Rafael van der Vaart
Re: Rafael van der Vaart
Det var i hvert fedt nok at være med til at han fik en flot og varm velkomst da han kom ind i søndags 
Det var det. Han kan sagtens blive vigtig for os i dette forår hvis han har fundet formen 
Når du anklager andre for at mistolke, hvad der skrives, så skal du selv sørge for at holde din sti ren. For det første har jeg ikke ændret mening - og jeg venter i den forbindelse stadig på svar på dette indlæg: viewtopic.php?f=1&t=97333&p=148883#p148883 Min pointe har hele tiden været (lige som rigtig mange andre), at Rafas fysik (og ikke han tekniske evner mv) skulle forbedres, hvis han skal have spilletid. For det andet, skrev jeg ikke, at han er fit - jeg skrev, at han var mere fit end han ellers har været. Enhver der så hans få spilleminutter mod FCK kan jo se, at vi ikke ligefrem har at gøre med en spiller, der står skarpt eller er fysisk 100%. Men at han trods alt er mere fit end han ellers har været koblet med truppens manglende bredde gør, at han godt kan blive aktuel i visse situationer.
Vi vil alle glæde os over, hvis VdV er på et niveau, hvor han kan bidrage.
Det er en ad hominem kliche at skyde kritik ned med en anklage om jantelov. Indtil videre har han været dyr i drift og med få bidrag - det er fakta.
ok tak Kent, men er det dig der bestemmer det ? altså at han kan blive aktuel i visse situationer, eller er det din fantasi der løber af med dig ?Kent skrev: ↑22. feb 2018, 07:19Når du anklager andre for at mistolke, hvad der skrives, så skal du selv sørge for at holde din sti ren. For det første har jeg ikke ændret mening - og jeg venter i den forbindelse stadig på svar på dette indlæg: viewtopic.php?f=1&t=97333&p=148883#p148883 Min pointe har hele tiden været (lige som rigtig mange andre), at Rafas fysik (og ikke han tekniske evner mv) skulle forbedres, hvis han skal have spilletid. For det andet, skrev jeg ikke, at han er fit - jeg skrev, at han var mere fit end han ellers har været. Enhver der så hans få spilleminutter mod FCK kan jo se, at vi ikke ligefrem har at gøre med en spiller, der står skarpt eller er fysisk 100%. Men at han trods alt er mere fit end han ellers har været koblet med truppens manglende bredde gør, at han godt kan blive aktuel i visse situationer.
-
Willigenburg
Det er godt nok et lavt debatniveau der bliver ført her til morgen...FCM2000 skrev: ↑22. feb 2018, 08:54ok tak Kent, men er det dig der bestemmer det ? altså at han kan blive aktuel i visse situationer, eller er det din fantasi der løber af med dig ?Kent skrev: ↑22. feb 2018, 07:19Når du anklager andre for at mistolke, hvad der skrives, så skal du selv sørge for at holde din sti ren. For det første har jeg ikke ændret mening - og jeg venter i den forbindelse stadig på svar på dette indlæg: viewtopic.php?f=1&t=97333&p=148883#p148883 Min pointe har hele tiden været (lige som rigtig mange andre), at Rafas fysik (og ikke han tekniske evner mv) skulle forbedres, hvis han skal have spilletid. For det andet, skrev jeg ikke, at han er fit - jeg skrev, at han var mere fit end han ellers har været. Enhver der så hans få spilleminutter mod FCK kan jo se, at vi ikke ligefrem har at gøre med en spiller, der står skarpt eller er fysisk 100%. Men at han trods alt er mere fit end han ellers har været koblet med truppens manglende bredde gør, at han godt kan blive aktuel i visse situationer.![]()
On topic:
Jeg ville ønske at vi kunne bruge Rafa mere, men når han ikke er i en fysisk form som gør det muligt, så sender det et helt forkert signal til de unge spillere, hvis han spiller. Jeg vil meget hellere se en midtbane bestående af Poulsen/Sparv/Drachmann og så miste de procenter som Rafa giver teknisk, da de tre kan give nogle flere procenter fysisk.
-
Jesper BW1100
Kan det da ikke snart blive sommer. Så vi:
1. Kan få kønne piger at se i lette sommerkjoler
2. Kan vinde det guld for næsen af Oscar og co.
3. Få sendt Rafa til Esbjerg på en enkeltbillet.
Ahh det bliver en god sommer!
1. Kan få kønne piger at se i lette sommerkjoler
2. Kan vinde det guld for næsen af Oscar og co.
3. Få sendt Rafa til Esbjerg på en enkeltbillet.
Ahh det bliver en god sommer!
