Midtjylland podcast
Re: Midtjylland podcast
Jeg er også fast lytter og godt tilfreds.
Jeg kunne tænke mig, det kunne give endnu mere "kant" hvis man til panelet fik fat i en af de debattører, som stikker lidt ud her på graven. Måske er de bedre til at give udtryk for deres anderledes holdninger i tale end på skrift.
Jeg kunne tænke mig, det kunne give endnu mere "kant" hvis man til panelet fik fat i en af de debattører, som stikker lidt ud her på graven. Måske er de bedre til at give udtryk for deres anderledes holdninger i tale end på skrift.
Vi optager en ny omgang Sort snak i morgen aften, så jeg vil gerne have jeres input til forårssæsonens første fyring og forlængelse. Kom med jeres bud her eller på Facebook/Twitter #Sortsnak
-
Jesper BW1100
Forlængelse må helt sikkert være Frank. Hvilken entre på den store scene han leverede i går. Målet var næsten det mindste. Det arbejdsraseri, den fysik og de lunger/den løbekapacitet som den unge knægt besidder er decideret imponerende. Som en kammerat og jeg snakkede om i går lignede det nærmest en målfarlig udgave af Femi! 
Fyring er noget sværere at uddele efter 2 sejre i 2 svære kampe lige efter transfervinduet hvor vi “solgte mesterskabet”. Men kunne fristes til at sige Svend for kun at få 45 mio for NK, når han kunne få +100 for Alex
.
For at være seriøs vil jeg give den til Erik. Det er en pivhård bedømmelse og er også udelukkende fordi der SKAL uddeles én. Men jeg var lidt skuffet over ham igår efter en ellers fin debut i Horsens. Han har nogle dårlige afspil, trækker et dumt gult kort og ser skidt ud i nogle situationer. Men igen; det er en hård bedømmelse, og udelukkende en konsekvens af, at jeg ikke rigtig mener nogen bør “fyres” i denne ombæring
Fyring er noget sværere at uddele efter 2 sejre i 2 svære kampe lige efter transfervinduet hvor vi “solgte mesterskabet”. Men kunne fristes til at sige Svend for kun at få 45 mio for NK, når han kunne få +100 for Alex
For at være seriøs vil jeg give den til Erik. Det er en pivhård bedømmelse og er også udelukkende fordi der SKAL uddeles én. Men jeg var lidt skuffet over ham igår efter en ellers fin debut i Horsens. Han har nogle dårlige afspil, trækker et dumt gult kort og ser skidt ud i nogle situationer. Men igen; det er en hård bedømmelse, og udelukkende en konsekvens af, at jeg ikke rigtig mener nogen bør “fyres” i denne ombæring
Frank kunne være oplagt som forlængelse, men det er mest pga wow-faktoren at en så uprøvet ung mand kommer ind og scorer 2 mål i sine første 2 kampe, og det selvom han da vidst gør sig bedst på midtbanen. Men jeg synes det skal være Duelund som får forlængelsen, han har fastholdt det høje niveau han sluttede efteråret af med, og har nok været den vigtigste (offensive) mand for den gode start vi har fået på foråret, og med 1 mål og 1 assist har han også de kolde stats til at bakke ham op.
Fyringen synes jeg også er svær, altså man kan vel ikke fyre spillet på banen som nok har været det værste, det har ikke været godt mod hverken Horsens eller FCK, selvom det da heldigvis blev til 6 point alligevel, men kan man så give fyringen til transfervinduet, rent sportsligt, da det vil gøre det sværere for os at snuppe mesterskab nr 2 på 4 år. Ellers giv fyringen til kommunikationsafdelingen, som har været lidt lad ift opdateringer hen over vinteren.
Fyringen synes jeg også er svær, altså man kan vel ikke fyre spillet på banen som nok har været det værste, det har ikke været godt mod hverken Horsens eller FCK, selvom det da heldigvis blev til 6 point alligevel, men kan man så give fyringen til transfervinduet, rent sportsligt, da det vil gøre det sværere for os at snuppe mesterskab nr 2 på 4 år. Ellers giv fyringen til kommunikationsafdelingen, som har været lidt lad ift opdateringer hen over vinteren.
