Superliga sæsonen 17/18

Om FC Midtjylland og Black Wolves
FCM2000

Re: Superliga sæsonen 17/18

Indlæg af FCM2000 »

Bill Hamid har vist stået en god kamp i Aalborg med flere gode redninger.

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

FCM2000 skrev:
19. feb 2018, 16:31
Ikke. Meget FCM fortæller.

Har du mere, resultat, hvordan det er gået osv.?

FCM2000

Indlæg af FCM2000 »

Steffen am skrev:
19. feb 2018, 16:49
FCM2000 skrev:

0-0, FCM havde også sine chancer

Brændte også et straffespark

Brugeravatar
Administrator

Indlæg af Administrator »

Hvis Hermannsson fik 2x 6 point, vil jeg da mene at det skulle være 2 dage.

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

Administrator skrev:
19. feb 2018, 17:36
Nej. Han manglede 30 point for at få 2 karantænedage, og gul/rød kan max give 25: 2x6 + 13 tillægspoint. Et rent rødt havde givet de nødvendige 30 point (og det var tæt på, at tacklngen godt kunne have givet det i sig selv).

Benzo

Indlæg af Benzo »

Steffen am skrev:
19. feb 2018, 16:49
FCM2000 skrev:

Der ligger hele 2 kampreferater på app'en.

THenry

Indlæg af THenry »

Tilagengæld kan vi glæde os over, at både Vito og Pål-Mål er i karantæne i næste kamp :D

https://www.superstats.dk/kort/karantaner

mousebreaker

Indlæg af mousebreaker »

Jeg har udtalt mig kritisk om det omtalte Facebook opslag, til gengæld har jeg intet imod at man tør være udadvendt med sine ambitioner og kalder en spade for en spade. Det er en ynk på størrelse med Lynge's kendte åb frase "målsætningen er top 6", når Jan Bech Andersen udtaler at han ikke vil være skuffet over sølv, samtidig med at han mener at vi sætter os selv op på en piedestal fordi vi tør sige at det er guldet der tæller! Samtidig aner man en malplaceret misundelse når han snakker om medieopmærksomhed. Guderne skal vide at Brøndby med afstand er den klub der har mest medietække i lille DK.

Til gengæld hader jeg også "Ulvekrigeren"

https://www.bt.dk/fodbold/broendby-ejer ... -piedestal
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

Brugeravatar
Administrator

Indlæg af Administrator »

Kent skrev:
19. feb 2018, 18:29
Administrator skrev:
19. feb 2018, 17:36
Nej. Han manglede 30 point for at få 2 karantænedage, og gul/rød kan max give 25: 2x6 + 13 tillægspoint. Et rent rødt havde givet de nødvendige 30 point (og det var tæt på, at tacklngen godt kunne have givet det i sig selv).

Ja, jeg havde lige husket forkert med grænsen på 36 point.

Nu har jeg ikke rigtig set hans advarsler, men hvordan kan han nøjes med 22 point?

Han laver 2 frispark, det takseres normalt til 6 point. Dermed burde det have været 25 point.

Nå, men han er med mod os, det er også lige meget.

Brugeravatar
Acebone
Geografisk sted: Viborg

Indlæg af Acebone »

Haha, der er da også virkelig et guldkorn fra Ankersen her. Det havde jeg slet ikke set før nu:
»Det er svært at forklare, hvorfor Brøndbys ejer har behov for at kommentere på et tv-indslag, hvor man ser vores cheftræner gå på jagt. I det hele taget synes jeg, at lige præcis Jan Bech skal passe på med at gøre sig til smagsdommer over, hvad der er god og dårlig stil i det offentlige domæne,« siger han til Tipsbladet.dk
Spydigt og lige i masken på Jan Bech alias Oscar. Av, av, av.

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

Så fik vi sku en 'beef' med både FCK og Brøndby på en og samme dag, det er sku da meget godt klaret.

Og hold nu op det er sjovt.
Misundelse er en grim ting, og BIF oser af det.

