SL R23: FC Midtjylland - Brøndby IF
-
mousebreaker
Re: SL R23: FC Midtjylland - Brøndby IF
Nøjagtig som man frygtede. Vi taber kampen om 2. Boldene igen og igen. Overmatchet på midtbanen, strukturen og energien. Ikke at vi ikke giver alt men de har bare mere at komme med. Elendigt forsvarspil ved den scoring. Formodentlig ikke sidste gang vi ser det i den her kamp
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
Sparv er ikke god nok til de her kampemousebreaker skrev: ↑1. mar 2018, 20:27Nøjagtig som man frygtede. Vi taber kampen om 2. Boldene igen og igen. Overmatchet på midtbanen, strukturen og energien. Ikke at vi ikke giver alt men de har bare mere at komme med. Elendigt forsvarspil ved den scoring. Formodentlig ikke sidste gang vi ser det i den her kamp
prøv vdv frem for Sparv eller kaan kairinen, jeg fatter ikke man starter med en ung mand med kun 2 kampe tidligere.
Korsmar viser endnu engang at han ikke har hurtigheden
wickheim og Duelund er dem der gør FCM farlige.
Jeg mangler en J Hansen der tør at gå ud i feltet ved dødbolde
Men Synes Sparv ganske enkelt ikke kan være med når tempoet er højt
Korsmar viser endnu engang at han ikke har hurtigheden
wickheim og Duelund er dem der gør FCM farlige.
Jeg mangler en J Hansen der tør at gå ud i feltet ved dødbolde
Men Synes Sparv ganske enkelt ikke kan være med når tempoet er højt
Vi må bare erkende, at Brøndby er bedre.
Denne kamp er resultatet af et transfervindue hvor der ikke blev købt ind, som der blev solgt.
Paul ville være en forskel, men ham ser vi ikke før der bliver varmere..
Horsenskampen viste vist tydeligt, at disse frostkampe ikke er hans kop te..
Denne kamp er resultatet af et transfervindue hvor der ikke blev købt ind, som der blev solgt.
Paul ville være en forskel, men ham ser vi ikke før der bliver varmere..
Synes nu at FCM viser farlighed på kontra, men korrekt, Sparv, Poulsen, kaan kairinen, MDT og DEl Hende, falder igennem når det handler om at være boldfast.Konsulen skrev: ↑1. mar 2018, 20:54Vi må bare erkende, at Brøndby er bedre.
Paul ville være en forskel, men ham ser vi ikke før der bliver varmere..Horsenskampen viste vist tydeligt, at disse frostkampe ikke er hans kop te..
En vdv er boldfast og Sanneh vil jeg heller bruge end Sparv
Nu håber jeg Thorup viser mod med hensyn til udskiftning og satse til sidst hvis der stadig står 0-1
VdV ville blive tromlet af Brøndbys tempo. Sanneh ville dog bringe noget fysik og luftstyrke ind. Kaarinen kan vist godt undværes...
Thorup er en klovn. Hvad er formålet med, at sætte VdV ind 5 min før tid? Skulle han gøre en forskel, så skulle han da have været ind noget før
hård kritik af Sparv og Poulsen, Thorup har fejlet igen hvad angår midtbanen, Sparv er bare ikke boldfast nok i de her kampe, Thorup skulle have satse på en boldfast vdv i stedet for en af de to finner
Øv. Vi havde ganske enkelt for lidt at skyde med offensivt. Første halvleg er godkendt, mens anden halvleg var under niveau.
Hvilken komplet idiot har fundet på tiltaget med diskotek inden kampen!!?
Og hvordan fanden kan man påberåbe sig siklerhedshensyn og sælge 200 ekstra, når de sidder på samme tribune kun adskilt af 5-6 kontrollører. Sygt.
Hvilken komplet idiot har fundet på tiltaget med diskotek inden kampen!!?
Og hvordan fanden kan man påberåbe sig siklerhedshensyn og sælge 200 ekstra, når de sidder på samme tribune kun adskilt af 5-6 kontrollører. Sygt.
Nu har jeg lige taget to indlæg af dig, ben2ham, og det du skriver her giver ingen mening.
Målet er på ingen måde en fejl af Korcsmár. Det er Kian, der buser op og misser sin hovedstødsduel. Det sætter Korcsmár i en uheldig situation med sin speed, men det er den måde vi spiller på, og så skal vi tro på, at Kian og Erik vinder duellerne, når de buser op.
Mht. Sparv så har han klart niveauet, og bryder også en del, som jeg ser det. I dag bliver overfaldsfodbold, hvor der kommer meget duel midt på banen, derfor kommer alle de centrale til at se svagere ud.