Meget enig. Duelund har startet sæsonen forrygende. Både på og udenfor banen. Synes hans kommentar efter kampen i går om, at han er blevet en bedre holdspiller er stærk, og viser en større modenhed hos Due. Ugens forlængelse går til klubbens kommende og næste store salgBenzo skrev: ↑19. feb 2018, 18:49Frank kunne være oplagt som forlængelse, men det er mest pga wow-faktoren at en så uprøvet ung mand kommer ind og scorer 2 mål i sine første 2 kampe, og det selvom han da vidst gør sig bedst på midtbanen. Men jeg synes det skal være Duelund som får forlængelsen, han har fastholdt det høje niveau han sluttede efteråret af med, og har nok været den vigtigste (offensive) mand for den gode start vi har fået på foråret, og med 1 mål og 1 assist har han også de kolde stats til at bakke ham op.
Ugens fyring er sgu svær. Jeg kunne godt være med på den med den ringe kommunikation fra FCMs side. Måske man skulle bruge nogle af Sørloth-millionerne på forbedret kommunikation. Der har ikke været meget fra Dubai-turen, og jeg tjekker efterhånden FCM app'en som noget af det sidste, da der ikke ligger noget "eksklusivt" og opdateret stof der alligevel. Var det ikke pointen med selve app'en, da den blev lanceret?
Min forlængelse går også til Frank, der pludselig ligner en spiller, man bliver nødt til at have med i overvejelserne til starteren, selv når alle er klar. Hvor i alverden kom dét lige fra? Sikke et løbepensum. Og er det 4 mål i 3 kampe, hvis vi tæller Greve-kampen med? Det snit kan naturligvis ikke forsætte, men under alle omstændigheder er det utrolig fedt med en ny akademist, der giver den gas. Jeg er fuld af beundring.
Fyringen går til Rasmus Ankersen for ikke at have lavet den sædvanlige AMA om transfervinduet. Er jeg bare en krævende og forvænt fan? Så absolut.
Fyringen går til Rasmus Ankersen for ikke at have lavet den sædvanlige AMA om transfervinduet. Er jeg bare en krævende og forvænt fan? Så absolut.
Fyring måste vara kommunikationen från FCM. Exemepl Dubailägret: Inga uppdateringar alls första dagarna, inte ens om vilka som ingick i truppen som reste. Men värst ändå att det inte kom någon information alls kring matcherna, om de skulle streamas eller inte etc. Och om man nu har folk på plats och det spelas en match som inte streamas så är det rent ut sagt uselt att inte göra ordentliga uppdateringar på Twitter/Facebook. Twitteruppdateringar som matchreferat på appen, som ju skulle vara exklusivt material känns ju också,,, inte tip-top
Skriver "Halstihörnan" för MFF:s fansida Himmelriket http://www.svenskafans.com/fotboll/mff - en serie texter där jag följer Markus Halstis karriär. Följde därför FC Midtjylland i 2år.
-
Steffen am
Forlængelse 1: FCM fansene. Over 1000 i Horsens og over 10.000 i Herning i februar, det er fandme sejt!!
Forlængelse 2: Til Akademiet. 5 spillere fra akademiet der er med til at slå FCK, det er stærkt.
Fyring 1: Til Pitchspeakeren, det fungerer måske i Brentford, men virker mærkeligt på MCH, og 4. dommeren skal stoppe ham fra at løbe ind på banen osv.
Fyring 2: FCM's kommunikations afdeling. Er godt nok ved at være mange gange hvor man savner mere kommunikation fra FCM.
Forlængelse 2: Til Akademiet. 5 spillere fra akademiet der er med til at slå FCK, det er stærkt.
Fyring 1: Til Pitchspeakeren, det fungerer måske i Brentford, men virker mærkeligt på MCH, og 4. dommeren skal stoppe ham fra at løbe ind på banen osv.
Fyring 2: FCM's kommunikations afdeling. Er godt nok ved at være mange gange hvor man savner mere kommunikation fra FCM.
-
Steffen am
Forlængelse og lønforhøjelse, for dem der har lavet Kvist GIF'en og er med til at lave kulør i ligaen.
Fyrring til Graulund og Strudal og andre som er med til at gå ligaen kedelig og grå og ingen humor har.
Fyrring til Graulund og Strudal og andre som er med til at gå ligaen kedelig og grå og ingen humor har.
Så hvis man ikke bryder sig om det, så er det fordi, man er uden humor. Right.Steffen am skrev: ↑20. feb 2018, 14:30Forlængelse og lønforhøjelse, for dem der har lavet Kvist GIF'en og er med til at lave kulør i ligaen.
