SL R20: AC Horsens - FC Midtjylland
- UlvenFraNord
Re: SL R20: AC Horsens - FC Midtjylland
Håber virkelig Rafa får chancen og viser noget, det er trættende at se alle de nedladende kommentarer om ham, han er sgu da FCM spiller..
Altså det er også min pointe/håb!UlvenFraNord skrev: ↑8. feb 2018, 19:03Håber virkelig Rafa får chancen og viser noget, det er trættende at se alle de nedladende kommentarer om ham, han er sgu da FCM spiller..
Håber ikke at du misforstod det
- UlvenFraNord
Nej slet ikke, det var en generel bemærkning
Mega spændende i morgen, en god start betyder alt.
Vil du ikke uddybe din generelle bemærkning så? Hvad er det, vi bør sige i kamptråden for at udvise tilstrækkelig respekt? Jeg føler ikke nogen veneration for VdV, ligesom jeg ikke vil føle særlig varme følelser for andre spillere i truppen, der koster kassen i løn, og som ikke evner at være en gyldig indskifter for slet ikke at tale om starter. Han er sikkert sød og rar og god mod dyr, bevares. Jeg er interesseret i de spillere, som kan sikre klubben tre point mod Horsens. Gør han det, så får han min påskønnelse.UlvenFraNord skrev: ↑8. feb 2018, 22:18Nej slet ikke, det var en generel bemærkning![]()
![]()
- UlvenFraNord
Der tales meget nedladende om Rafa. Jeg mindes ikke at have set en FCM spiller få så mange nedladende bemærkninger herinde, måske efter de er rejst, men aldrig mens de stadig var her.
Der var forventninger, der er blevet skuffet. Manden koster kassen i lønkroner, som kunne bruges bedre eller spares. Jeg synes din sympati er malplaceret. Jeg ser ganske få være urimelige i deres kritik, men der kan næsten ikke være to holdninger til, at han fortjener kritik (i et eller andet omfang).
http://www.achorsens.dk/billetinfo-til-fcm-fans
Fantastisk vi bliver så mange på stadion idag, efterhånden en rigtig god udebanekultur vi har fået bygget op(Resultaterne hjælper selvfølgelig)! Der skulle være billetter til alle der kommer afsted, så folk skal bare få fingeren ud og hoppe i biler/busser. Billetter til 50/25 kr. alt efter om man er studerende eller ej er et røverkøb!
Fantastisk vi bliver så mange på stadion idag, efterhånden en rigtig god udebanekultur vi har fået bygget op(Resultaterne hjælper selvfølgelig)! Der skulle være billetter til alle der kommer afsted, så folk skal bare få fingeren ud og hoppe i biler/busser. Billetter til 50/25 kr. alt efter om man er studerende eller ej er et røverkøb!
Feeeeeeed lyd på i Horsens 
Fortsæt fortsæt endelig....sidder her med stritpels på armene
Fortsæt fortsæt endelig....sidder her med stritpels på armene
FCM- always
-
mousebreaker
Puha, Horsens trykker os ned på fysikken i dødboldsituationerne. Som om de er i markant overtal i de situationer. Ville være rart at kunne få lidt ro på. Det her holder ikke længe.
Super mål af Paul
Super mål af Paul
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
Sviatchenko bar gjordt det super forsvarsmæssigt, men man kan også godt se, at han ikke er venstrebenet. Vores opspil har været ringe.
Wikheim spiller super, mangler lige det sidste.
Til slut vil jeg lige nævne min frustration over duelund, han er så egoistisk, at selv en Ronaldo-fan bliver chokeret. Hvis han havde lagt det ego til side, så havde vi haft en gigantisk chance samt en god mulighed....
Til slut vil jeg lige nævne min frustration over duelund, han er så egoistisk, at selv en Ronaldo-fan bliver chokeret. Hvis han havde lagt det ego til side, så havde vi haft en gigantisk chance samt en god mulighed....
total enig, hassan gør Paul stærkere jeg foretrækker Hassan frem for Duelund, Duelund spiller sit eget ES, jeg synes han har været en skuffelse indtil videre, hvor er Drachman ? Poulsen ? Derimod virker Wickheim god.SimonH skrev: ↑9. feb 2018, 19:52Sviatchenko bar gjordt det super forsvarsmæssigt, men man kan også godt se, at han ikke er venstrebenet. Vores opspil har været ringe.
Poulsen rammer hovedet på sømmet i sit interview: Horsens var bedst i 1. halvleg, fordi de ikke tør holde i bolden og spille fodbold. Så bliver det på Horsens præmisser med lange bold og duelspil. Ja, underlaget er ringe, men de kan gøre mere end i 1.
Flot, flot mål af Paul. Med sådan nogle aktioner skal vi nok glemme Sørloth. Viser også godt overskud, hvor der bliver dømt offside med chip over målmanden. Lad os håbe han kommer til forårssæonen med målform.
Flot, flot mål af Paul. Med sådan nogle aktioner skal vi nok glemme Sørloth. Viser også godt overskud, hvor der bliver dømt offside med chip over målmanden. Lad os håbe han kommer til forårssæonen med målform.
-
mousebreaker
Hvis vi ikke får tre point i den her kamp så står Thorup til en slagtning for den udskiftning. Wikheim med afstand den bedste FCM spiller og var stadig fuld af energi og spillelyst
synes udskiftningen giver fin mening!
Nu kan Paul koncentrere sig om sit angrebsspil i forhold til altid at være med tilbage når Horsens er kommet frem
Nu kan Paul koncentrere sig om sit angrebsspil i forhold til altid at være med tilbage når Horsens er kommet frem
-
mousebreaker
Jeg havde hellere taget Paul ud - eller Due. Paul fordi han typisk går kold på de her megatunge baner og ikke har gjort meget godt siden sin scoring. Det der tæller imod er de defensive dødbolde. Duelund fordi han spillede en helvedes dårlig første halvleg. Det der tæller imod er han lige var kommet i gang.
Jeg har iøvrigt på ingen måde været imponeret af Døhr eller Andreas. Døhr helt uden kvalitet i de få situationer han har haft muligheden offensivt og Andreas synes har virket en smule langsom og med for lidt nærkampsstyrke. Første kamp dog og specielt Døhr skal lige finde sin rolle.
Erik har været solid efter min mening og næstbedste FCM spiller. Han bliver dog aldrig en Messi med bolden men det er så heller ikke hans opgave
Jeg har iøvrigt på ingen måde været imponeret af Døhr eller Andreas. Døhr helt uden kvalitet i de få situationer han har haft muligheden offensivt og Andreas synes har virket en smule langsom og med for lidt nærkampsstyrke. Første kamp dog og specielt Døhr skal lige finde sin rolle.
Erik har været solid efter min mening og næstbedste FCM spiller. Han bliver dog aldrig en Messi med bolden men det er så heller ikke hans opgave