SL R23: FC Midtjylland - Brøndby IF

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
Stoffer

Re: SL R23: FC Midtjylland - Brøndby IF

Indlæg af Stoffer »

Mike80 skrev:
28. feb 2018, 12:52
Kongeren82 skrev:
28. feb 2018, 07:11
mmgala skrev:
27. feb 2018, 20:17
Syntes nu måske ikke, at en udsættelse ville være helt tosset.... Vi får annulleret karantænen samt forhåbentligt få nogle skader overstået
Når man ser i hvilket vejr Horsens - AGF blev spillet i, så bliver det næppe aktuelt :shock:
Herning folkeblad melder at man arbejder på højtryk for at gøre Paul klar til kamp, men om man når det vides ikke. Jeg fastholder min bekymring at Paul er mere skadet end man ønsker at melde ud og vi får en officiel udmelding om længere skadesforløb på den anden side af Brøndby.

Jeg gætter på 2 mulige scenarier i forhold til vores offensiv. For det første satser jeg på at wiekheim ER klar og Hassan bliver jokeren i vores 3 mands angreb hvis han er klar igen.

Hvis ikke Hassan er sin skade kvit tror jeg på en startplads til vores nye angriber, Dovbyk. Jeg synes det kunne være spændende at smide en helt ukendt joker og lade Brøndby forholde sig til ham som ny mens Wiekheim og Duelund kan løbe omkring og i dybden.

Sæsonens højdepunkt hvor vi IMO har mindst at tabe, hvilket jeg håber betyder at vi smider respekten og udfordrer Brøndby på vores præmisser fremfor at være nervøse for deres offensive pres og omstillinger.

God kamp:-)
Af ren nysgerrighed: Hvorfor foretrækker du dette fremfor Kraev?

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

Acebone skrev:
25. feb 2018, 17:03
Henviser til Steffens kampoptakt senere i tråden (er jeg overbevist om ;) ).
Skal jeg så prøve. ;)
Igen et tip med hatten for at overskriften sidder lige i øjet, så har jeg absolut intet imod at skrive optakten lidt hen af vejen. :)

Superligaens runde 23 og
33. gældene kamp i sæsonen

Kampen der afgør 0 eller 6 point mellem klubberne.
Hvis man anerkende der er noget der hedder en 6 points kamp, er der i hvert fald ikke tvivl om det er en sådan.

Det Praktiske:
Tid: Torsdag d. 01/03 kl. 20.00
Sted: MCH Arena
Dommer: Michael Tykgaard
Medie: TV3+, Viaplay og radions P3

Karantæner:
Midtjylland: Frank Onyeka
Brøndby: Paulus Arajuuri

Skader:
Midtjylland: Munksgaard, Marc Dal Hende, Rilwan, Drachmann og Paul tvivlsomme
Brøndby: Antonsson M., Johansson E. og Keita A. tvivlsomme

Bud på start XI'er
Tja.. 3-4-3.

Resten er jeres gæt lige så godt som mit.

Sidste opgør mod Brøndby:
16.07.17 SL Brøndby IF FC Midtjylland 4 : 0
07.05.17 SL FC Midtjylland Brøndby IF 4 : 2
04.05.17 CUP FC Midtjylland Brøndby IF 1 : 2
02.04.17 SL Brøndby IF FC Midtjylland 3 : 2
11.12.16 SL Brøndby IF FC Midtjylland 2 : 1

Forudsigelses leg
Reglerne er således:
Fra trådens oprettelse til 1 time før kampstart gives der bud,
og en time før kampstart, hvor startformationen bliver offentliggjort lukkes der for bud.

Vinderen bliver den der har gættet rigtig med højst mulig detaljegrad,
f.eks. stilling, målscorer, minuttal for mål, kort, kampbillede osv.

Forza FCM!

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

Gætter på 2-2.
Mål af Gustav, Pukki, Poulsen og Mukthar.

Raat33

Indlæg af Raat33 »

mmgala

Indlæg af mmgala »

Eller spin

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

Steffen am skrev:
28. feb 2018, 15:43
Midtjylland: Munksgaard, Marc Dal Hende, Rilwan, Drachmann og Paul tvivlsomme
Brøndby: _____
Mente selvfølgelig
Brøndby: Halimi B. skadet, Mukhtar tvivlsom

;)

THenry

Indlæg af THenry »

mmgala skrev:
28. feb 2018, 16:52
Eller spin
Ja. Mon ikke det er spin. De er vel bare blevet trætte af vores Paul og Rilwan-spin, og lige vil give lidt tilbage.

20 mand er udtaget. Drachmann er ude, mens Paul og Rilwan er en del af kamptruppen: https://www.fcm.dk/nyheder/superliga/tr ... roendby-if

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Vildt spændende i aften. Jeg har bare sådan en super god fornemmelse. Vi vinder den kamp! :mrgreen:

Sahl

Indlæg af Sahl »

Ravnen skrev:
1. mar 2018, 13:48
Vildt spændende i aften. Jeg har bare sådan en super god fornemmelse. Vi vinder den kamp! :mrgreen:
Dejligt der er mange som er positive og tror på sejr. Jeg er meget nervøs for kampen og tror det kan ende med, at vi taber. Selvom jeg må erkende, at Thorup har gjort det helt fint efter det taktiske skifte, så mangler jeg stadigvæk at se vi vinder over de andre tophold. I det mindste så når vi det jeg forventede af holdet (en top6 placering) og måske kommer det til, at blive helt fantastisk.

