Kamp på det jævne hvor jeg håber vi kan få en kontra scoring så den her forestilling bliver lukket.
Hobro har ganske vist ikke skabt andet end lige ved og næsten chancer, men der skal ikke meget uheld til for at den lige pludselig ligger i rusen.
Pis, rødt kort til Frank som ellers har gjort det godt. Vi har ikke været gode i undertalsituationer ..... Dal Hende!!!
SL R22: Hobro - FC Midtjylland
-
mousebreaker
Re: SL R22: Hobro - FC Midtjylland
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
Nej hvor er det ulækkert at han stadig er på banen...
-
mousebreaker
Ffs, en mand der burde være smidt ud scorer på et frispark som i min bog så ekstremt tyndt ud. Vi må ikke smide den her!
Jeg synes det var en flot spillet kamp af holdet. Der var kontrol og ambitiøst spil langt hen ad vejen. Manger fortjener ros. Skidt af Frank - men også hårdt dømt.
-
mousebreaker
Fedt, 3 point. Ikke meget vi tillod Hobro at skabe, omvendt skaber vi heller ikke selv ret meget. Fedt med 3 sejre til at starte foråret med i et svært program.
Men med det spil vi har set på banen og de skader/karantæner vi har, så er jeg ikke specielt optimisk frem mod Brøndby kampen. Jeg tror deres midtbane vil smadre vores og blive afgørende for kampen. Offensivt byder Døhr ikke ind med meget men jeg synes faktisk han har sin bedste kamp i ulvetrøjen i dag. Han arbejdede benhårdt og kunne faktisk have scoret lige før Frank blev udvist.
Frank synes jeg faktisk spillede en rigtig god kamp men det var urutineret at få det røde kort
Men med det spil vi har set på banen og de skader/karantæner vi har, så er jeg ikke specielt optimisk frem mod Brøndby kampen. Jeg tror deres midtbane vil smadre vores og blive afgørende for kampen. Offensivt byder Døhr ikke ind med meget men jeg synes faktisk han har sin bedste kamp i ulvetrøjen i dag. Han arbejdede benhårdt og kunne faktisk have scoret lige før Frank blev udvist.
Frank synes jeg faktisk spillede en rigtig god kamp men det var urutineret at få det røde kort
9 point efter 3 kampe og så med det vindue vi har haft.
Imponerende.
Og en kamp der modsat de to første giver mig håb om at det kan lade sig gøre i denne sæson, at gå hele vejen.
God kamp af Frank og flot indhop af Sanneh.
Spændende hvad Thorup finder på til på torsdag hvis Paul ikke er klar, nu hvor Frank har karantæne.
Imponerende.
Og en kamp der modsat de to første giver mig håb om at det kan lade sig gøre i denne sæson, at gå hele vejen.
God kamp af Frank og flot indhop af Sanneh.
Spændende hvad Thorup finder på til på torsdag hvis Paul ikke er klar, nu hvor Frank har karantæne.
-
Jesper BW1100
Jeg må sige jeg er imponeret/chokeret over, at Jens Maae er Superliga-dommer. Den inkonsekvente linje og mangel på autoritet man ser fra ham, hver eneste gang han formaster sig til at tage en fløjte i kæften, skriger til himlen. Jeg tror sq min mormor kunne håndtere det bedre; og hun sov stille ind for mere end 10 år siden...
Nå men fuck det. 3 kampe; 9 point. Det er overordentlig godkendt!
Nå men fuck det. 3 kampe; 9 point. Det er overordentlig godkendt!
Med fare for at starte feministernes løbebånd op, så er det iøvrigt befriende at se, at Midtjylland ikke er blevet ramt af den politisk korrekte grå farve, som Landsholdet blev påtvunget. Et kampråb i et herre omklædningsrum skal gerne indeholde noget med store patter.
Generelt er filmen med jubel fra omklædningsrummet dejlig at se. Fortjent ros til Polle, der bare sætte et ekstra gear på når vi mister en mand, og løber helt fantastisk i presspillet(et punkt hvor jeg iøvrigt syntes at Kraev fejlede, det var ikke mange højintense løb han tog i presspillet på trods af kort tid på banen), samt lidt hyggelig intern humor. Virker til at omklædningsrummet virkelig er i harmoni - vi må håbe det forbliver sådan, når vi engang møder modgang..
Generelt er filmen med jubel fra omklædningsrummet dejlig at se. Fortjent ros til Polle, der bare sætte et ekstra gear på når vi mister en mand, og løber helt fantastisk i presspillet(et punkt hvor jeg iøvrigt syntes at Kraev fejlede, det var ikke mange højintense løb han tog i presspillet på trods af kort tid på banen), samt lidt hyggelig intern humor. Virker til at omklædningsrummet virkelig er i harmoni - vi må håbe det forbliver sådan, når vi engang møder modgang..
-
Steffen am
Helt helt enig.CasperBW skrev: ↑27. feb 2018, 13:26Med fare for at starte feministernes løbebånd op, så er det iøvrigt befriende at se, at Midtjylland ikke er blevet ramt af den politisk korrekte grå farve, som Landsholdet blev påtvunget. Et kampråb i et herre omklædningsrum skal gerne indeholde noget med store patter.
Det kan godt være det er dumt, men det gjorde mig glad at FCM insistere på at være sig selv og ikke indordne sig under politisk korrekted.