Alexander Sørloth
Re: Alexander Sørloth
Jeg synes også det er for stor en chance at tage hvis vi sælger ham nu. Vi kan jo håbe der står en i kulissen og er klar til at gribe chancen hvis Sørloth sælges, men jeg stemmer for at vi beholder ham sæsonen ud.
FCM er et dansk hold, så skulle vi ikke få proportionerne på plads? Det giver ingen mening at tale om, hvorvidt det er en "chance at tage" eller "stemmer for at vi beholder ham sæsonen ud.". Hvis vi begynder på de diskussioner, så misser vi den grundlæggende pointe, at FCM kan komme i en situation, hvor der intet er at gøre - ligesom ethvert hold udenfor de fem bedste ligaer (og visse hold i de ligaer). Det er ikke klart, hvor meget af en eventuel transfersum der er garanteret, men hvis den samlede sum er over 100 mil., som er omtalt i medierne, så skal FCM naturligvis sælge - det kan der nærmest ikke være to holdninger til. Det er selv hvis man overvejer det sportslige og indtjeningen der, hvis alt går vel.
- UlvenFraNord
Køb: 3 mio kr
Salg: 141 mio kr (minus 15%)
Kan slet ikke se hvorfor vi ikke skulle sælge - lad os finde nogle flere af den slags
Salg: 141 mio kr (minus 15%)
Kan slet ikke se hvorfor vi ikke skulle sælge - lad os finde nogle flere af den slags
Han skulle 100% fyres af til den pris, ingen tvivl om det, er bare lidt ked af at vi(jeg) sidder med et offensivt spørgsmål nu.
Er også enig i at vi skal finde flere af sådanne, men grundlæggende vil jeg hellere have pokaler og muligheder for Chl!
Er også enig i at vi skal finde flere af sådanne, men grundlæggende vil jeg hellere have pokaler og muligheder for Chl!
-
Steffen am
Meget godt med 3 på top 10 listen over største salg fra superligaen.
https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... -transfers
Er godt nok lidt spændt på hvordan Sørloth kommer til at klare sig.
Indtil videre kunne det godt ligne en Bassogog eller Cornerlius. Har svær ved at se Sørloth trods alt er de penge værd.
MEN... Hvis Sørloth kommer til at spille jævnlig og CP redder sig livet, er han jo det værd. Spændende at følge i hvert fald.
Hvis man er til lidt statsbomb podcast, bliver Sørloth nævnt kort ved 46:45 og lidt længere og mere uddybende ved 52:00https://statsbomb.com/2018/02/statsbomb-podcast-feb-18-transfer-review/
https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... -transfers
Er godt nok lidt spændt på hvordan Sørloth kommer til at klare sig.
Indtil videre kunne det godt ligne en Bassogog eller Cornerlius. Har svær ved at se Sørloth trods alt er de penge værd.
MEN... Hvis Sørloth kommer til at spille jævnlig og CP redder sig livet, er han jo det værd. Spændende at følge i hvert fald.
Hvis man er til lidt statsbomb podcast, bliver Sørloth nævnt kort ved 46:45 og lidt længere og mere uddybende ved 52:00https://statsbomb.com/2018/02/statsbomb-podcast-feb-18-transfer-review/
Ekstrabladet ved Klaus Egelund melder i dag lidt om bonus aftaler vedr. Sørloth. Aftalen er ret detaljeret beskrevet så mon ikke vi med Egelund kan tage den for gode varer.
FCM får 22,5mio. Hvis Crystal Palace overlever i PL denne sæson og yderligere 22.5mio hvis de også overlever næste sæson. Derudover modtaget FCM 7.5mio ved 25 kampe samt 7.5mio ved 50 kampe.
Sagt med andre ord skal vi krydse alt hvad vi kan for at Crystal Palace overlever de næste 2 sæsoner. Lige nu giver de odds 10 på overlevelse, så hvis der andre som ligesom mig godt kan lide et "plaster på såret bet" er der en god personlig økonomisk gevinst at hente, såfremt det ikke lykkes klubben:-)
FCM får 22,5mio. Hvis Crystal Palace overlever i PL denne sæson og yderligere 22.5mio hvis de også overlever næste sæson. Derudover modtaget FCM 7.5mio ved 25 kampe samt 7.5mio ved 50 kampe.