Du mener også, at VdV bør spille i stedet, men vi så netop, da han kom ind, at han ikke havde formen til at kunne være med i en hel kamp med det her tempo. Han ville jo slet ikke kunne løbe rundt på banen og stå imod det pres kommer med. Lige da han kommer ind søger han også ned, hvor Brøndby skubber op og presser, her kan han ikke engang løbe sig i en fri position.
Han modtager først bolden til et par lange afleveringer, da Brøndby trækker sig tilbage og han dermed kan få pladsen. Hvis han havde spillet fra start, er min påstand, at han nærmest ikke var kommet på bolden.
FCM!
FCM!
FCM!
FCM!
FCM!
Nå, men det var bedre end sidst
Denne gang fik BIF kun lavet et cut-back mål.
Håber ikke det er alvorligt med Kaan!
Videre drenge. Minor setback. Lad os se, hvordan BIF reagerer med favoritværdigheden smidt over på deres skuldre.
/Cortez
Denne gang fik BIF kun lavet et cut-back mål.
Håber ikke det er alvorligt med Kaan!
Videre drenge. Minor setback. Lad os se, hvordan BIF reagerer med favoritværdigheden smidt over på deres skuldre.
/Cortez
Du må have din holdning og jeg min, Korcsmar mangler fart, Sparv mangler teknik til at kunne være med i en kamp med høj fart.tubbe93 skrev: ↑1. mar 2018, 22:23Nu har jeg lige taget to indlæg af dig, ben2ham, og det du skriver her giver ingen mening.
Målet er på ingen måde en fejl af Korcsmár. Det er Kian, der buser op og misser sin hovedstødsduel. Det sætter Korcsmár i en uheldig situation med sin speed, men det er den måde vi spiller på, og så skal vi tro på, at Kian og Erik vinder duellerne, når de buser op.
Mht. Sparv så har han klart niveauet, og bryder også en del, som jeg ser det. I dag bliver overfaldsfodbold, hvor der kommer meget duel midt på banen, derfor kommer alle de centrale til at se svagere ud.
Du mener også, at VdV bør spille i stedet, men vi så netop, da han kom ind, at han ikke havde formen til at kunne være med i en hel kamp med det her tempo. Han ville jo slet ikke kunne løbe rundt på banen og stå imod det pres kommer med. Lige da han kommer ind søger han også ned, hvor Brøndby skubber op og presser, her kan han ikke engang løbe sig i en fri position.
Han modtager først bolden til et par lange afleveringer, da Brøndby trækker sig tilbage og han dermed kan få pladsen. Hvis han havde spillet fra start, er min påstand, at han nærmest ikke var kommet på bolden.
Længere er den da ikke.
-
mousebreaker
Brøndby bare bedst som forudset. Ikke så meget der. Vi skal efter salgene af tre store profiler samt Jonas Borring have alle mand klar. Det har vi ikke i øjeblikket hvor både Rilwan og Paul ville have gjort en forskel. Heldigvis havde vi tre point at give af, men svært at se Brøndby sætte mange point til resten af sæsonen.
At vi må starte med så uprøvet en spiller som Kaarinen i en kamp som denne fortæller alt om hvor skidt transfervinduet var sportsligt for os. Ikke at jeg klager over transfervinduet, det var fantastisk, men det satte os gevaldigt langt tilbage sportsligt denne sæson.
Dette var en af den slags kampe hvor jeg er ret sikker på at enhver træner kun i nødstilfælde ville lave det sats. Når man så tager det amputerede angreb med i betragtning så var det oplagt at det ville blive en hård nød at knække.
Kan nemt se os tabe alle fire kampe til Brøndby i sæsonen og så er mesterskabet laaangt væk. Vi har det bare ikke godt med det benhårde pres de ligger for dagen. De er virkelig gode til at at være mange aggressive spillere i nærheden af anden boldene hele tiden og så klø på derfra. Svært at spille mod. Godt trænerarbejde må man sige
At vi må starte med så uprøvet en spiller som Kaarinen i en kamp som denne fortæller alt om hvor skidt transfervinduet var sportsligt for os. Ikke at jeg klager over transfervinduet, det var fantastisk, men det satte os gevaldigt langt tilbage sportsligt denne sæson.
Dette var en af den slags kampe hvor jeg er ret sikker på at enhver træner kun i nødstilfælde ville lave det sats. Når man så tager det amputerede angreb med i betragtning så var det oplagt at det ville blive en hård nød at knække.
Kan nemt se os tabe alle fire kampe til Brøndby i sæsonen og så er mesterskabet laaangt væk. Vi har det bare ikke godt med det benhårde pres de ligger for dagen. De er virkelig gode til at at være mange aggressive spillere i nærheden af anden boldene hele tiden og så klø på derfra. Svært at spille mod. Godt trænerarbejde må man sige
"There is a disconnect in what we know and what we do!