Jeg synes, at det fungerede rigtig med Søren Ross' speak. Særligt opråb af start 11 fik stemningen til at løfte sig sammen med faldskærmsudspringere og tifo. Jeg synes det nye tiltag fungerede perfekt til en stor kamp med fyldt stadion, hvor der lige var behov for at hive 2 procent ekstra ud af de fremmødte fans. Jeg håber bestemt, at man laver samme gimmick mod Brøndby til næste hjemmekamp!
Om setupet også holder i en kamp mod Helsinggør eller Hobro i sommerferien er en anden sag, men det spillede max i går, og blev pænt modtaget i de område, hvor jeg stod på CC.
Vi så rimelige shaky ud i første halvleg af kampen, men får lukket godt af bagud, da vi først står med føringen. Jeg havde ikke troede, at jeg skulle bruge dette ord, men det var fandme en kold og kynisk indsats (hvilket er et ord, som jeg nærmest aldrig har forbundet med FCM

), der sikrede sejren. Sikrede en kæmpe sejr. Synes det var et fedt statement vi fik sendt i går.
Duelund bliver guld værd. Han er min MOM, men synes også at Wikheim stod stærkt. Det ligner, at de 2 små har fundet et rigtig fint samspil, der bliver spændende at følge. Flot performance af Frank i sin første superligastart, og så ser vores defensiv bomstærk ud (bortset fra perioden midt i første halvleg).