalk

EsbenVest

Indlæg af EsbenVest »

Lige som en note til trådens egentlige emne forstår jeg egentlig ikke, hvorfor CS mener, at der er brug for en indkøringsfase til Kraev. Han spillede fast for en topklub i Bulgarien, så springet til den danske Superliga kan ikke være stort.

Egentlig synes jeg, vi burde sælge Duelund, da det vil hæmme Kraevs udvikling, hvis der er alt for mange, der står foran ham i køen til spilletid.

Brugeravatar
Arff
Kontakt:

Indlæg af Arff »

EsbenVest skrev:Lige som en note til trådens egentlige emne forstår jeg egentlig ikke, hvorfor CS mener, at der er brug for en indkøringsfase til Kraev. Han spillede fast for en topklub i Bulgarien, så springet til den danske Superliga kan ikke være stort.

Egentlig synes jeg, vi burde sælge Duelund, da det vil hæmme Kraevs udvikling, hvis der er alt for mange, der står foran ham i køen til spilletid.
Selvfølgelig er der en tilvænningsperiode :-) Han kommer til et nyt land, en ny kultur og en anderledes måde at spille fodbold på. I min verden er det den ideelle situation lige nu, hvor Kraev har tid til at tilpasse sig, og samtidig kan presse Duelund hver eneste dag. Det gavner både Duelund, Kraev og hele holdet - forhåbentligt betyder det også at Duelund hæver sit niveau endnu mere, og kan indbringe en endnu større sum næste sommer.

Kraev er dygtig, og skal nok få sine minutter, men i min verden er det for tidligt at smide så stort ansvar på hans skuldre allerede.

EsbenVest

Indlæg af EsbenVest »

Jeg siger heller ikke, at han skal spille fast 90 minutter hver gang, men han har spillet tre sæsoner for et bulgarsk tophold. Så jeg tror ikke, han skal bruge en halv sæson for at vænne sig til superligaen.

Jeg synes da også, at du har snakket om, at Due godt kan sendes videre i en anden tråd?

Brugeravatar
Arff
Kontakt:

Indlæg af Arff »

EsbenVest skrev:Jeg siger heller ikke, at han skal spille fast 90 minutter hver gang, men han har spillet tre sæsoner for et bulgarsk tophold. Så jeg tror ikke, han skal bruge en halv sæson for at vænne sig til superligaen.

Jeg synes da også, at du har snakket om, at Due godt kan sendes videre i en anden tråd?
Den bulgarske liga er også et pænt stykke efter den danske, efterhånden. Og der bliver samtidig spillet en helt anden type fodbold dernede. I min verden er det aldrig en skidt ting, at give en ny (ung) spiller 6-12 måneder til at vænne sig til det hele. Præsterer han fra dag 1 er det en bonus, og så kommer han også til at få rigtig mange minutter, men sådan her er der mindre pres.

Det har jeg også, men det er med den forudsætning at han bliver erstattet :-)

Benzo

Indlæg af Benzo »

25 minutter til Kraev i dagens landskamp mod Sverige, som Bulgarien vandt 3-2. Så ikke kampen, men det må være positivt at Kraev kan få spilletid i en så vigtig kvalkamp, som Bulgarien endda vinder.

David

Indlæg af David »

Benzo skrev:
31. aug 2017, 22:46
25 minutter til Kraev i dagens landskamp mod Sverige, som Bulgarien vandt 3-2. Så ikke kampen, men det må være positivt at Kraev kan få spilletid i en så vigtig kvalkamp, som Bulgarien endda vinder.
15 :-)

Benzo

Indlæg af Benzo »

Ja, du har ret. Idiot som jeg er fik jeg 75+25 = 90 :oops:

Benzo

Indlæg af Benzo »

Meget kan man sige om Kraev, han har måske ikke vist det vi havde håbet med den ekstra spilletid det er blevet til efter vinter salgene. Men de mål han laver, de er altså flotte.

SimonH

Indlæg af SimonH »

Han har lavet tre mål, og de har alle været utrolig flotte

Edit: 4 mål

THenry

Indlæg af THenry »

Godt at fik tanket selvtillid og kom på tavlen. Forhåbentlig er det starten på en god periode for ham, for der kan hurtigt blive brug for ham i resten af foråret.

Brugeravatar
FCM Fan nr. 1

Indlæg af FCM Fan nr. 1 »

Endelig har vi en varm bomber igen..... fint tidspunkt at gå ham igang....
Fcm - Historiens bedste mestre!!!

Brugeravatar
Acebone
Geografisk sted: Viborg

Indlæg af Acebone »

Besvar