Midtjylland podcast
Re: Midtjylland podcast
Super spændende afsnit, Søren er virkelig kompetent og spændende at høre på

Det var i hvert fald i starten jeg lagde mærke til det, så det er da ikke utænkeligt at det blot skyldtes at han drejede hovedet væk fra mikrofonen
I øvrigt nogle interessante betragtninger Søren kom med vedr Kaan og Frank, lød på mine ører som at Kaan kan nogle af de samme ting som Jakob Poulsen, og at Frank har nogle af de samme kompetencer som Sparv, kunne blive en fremtidig midtbane konstellation. Men det lød også lidt som at der næsten er for mange talenter til midtbanen, med Frank, Kaan, Baidoo og Torp, samt Brandhof så vidt jeg husker også spiller midtbane, bliver spændende at se hvem der bryder igennem.
Synes Søren minder en del om Glen, er jeg den eneste, som har bidt mærke i det? Måske er det fordi, de har haft lignende trænerkarrierer og arbejdet med de samme ting, men deres måde at gribe talentudvikling an er meget lig hinanden. Mon ikke Søren en dag kommer med ind over Superligaholdet, hvis han gerne vil i den retning.
Et aldeles fremragende indblik i akademi-setuppet og fødekæden. Præcis hvad jeg manglede i min forståelse af den side af klubben. Stærkt arbejde og som en anden skriver, kan man ikke høre at erfaringen med mediet er begrænset. Du styrer det pis som en rutineret podcast-rotte, Kent. Super struktur i spørgsmål og det er tydeligt du har en plan for forløbet.
Thumps up!
/Cortez
Thumps up!
/Cortez
-
Steffen am
Har fået hørt udsendelsen nu.
Den er bestemt fremragende.
Gode spørgsmål, gode svar og man bliver klogere som lytter
Den er bestemt fremragende.
Gode spørgsmål, gode svar og man bliver klogere som lytter
Så er nyeste version af #SortSnak klar. Vi kigger tilbage på de to kampe, som vi har spillet, og frem mod Hobro-kampen. Tidsmæssigt passer podcasten ca. til køreturen fra det midtjyske til Hobro, så kom afsted og støt drengene https://soundcloud.com/user-336203398/f ... ck-kampene
Som sædvanlig modtages kommentarer, feedback mv gerne herinde eller på de sociale medier. Podcasten har nu også en twitterprofil: http://twitter.com/sortsnakpodcast
Som sædvanlig modtages kommentarer, feedback mv gerne herinde eller på de sociale medier. Podcasten har nu også en twitterprofil: http://twitter.com/sortsnakpodcast
I morgen optager vi igen #SortSnak hvor der vil være fokus på sejren mod Hobro samt et grundigt kig frem mod #FCMBIF på torsdag. Vi har brug for jeres fyringer og forlængelser, så kom endelig med dem - og hvis der er input til bedømmelsen af udebaneturen til Hobro, så tager vi også dem med
Udover en twitter-profil har vi nu også en side på Facebook: https://www.facebook.com/SortSnakPodcast/
Udover en twitter-profil har vi nu også en side på Facebook: https://www.facebook.com/SortSnakPodcast/
Fyring og forlængelse må være oplagte denne gang. Fyring til den ellers fantastiske unge spiller Frank for at trække et dumt rødt kort i en svær udekamp, i den situation viste Frank sin manglende rutine.
Forlængelsen til ligaens farligste forsvarsspiller Marc Dal Hende, som har scoret 3 mål i foråret trods kun 92 spilleminutter. Han kan blive afgørende på torsdag mod Brøndby, specielt når Paul døjer med ryggen.
Forlængelsen til ligaens farligste forsvarsspiller Marc Dal Hende, som har scoret 3 mål i foråret trods kun 92 spilleminutter. Han kan blive afgørende på torsdag mod Brøndby, specielt når Paul døjer med ryggen.
Jeg er ikke sikker på, om det giver mening, men jeg prøver: Jeg vil gerne nominere det taktiske oplæg mod Hobro til en forlængelse. Jeg har kritiseret måden, man forsvarer en føring, men mod Hobro var der elementer, som jeg synes virker godt. Der var tålmodighed, ambition og ro i opspillet, og indtil udvisningen havde man rigtig godt styr på begivenhederne imo.