Finder det også ret komisk af Oscar, bog-skrivende-Gralund og Fuck-finger Strudahl er udpeget som de moralske vogtere,
og FCK fans der får ondt i røven over en lille joke, der i værste fald kan opfattes som positiv arrogance ;)

THenry

Indlæg af THenry »

mousebreaker skrev:
20. feb 2018, 17:16
Jeg har udtalt mig kritisk om det omtalte Facebook opslag, til gengæld har jeg intet imod at man tør være udadvendt med sine ambitioner og kalder en spade for en spade. Det er en ynk på størrelse med Lynge's kendte åb frase "målsætningen er top 6", når Jan Bech Andersen udtaler at han ikke vil være skuffet over sølv, samtidig med at han mener at vi sætter os selv op på en piedestal fordi vi tør sige at det er guldet der tæller! Samtidig aner man en malplaceret misundelse når han snakker om medieopmærksomhed. Guderne skal vide at Brøndby med afstand er den klub der har mest medietække i lille DK.

Der er ingen tvivl om, at Brøndby har fundet den gamle AAB-melodi frem om, at "man ikke går efter guldet", og at de har lagt en mediestrategi om, at de skal sige det. Har set både C. Nørgaard, Troels Bech og Oscar sige det samme. Det er naturligvis, så utroværdigt som det overhovedet kan være.

Brøndby er en sovende gigant i dansk fodbold, der ikke har vundet guld siden 2005, og med landets største fanbase og et top 2-3 budget i landet, så skal de naturligvis jagte guldet. Særligt i en sæson, hvor FCK har gang i en giga-fiasko sæson, og vi har solgt ud af profilerne, mens BIF har fastholdt det hele for at gå benhårdt efter guld. Til næste år ruster FCK op, mens Brøndby kommer til at sælge spillere til sommer, og det ved de også på Vestegnen.

Jeg tror egentlig, det er klogt nok af Brøndby-ledelsen at lægge lidt låg på de tårnhøje forventninger om det første guld i 13 år for at tage presset mest muligt af deres hold vedmindre, der opstår en "Rolf-er-ren-kampagne", fordi ingen alligevel tror på deres budskab!

Langt de fleste meningsdannere indenfor dansk sportspresse bor i KBH, og vil med glæde lægge mikrofoner til spillerkommentarer og skrive stort opsatte forsider om Brøndby, og hypen er allerede stor blandt de Brøndby fans, som jeg kender, så det bliver bestemt spændende at se, hvordan Oscars "AaB-stil" bliver modtaget, når vi kommer længere hen på sæsonen, og om BIF kan stå for det enorme forvetningspres, der kommer på dem.

Vi har valgt den modsatte strategi og åbent erklæret vi går efter guldet trods 3 profilsalg, og så må vi se, om det kan bære, når vi kommer til maj og hvem vi skal til at snakke om, der er blevet ramt af de berømte Gummiben!

I øvrigt lagde jeg mærke til, at Sviatchenko også lige fik omtalt "Ulvekrigeren" i sit post game interview i søndags. Mon ikke, at der var en fra presseafdelingen, der lige havde bedt om det ;)

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

THenry skrev:
21. feb 2018, 19:14
mousebreaker skrev:
20. feb 2018, 17:16

Der er ingen tvivl om, at Brøndby har fundet den gamle AAB-melodi frem om, at "man ikke går efter guldet", og at de har lagt en mediestrategi om, at de skal sige det. Har set både C. Nørgaard, Troels Bech og Oscar sige det samme. Det er naturligvis, så utroværdigt som det overhovedet kan være.
Helt enig. Det virker sku lidt dumt, i mine øjne. Men ja det er klart den strategi de har valgt.

De har bare glemt at fortælle det til fansene der tåkrummende grinagtig har sunget "vi er mestrerne" formålsløst de sidste 13 år.

THenry skrev:
21. feb 2018, 19:14
I øvrigt lagde jeg mærke til, at Sviatchenko også lige fik omtalt "Ulvekrigeren" i sit post game interview i søndags. Mon ikke, at der var en fra presseafdelingen, der lige havde bedt om det ;)
Hehe, det er der sikkert. Men så har presseafdelingen da gjort et eller andet ;)

Er nu heller ikke begejstret for filmen,
og ret uforstående overfor at man kan lave sådan en film, uden at filme fans der faktisk er på stadion.

Benzo

Indlæg af Benzo »

Steffen am skrev:
21. feb 2018, 19:34
De har bare glemt at fortælle det til fansene der tåkrummende grinagtig har sunget "vi er mestrerne" formålsløst de sidste 13 år.
De synger nu "vi er vestegnen" ;)

974

Indlæg af 974 »

Benzo skrev:
21. feb 2018, 20:22
Steffen am skrev:
21. feb 2018, 19:34
De synger nu "vi er vestegnen" ;)
DET håber jeg godt nok at Steffen er klar over ?..... :-)

Besvar