Sagt med andre ord skal vi krydse alt hvad vi kan for at Crystal Palace overlever de næste 2 sæsoner. Lige nu giver de odds 10 på overlevelse, så hvis der andre som ligesom mig godt kan lide et "plaster på såret bet" er der en god personlig økonomisk gevinst at hente, såfremt det ikke lykkes klubben:-)
Mike80
Everybody hates us we don't care...
Hvis du spiller på overlevelse, bliver det så ikke dobbelt nedtur, hvis de rykker ned?Mike80 skrev: ↑5. feb 2018, 08:38
Nu har jeg ikke tjekket, men håber det er nedrykning, der er odds 10 på.
Haha. Jo, nedrykning:-) Slåfejl..Acebone skrev: ↑5. feb 2018, 09:14Hvis du spiller på overlevelse, bliver det så ikke dobbelt nedtur, hvis de rykker ned?Mike80 skrev: ↑5. feb 2018, 08:38
Nu har jeg ikke tjekket, men håber det er nedrykning, der er odds 10 på.
Mike80
- bobthebuilder_dk
Så blev Zaha skadet i en måneds tid og sørloth rykkede endnu tættere på en startplads!
Gad vide om vi ikke ser ham i lørdagens udekamp imod Everton ?
Gad vide om vi ikke ser ham i lørdagens udekamp imod Everton ?
𝕍𝔦𝔠𝔱𝔬𝔯𝔦𝔞 ℭ𝔬𝔫𝔠𝔬𝔯𝔡𝔦𝔞 ℭ𝔯𝔢𝔰𝔠𝔦𝔱
-
mousebreaker
Temmelig skidt nyhed med tanke på 22 mio...
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -
Enig. Skaden er fin for alle os, der håber vi snart skal se Sørloth i PL, men det er fandme ikke godt får Crystal Palaces chancer for overlevelse og vores klausuler i den henseende...Zaha er vel deres bedste mand.
Nu er det jo ikke fordi Zaha har været sådan specielt dominerende i denne sæson...
4 mål + 1 assist på 44 forsøg
I hans CP tid har han scoret 17 ligamål i 130 kampe
https://www.premierleague.com/clubs/6/C ... lace/stats
ER enig i at han er en ganske spændende spiller, og der er masser af stats igennem linket ovenfor
Jeg er overbevist om at hvis Sørloth får nok chancer, så bliver han CP´s topscorer denne sæson
For mig at se er Zaha en nøglespiller for dem. Deres topscorer - midtbanemanden Milivojevic - har i øvrigt vist "kun" scoret 6 mål, og han sparker bl.a. straffe974 skrev: ↑8. feb 2018, 21:02Nu er det jo ikke fordi Zaha har været sådan specielt dominerende i denne sæson...
4 mål + 1 assist på 44 forsøg
I hans CP tid har han scoret 17 ligamål i 130 kampe
https://www.premierleague.com/clubs/6/C ... lace/stats
ER enig i at han er en ganske spændende spiller, og der er masser af stats igennem linket ovenfor
Jeg er overbevist om at hvis Sørloth får nok chancer, så bliver han CP´s topscorer denne sæson![]()
Sørloth får debut om 34 minutter mod Everton, så han kan jo fint indlede sin jagt på at blive deres nye topscorer
"Sørloth får debut om 34 minutter mod Everton, så han kan jo fint indlede sin jagt på at blive deres nye topscorer
"
Det koster dig to store fadøl hvis han bliver det Simon!!
Lol`le mig på den måde tsk tsk
Det koster dig to store fadøl hvis han bliver det Simon!!
Lol`le mig på den måde tsk tsk
Nå, Sørloth spillede hele kampen for Palace, der tabte 3-1 til Everton.
To point til Stoke under stregen. Det kan godt blive et nervepirrende forår for os både i Danmark og England.
To point til Stoke under stregen. Det kan godt blive et nervepirrende forår for os både i Danmark og England.