SL R27: Horsens - FC Midtjylland
Re: SL R27: Horsens - FC Midtjylland
Det giver INGEN mening, det der Bach Bak. “Det kunne ligeså godt have været Wikheim”. Ja, goddag mand økseskaft, men det blev Duelund som trods alt kæmper for sagen og kommer frem til noget modsat sin norske kollega.
/Cortez
/Cortez
Og hvis Dovbyk har trænet så godt hele ugen, hvorfor helvede starter I så ikke med ham? Jeres dispositioner er altså mildest talt mærkværdige.
/Cortez
/Cortez
-
mousebreaker
Fuck det er lækkert
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
Flot mål.
Jaaaaaaaa! MdH! Hvem ellers...
/Cortez
/Cortez
Puha. Vigtige 3 points. Trods alt.
/Cortez
/Cortez
Vi spiller ikke som et tophold, men vi vinder som et tophold og det er trods alt det vigtigste.
skræmmende ringe indsats, midtforsvaret er basis på FCMs hold, godt nok lægger Poulsen op til mål, men i dag spiller han altså ringe, utrolig mange fejlafleveringer fra ham af, men også mange andre, det virker som om de har holdt 14 dages ferie på Hawaii.
FCM har akut brug for at Paul og Hassan kommer i spil.
FCM har akut brug for at Paul og Hassan kommer i spil.
Endnu en temmelig heldig og grim sejr... trods et flot mål...
Men stadig er det fedt:-) og på et tidspunkt får vi måske en angriber på banen igen eller selvtillid kan måske hæve det elendige spil på et tidspunkt... Sker det ikke, så er vi lidt fuc.ked på den lange bane, tror jeg....
Men stadig er det fedt:-) og på et tidspunkt får vi måske en angriber på banen igen eller selvtillid kan måske hæve det elendige spil på et tidspunkt... Sker det ikke, så er vi lidt fuc.ked på den lange bane, tror jeg....
En forfærdelig fodbold kamp men 3 sindssygt gode og vigtige point. Vi er altså det eneste hold som har vundet I Horsens denne sæson og spiller I dag på en græsmark/sandkasse som ikke ligefrem passer perfekt til en offensiv med Duelund, Wiekheim og Frank. Brøndby er skræmmende gode men jeg tror på at vi med grønnenere græs, varmere vejr og eventuelt skadede spillere retur kan rykke os mere i niveau end ditto Brøndby, så jeg fortrøstningsfuld selvom jeg ser Brøndby som favorit pt.
3 point, videre og alt fokus frem mod FCK:-)
3 point, videre og alt fokus frem mod FCK:-)
Mike80
Everybody hates us we don't care...
Everybody hates us we don't care...
Dybt elendig kamp, men endnu et ugly win og 3 points på kontoen. Vi tager det hele med i øjeblikket!
Vi skal steppe op i de kommende kampe, og få gang i en angriber (Dovbyk eller Paul) for det kan ikke blive ved på denne måde, selvom vores defensiv kan bære os langt (ja hvem havde troet, at man nogensinde skulle skrive dette!). Den vigtigste nyhed i dag er, at CS bekræftede, at vi får Rilwan og Paul tilbage i slutspillet, og så håber jeg bare, at vi kan hænge på BIF indtil det sker.
Vi var tæt på at lande Okore for et par vinduer siden, men i stedet for har vi kapret den "afrikanske Okore", der er yngre og mindre skadet end Okore. Sanneh spillede stærkt i dag sammen med Jesper Hansen og Sparv, der er som bygget til sådan en slåskamp i Horsens.
Vi skal steppe op i de kommende kampe, og få gang i en angriber (Dovbyk eller Paul) for det kan ikke blive ved på denne måde, selvom vores defensiv kan bære os langt (ja hvem havde troet, at man nogensinde skulle skrive dette!). Den vigtigste nyhed i dag er, at CS bekræftede, at vi får Rilwan og Paul tilbage i slutspillet, og så håber jeg bare, at vi kan hænge på BIF indtil det sker.
Vi var tæt på at lande Okore for et par vinduer siden, men i stedet for har vi kapret den "afrikanske Okore", der er yngre og mindre skadet end Okore. Sanneh spillede stærkt i dag sammen med Jesper Hansen og Sparv, der er som bygget til sådan en slåskamp i Horsens.
Jeg er begyndt at tvivle på om foråret når at komme før ligaen er slut, der er altså kun 9 runder tilbage og halvdelen af banerne ligner pløjemarker. Selv national areanen ligner noget der burde være forbudt.Mike80 skrev: ↑3. apr 2018, 20:25En forfærdelig fodbold kamp men 3 sindssygt gode og vigtige point. Vi er altså det eneste hold som har vundet I Horsens denne sæson og spiller I dag på en græsmark/sandkasse som ikke ligefrem passer perfekt til en offensiv med Duelund, Wiekheim og Frank. Brøndby er skræmmende gode men jeg tror på at vi med grønnenere græs, varmere vejr og eventuelt skadede spillere retur kan rykke os mere i niveau end ditto Brøndby, så jeg fortrøstningsfuld selvom jeg ser Brøndby som favorit pt.
Derudover ! En vigtig sejr, det var dælendulme ikke meget gennemspillet angreb vi fik vist, men så er det jo bare dejligt vi er så farlige på dødbolde, og Dal ende viser sit værd endnu engang. Der er andre hold som får det svært i Horsens, forhåbentlig er Brøndby ét af dem.
-
mousebreaker
Det er tre virkelig gode point at få i kassen. Vi har i den grad manglet Paul på top til at spille op på. Det kan dog sagtens ende med at være udslagsgivende at vi af omstændighederne er blevet presset til at spille fremad banen på anden vis, så vi kan spille mere varieret når Paul kommer i gang igen.
Brøndby er store favoritter i min bog til mesterskabet. De er ekstremt dominerende i deres kampe, i hvert fald indtil de er foran. Det gælder også mod os. Mit håb er at Paul er tilbage før kampene mod dem. Det er flot at vi stadig er med efter den åreladning vi fik i transfervinduet - mod en Brøndbyhold der bare buldrer afsted.
Brøndby er store favoritter i min bog til mesterskabet. De er ekstremt dominerende i deres kampe, i hvert fald indtil de er foran. Det gælder også mod os. Mit håb er at Paul er tilbage før kampene mod dem. Det er flot at vi stadig er med efter den åreladning vi fik i transfervinduet - mod en Brøndbyhold der bare buldrer afsted.
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Ja, eller osse er det skidt, fordi vi nu vænner os til én type fodbold og snart så igen skal spille anderledes...mousebreaker skrev: ↑3. apr 2018, 21:04Det er tre virkelig gode point at få i kassen. Vi har i den grad manglet Paul på top til at spille op på. Det kan dog sagtens ende med at være udslagsgivende at vi af omstændighederne er blevet presset til at spille fremad banen på anden vis, så vi kan spille mere varieret når Paul kommer i gang igen.
Det lyder desværre lidt pessimistisk, men det kan jo godt blive udfaldet... Alt andet lige må det dog blive en kæmpe fordel at få Poul og Hassan klar igen...