Det bliver også lidt mærkeligt efter at Frank lavede sin brøler og blev skiftet ud, men det var en fornøjelse at se samarbejdet mellem de tre i front. Bevægelige og teknisk dygtige - hvis de kan finde ind i et godt samarbejde, så er det spændende at have et markant anderledes alternativ til det Paul tilbyder.
Det bliver også lidt mærkeligt efter at Frank lavede sin brøler og blev skiftet ud, men det var en fornøjelse at se samarbejdet mellem de tre i front. Bevægelige og teknisk dygtige - hvis de kan finde ind i et godt samarbejde, så er det spændende at have et markant anderledes alternativ til det Paul tilbyder.
- Administrator
Hmm, jeg fristes til at sige at ugens fyring er endnu en Fcm relateret facebookside. Hvorfor ikke nøjes med at lave opslag på de glimrende sider der i forvejen findes? Alt for mange sider, gør at jeg enten fravælger eller ikke ser opslag pga støj.
Jeg lyttede til Medianos podcast idag, den hvor de gennemgik runde 22, og Sort Snak bliver nævnt, og rost, af Peter Brüchmann og Sture Sandø, mere specifikt den akademi episode hvor Søren Bjerg er med. Så der er andre end os FCM fans der lytter med, og kan lide hvad vi hører
. Sandø siger endda at han ville ønske det var ham som havde lavet det afsnit
.
Så er der en ny omgang Sort Snak klar, hvor vi bl.a. ser frem mod Brøndby-kampen i morgen. Kan godt afsløre, at vi ikke har let ved at stille holdet.
https://soundcloud.com/user-336203398/f ... ort-snak-8
https://soundcloud.com/user-336203398/f ... ort-snak-8
Er jeg den eneste der har problemer med lydniveauet? Er nødt til at skrue volumen meget op, for at høre jeres snak, men når så jinglerne kommer, er jeg ved at få blæst Trommehinderne ud.
Nej, det er helt korrekt, at der er problemer med lydniveauet. Vi havde nogle problemer med mikrofonerne, som gjorde, at vi blev nødt til at optage relativt lavt (men til gengæld er vi så alle lige lave, i stedet for at en er lav og en anden høj). Vi håbede så at kunne justere det generelle lydniveau i redigeringen, men det fungerer ikke 100%, så der kommer disse spring i lydniveau mellem nogle af jinglerne og vores snak. Det er ikke optimalt, det er vi godt klar over, og vi satser på at have styr på det til næste udgave. Men i øvrigt er jeg faktisk overrasket over, hvor svært det er, at få ordentlig lyd. Det er ikke bare, at sætte mikrofoner op og så begynde at tale (som jeg selv troede i starten). Men det er noget, som vi har meget fokus på, så jeg håber vi finder nogle løsninger, så vi kan levere god lyd hver eneste gang. Lige nu er det lidt for svingende.
Sådan er det jo med det meste. Jo mindre du ved om noget, jo nemmere synes det. Eller sagt på en anden måde: Ignorance is blissKent skrev: ↑1. mar 2018, 09:56Nej, det er helt korrekt, at der er problemer med lydniveauet. Vi havde nogle problemer med mikrofonerne, som gjorde, at vi blev nødt til at optage relativt lavt (men til gengæld er vi så alle lige lave, i stedet for at en er lav og en anden høj). Vi håbede så at kunne justere det generelle lydniveau i redigeringen, men det fungerer ikke 100%, så der kommer disse spring i lydniveau mellem nogle af jinglerne og vores snak. Det er ikke optimalt, det er vi godt klar over, og vi satser på at have styr på det til næste udgave. Men i øvrigt er jeg faktisk overrasket over, hvor svært det er, at få ordentlig lyd. Det er ikke bare, at sætte mikrofoner op og så begynde at tale (som jeg selv troede i starten). Men det er noget, som vi har meget fokus på, så jeg håber vi finder nogle løsninger, så vi kan levere god lyd hver eneste gang. Lige nu er det lidt for svingende.
Fortsæt endelig det gode arbejde.
/Cortez