Det bliver helt afgørende for kampen hvordan vi kommer ud og om vores taktik er på plads! Hvis man er passiv, som man har været i nogle kampe (som vi dog har vundet) så tror jeg vi taber! Hvis vi kan spille os ud af pres og selv presse ordenligt, så tror jeg på der er gode muligheder.
Mon MDH bliver vores top angriber? Det burde han næsten. Tror dog man vælger enten Kreav eller ham den nye Ukrainer Dovbyg.

Skal hjertet vinde i en forudsigelse, så vinder vi 3-0 over et tamt Brøndby hold der får et rødt kort tidlig i kampen som Wikheim trækker. Dovbyg, MDH og Duelund scorer målene.

Willigenburg

Indlæg af Willigenburg »

Sahl skrev:
1. mar 2018, 13:59
Ravnen skrev:
Dejligt der er mange som er positive og tror på sejr. Jeg er meget nervøs for kampen og tror det kan ende med, at vi taber. Selvom jeg må erkende, at Thorup har gjort det helt fint efter det taktiske skifte, så mangler jeg stadigvæk at se vi vinder over de andre tophold. I det mindste så når vi det jeg forventede af holdet (en top6 placering) og måske kommer det til, at blive helt fantastisk.

Det bliver helt afgørende for kampen hvordan vi kommer ud og om vores taktik er på plads! Hvis man er passiv, som man har været i nogle kampe (som vi dog har vundet) så tror jeg vi taber! Hvis vi kan spille os ud af pres og selv presse ordenligt, så tror jeg på der er gode muligheder.
Mon MDH bliver vores top angriber? Det burde han næsten. Tror dog man vælger enten Kreav eller ham den nye Ukrainer Dovbyg.

Skal hjertet vinde i en forudsigelse, så vinder vi 3-0 over et tamt Brøndby hold der får et rødt kort tidlig i kampen som Wikheim trækker. Dovbyg, MDH og Duelund scorer målene.
Vi har vundet over både FC Nordsjælland og FC København, så udover Brøndby, kan jeg ikke helt se hvilke andre tophold vi skal vinde over for at være overbevist?

Sahl

Indlæg af Sahl »

Willigenburg skrev:
1. mar 2018, 14:15
Sahl skrev:
Ravnen skrev:

Vi har vundet over både FC Nordsjælland og FC København, så udover Brøndby, kan jeg ikke helt se hvilke andre tophold vi skal vinde over for at være overbevist?
Vil ikke rigtig kalde FCK et tophold lige pt. Min pointe er, at den rigtige prøve kommer i slutspillet hvor jeg også tror FCK spiller noget bedre end nu. FCN er svækket en smule, men lad os nu lige slå koldt vand i blodet. Men det bliver spændende i aften, slår vi Brøndby så må det give noget tro og ikke mindst lidt arbejds ro.

Willigenburg

Indlæg af Willigenburg »

Sahl skrev:
1. mar 2018, 14:23
Willigenburg skrev:
1. mar 2018, 14:15
Sahl skrev:

Vil ikke rigtig kalde FCK et tophold lige pt. Min pointe er, at den rigtige prøve kommer i slutspillet hvor jeg også tror FCK spiller noget bedre end nu. FCN er svækket en smule, men lad os nu lige slå koldt vand i blodet. Men det bliver spændende i aften, slår vi Brøndby så må det give noget tro og ikke mindst lidt arbejds ro.
Kampen i aften bliver den klart sværeste vi har haft i sæsonen, så er enig i at det bliver sværere end både FCK og FCN har været. Vores spil har måske heller ikke været helt så flydende i de tre første forårskampe, så glæder mig til at se om holdet kan stå distancen overfor et formstærkt Brøndby hold som har alt at spille for.

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Jeg synes nu vores spil har været rigtig flot. Særlig Duelund og Wikheim har været fantastiske. Vores forsvar ser bomstærkt ud og nøglespilleren over dem alle, Jakob Poulsen, fortsætter bare med at være fremragende.

Det er en streg i regningen at Paul ikke er i topform og klar, men at der ikke står en fyrtårn oppe foran, har gjort at vi ikke banker så mange høje bolde ind, det mener jeg er en af grundene til at Duelund og Wikheim har spillet sig helt ud. Jeg forventer mig også meget af de to i aften :-)

Christian

Indlæg af Christian »

Spændende offensiv vi stiller med.

Håber der bedste. Kom så FCM!

ben2han

Indlæg af ben2han »

Kosmar er bare ikke god nok når det kommer til hurtighed, den må han tage på sig

Sparv står også og snorker
Senest rettet af ben2han 1. mar 2018, 20:27, rettet i alt 1 gang.

Besvar