Så er der en ny omgang #SortSnak klar. Denne gang er det en særudgave af hvor Patrick Arff og jeg taler akademi og talentudvikling med Top-A træner Søren Bjerg. Jeg fornemmede, at Søren ikke helt var med på min sammenligning af Onyeka og Rømer 🤨. Senere på ugen kommer der opsamling på de sidste kampe samt optakt til den vigtige kamp mod Hobro. Fang podcasten på soundcloud, Itunes eller din normale podcast-pusher
https://soundcloud.com/user-336203398/f ... oren-bjerg
https://soundcloud.com/user-336203398/f ... oren-bjerg
Jeg vil anbefale alle #sortsnak for at holde et imponerende højt niveau, selvom holdet bagved fra starten indrømmede, at det var deres første skud i genren.
En af de ting fanpodcasten kan, er at komme helt tæt på klubben, og oven i købet i særdeles godt og kompetent selskab. Hvis man vil være klogere på de ting der foregår til dagligt, og i særdeleshed talentudviklingen, må man ikke gå glip af dagens episode. Søren Bjerg (som viser sig at være et ægte podcast-talent) deler ud af alt: Fra strategien til skudsmål på de spillere, som er på vej frem lige nu. Det er et must hear. Intet mindre end fremragende afsnit!
En af de ting fanpodcasten kan, er at komme helt tæt på klubben, og oven i købet i særdeles godt og kompetent selskab. Hvis man vil være klogere på de ting der foregår til dagligt, og i særdeleshed talentudviklingen, må man ikke gå glip af dagens episode. Søren Bjerg (som viser sig at være et ægte podcast-talent) deler ud af alt: Fra strategien til skudsmål på de spillere, som er på vej frem lige nu. Det er et must hear. Intet mindre end fremragende afsnit!
-
Steffen am
Tja.. ved ikke om jeg fik mig formuleret forkert.Stoffer skrev: ↑20. feb 2018, 17:12Så hvis man ikke bryder sig om det, så er det fordi, man er uden humor. Right.Steffen am skrev: ↑20. feb 2018, 14:30Forlængelse og lønforhøjelse, for dem der har lavet Kvist GIF'en og er med til at lave kulør i ligaen.
Hvis ikke kan se det sjove i det og synes det er overflødigt er det måske fair nok.
Men synes måske det er lidt meget hvis man bliver forarget over det, og taler det ned, synes jeg måske det er lidt dumt og kedeligt.
Vi vil så gerne have originale spillere og klubber der siger og gør noget interessant.
Men når du så har nogen der stikker ud, som f.eks. Højbjerg eller Fischer på landsholdet, Gravgaard i Randers, eller f.eks. det her. Så skal vi skynde os at dække det til, i frygten for at det kan opfattes forkert.
Også bare den der med at man bliver forarget på andres vegne, synes jeg måske også er lidt trættende. Man laver en joke med Kvist, som folk får ondt i røven over, og siger selv det var ok.
Anne Mee Allerslev får lavet en joke på sig af Jonathan Spang, alle får ondt i røven, men hun selv det er ok.
København Zoo slagter en Giraf der hedder Magnus, alle forældre bliver forarget på børnenes vegne, mens børnene synes det er skide fedt.
Ved ikke om jeg kørte den lidt ud her i forhold til din pointe, men håber i hvert fald du er med på min.
Hvis man synes det er lige gyldigt og dumt, fair nok. Men synes der skal være lidt plads.
#StorePatter
Helt enig, et virkeligt godt afsnit, vil anbefale alle som endnu ikke har hørt det at tjekke den udNoe skrev: ↑21. feb 2018, 14:54Jeg vil anbefale alle #sortsnak for at holde et imponerende højt niveau, selvom holdet bagved fra starten indrømmede, at det var deres første skud i genren.
Thumbs up til podcast-holdet for godt arbejde, lyden er blevet meget bedre siden det første afsnit, dog lyder det stadig lidt som om at Arff sidder for langt fra mikrofonen, men måske det bare er mig.
Tak for roserner. Fedt, at I kan lide det. Var det ikke mest i starten, at der var problemer med Arffs lyd? Der vendte han sig nemlig lidt for meget over mod Søren, når han skulle til ham, i stedet for at tale ind i mikrofonenBenzo skrev: ↑21. feb 2018, 18:00Helt enig, et virkeligt godt afsnit, vil anbefale alle som endnu ikke har hørt det at tjekke den ud![]()
Thumbs up til podcast-holdet for godt arbejde, lyden er blevet meget bedre siden det første afsnit, dog lyder det stadig lidt som om at Arff sidder for langt fra mikrofonen, men måske det bare er mig.