Jep. Troede efterhånden at du vidste, at det er mig, der er inden i Thorup: https://t.co/0O6Ynt8e8RFCM2000 skrev: ↑22. feb 2018, 08:54ok tak Kent, men er det dig der bestemmer det ? altså at han kan blive aktuel i visse situationer, eller er det din fantasi der løber af med dig ?Kent skrev: ↑22. feb 2018, 07:19Når du anklager andre for at mistolke, hvad der skrives, så skal du selv sørge for at holde din sti ren. For det første har jeg ikke ændret mening - og jeg venter i den forbindelse stadig på svar på dette indlæg: viewtopic.php?f=1&t=97333&p=148883#p148883 Min pointe har hele tiden været (lige som rigtig mange andre), at Rafas fysik (og ikke han tekniske evner mv) skulle forbedres, hvis han skal have spilletid. For det andet, skrev jeg ikke, at han er fit - jeg skrev, at han var mere fit end han ellers har været. Enhver der så hans få spilleminutter mod FCK kan jo se, at vi ikke ligefrem har at gøre med en spiller, der står skarpt eller er fysisk 100%. Men at han trods alt er mere fit end han ellers har været koblet med truppens manglende bredde gør, at han godt kan blive aktuel i visse situationer.![]()
Hej FCM2000, det sidste citat fra dig er netop Jantelov I fuldt flor.FCM2000 skrev: ↑22. feb 2018, 08:54ok tak Kent, men er det dig der bestemmer det ? altså at han kan blive aktuel i visse situationer, eller er det din fantasi der løber af med dig ?Kent skrev: ↑22. feb 2018, 07:19Når du anklager andre for at mistolke, hvad der skrives, så skal du selv sørge for at holde din sti ren. For det første har jeg ikke ændret mening - og jeg venter i den forbindelse stadig på svar på dette indlæg: viewtopic.php?f=1&t=97333&p=148883#p148883 Min pointe har hele tiden været (lige som rigtig mange andre), at Rafas fysik (og ikke han tekniske evner mv) skulle forbedres, hvis han skal have spilletid. For det andet, skrev jeg ikke, at han er fit - jeg skrev, at han var mere fit end han ellers har været. Enhver der så hans få spilleminutter mod FCK kan jo se, at vi ikke ligefrem har at gøre med en spiller, der står skarpt eller er fysisk 100%. Men at han trods alt er mere fit end han ellers har været koblet med truppens manglende bredde gør, at han godt kan blive aktuel i visse situationer.![]()
I bedste fald altså.
I værste fald er det bare et kæmpestort mindreværdskompleks I udbrud.
Med andre ord, hold dig nu til de gode argumenter, og lad være med at overfortolke at hvad andre skriver, den konstante pegen fingre kan vi også godt leve foruden.
Nej jeg tror på virkelighedenIgboun skrev: ↑22. feb 2018, 13:31Hej FCM2000, det sidste citat fra dig er netop Jantelov I fuldt flor.FCM2000 skrev: ↑22. feb 2018, 08:54ok tak Kent, men er det dig der bestemmer det ? altså at han kan blive aktuel i visse situationer, eller er det din fantasi der løber af med dig ?Kent skrev: ↑22. feb 2018, 07:19
Når du anklager andre for at mistolke, hvad der skrives, så skal du selv sørge for at holde din sti ren. For det første har jeg ikke ændret mening - og jeg venter i den forbindelse stadig på svar på dette indlæg: viewtopic.php?f=1&t=97333&p=148883#p148883 Min pointe har hele tiden været (lige som rigtig mange andre), at Rafas fysik (og ikke han tekniske evner mv) skulle forbedres, hvis han skal have spilletid. For det andet, skrev jeg ikke, at han er fit - jeg skrev, at han var mere fit end han ellers har været. Enhver der så hans få spilleminutter mod FCK kan jo se, at vi ikke ligefrem har at gøre med en spiller, der står skarpt eller er fysisk 100%. Men at han trods alt er mere fit end han ellers har været koblet med truppens manglende bredde gør, at han godt kan blive aktuel i visse situationer.![]()
I bedste fald altså.
I værste fald er det bare et kæmpestort mindreværdskompleks I udbrud.
Med andre ord, hold dig nu til de gode argumenter, og lad være med at overfortolke at hvad andre skriver, den konstante pegen fingre kan vi også godt leve foruden.
Det er vel Thorup inkl. Bak som medhør, afgør om han spiller eller ej.
Hvor er van der Vaart?
Er Thorup holdt op med at ydmyge ham ?
Er Thorup holdt op med at ydmyge ham ?
Jeg kan simpelthen ikke se hvem der skulle ville overtage ham til sommer. Måske en lokal serieklub der kan få en sponsoraftale med et shawarma sted.
-
Jesper BW1100
https://www.bt.dk/fodbold/van-der-vaart ... idtjylland
Han skulle aldrig have været i klubben. Tænk sig at han stadig mener vi skulle have bygget holdet omkring ham. Vi har vel kun tabt 4 kampe eller sådan noget i ligaen efter vi stoppede med at bruge ham.
Han skulle aldrig have været i klubben. Tænk sig at han stadig mener vi skulle have bygget holdet omkring ham. Vi har vel kun tabt 4 kampe eller sådan noget i ligaen efter vi stoppede med at bruge ham.