Hvad betyder en eventuel Lyngby konkurs for FCM ?
Re: Hvad betyder en eventuel Lyngby konkurs for FCM ?
jeg kender ikke til om der er nogle regler om det,
men hvis der ikke er, kunne en klub som fcm så ikke købe den, og bruge alle deres udlejnings spillere der, eller vil man ikke kunne få lyngbys økonomi, nok stabiliseret til det, jeg er godt klar over at de nok rykker ned i første div, men om ikke andet koster det ikke fcm point, hvis det kan gøre at de for 1st, istedet for 2nd, er det så ikke de 3 mil værd
men hvis der ikke er, kunne en klub som fcm så ikke købe den, og bruge alle deres udlejnings spillere der, eller vil man ikke kunne få lyngbys økonomi, nok stabiliseret til det, jeg er godt klar over at de nok rykker ned i første div, men om ikke andet koster det ikke fcm point, hvis det kan gøre at de for 1st, istedet for 2nd, er det så ikke de 3 mil værd
-
Steffen am
Det er der faktisk regler for.ihaki skrev: ↑21. jan 2018, 16:29jeg kender ikke til om der er nogle regler om det,
2 klubber med sammme ejer, kan ikke spille samme turnering.
Så kan vi tage en længere diskussion med frygten for Brentford skulle kvalificere sig til EL
Og RasenBall Salzburg og Leipzig der begge spiller CL.
Men det korte svar er vist, at det ikke kan lade sig gøre
Salzburg hedder i øvrigt ikke RasenBall, men Red Bull. Det er kun Leipzig, der gør det, fordi de tyske regler forbød firmanavnet, og man derfor måtte lave en finte for at komme til at hedde RB. Nå, det var off topic. 
ok mange tak, så må man jo håbe brentford bliver sikker midterhold i pl, medmindre noget til den tid kan gøresSteffen am skrev: ↑21. jan 2018, 17:23Det er der faktisk regler for.ihaki skrev: ↑21. jan 2018, 16:29jeg kender ikke til om der er nogle regler om det,
2 klubber med sammme ejer, kan ikke spille samme turnering.
Så kan vi tage en længere diskussion med frygten for Brentford skulle kvalificere sig til EL
Og RasenBall Salzburg og Leipzig der begge spiller CL.
Men det korte svar er vist, at det ikke kan lade sig gøre![]()
-
Steffen am
Var jeg faktisk ikke opmærksom på.
Tak for det, (selvom det var lidt offtopic)
-
Steffen am
4 spillere væk fra Lyngby allerede.
Om så Lyngby redder skindet på næsen, skal man vist ikke forvente det er dem vi får hjælp af imod Brøndby :/
Om så Lyngby redder skindet på næsen, skal man vist ikke forvente det er dem vi får hjælp af imod Brøndby :/
Nej, det er officielt en farce nu. Muligheden for en sportslig afvikling af turneringen er ødelagt. Selvom det 100% er selvforskyldt, så er det jo irriterende, at Lyngby fuck-up skal ødelægge det for de andre hold i turneringen. Nogle griner (Helsingør og Randers fx) mens andre græder (fx os).Steffen am skrev: ↑7. feb 2018, 15:554 spillere væk fra Lyngby allerede.
-
mousebreaker
Ret vildt at Lyngby går ud og køber en svensker i dette transfervindue (som jeg forstår det) og så er på grænsen af konkurs. Jeg kan godt forstå at den svenske klub som ikke har modtaget deres skillinger er rasende.
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -
Ja, det er meget uforståeligt og siger vel alt om, hvordan klubben bliver drevet. Jeg tror egentlig problemet er klubejeren, der er det virkelige problem. Rygaard har udtalt, at de hele tiden fik afvide at redningen var næsten sikker. For så at blive skubbet igen. Det er jo nok den samme melding sportsdirektøren har fået, og derfor har de henter spillere.mousebreaker skrev: ↑8. feb 2018, 13:56Ret vildt at Lyngby går ud og køber en svensker i dette transfervindue (som jeg forstår det) og så er på grænsen af konkurs. Jeg kan godt forstå at den svenske klub som ikke har modtaget deres skillinger er rasende.
Hele konstruktionen omkring Lyngby og Hellerup finans ser i mine øjne også mærkelig ud. Med en håndfuld firmaer der ejer hinanden og flytter penge rundt imellem sig.
Jeg tror, det var ekstra bladet der delte, hvordan Lyngbys salgsprospekt ser ud. Den ser ud til at være lavet af nogle personer som ingen realitetssans har og lever på luftkasteller.
- Laudrup brødrene har spillet for Lyngby, de glemmer at fortælle at det er oldboys
- Fremtidmål for klubben mesterskab og Champions league
- Stortalenter udviklet af klubben, Emre Mor, det er vidst FCN der skal have æren for det. Lyngby smed ham ud
- Store indtjeningsmuligheder i ejendomme
Ejeren forsøger at blæse Lyngby op til noget de slet ikke er.
Emre Mor spillede næsten 9 år i Lyngby og 1½ i FCN, jeg kan godt forstå Lyngby vil have i hvert fald lidt af æren for hvor langt han er kommet.
Ja, for ikke at snakke om at Lyngby ikke kunne blive enig med AGF om en transfersum for Casper Højer så han kunne skifte med det samme istedet for til sommer, han skifter så gratis nu i stedet. Eller at Lyngbys nok største salgsobjekt, Mikkel Rygaard, skifter gratis nu fordi Lyngby ikke kan betale hans løn (kunne man have overvejet at sælge ham i Januar?). Så i stedet for en positiv transferbalance, har de købt en svensker, fordi fuck regninger.mousebreaker skrev: ↑8. feb 2018, 13:56Ret vildt at Lyngby går ud og køber en svensker i dette transfervindue (som jeg forstår det) og så er på grænsen af konkurs. Jeg kan godt forstå at den svenske klub som ikke har modtaget deres skillinger er rasende.
- UlvenFraNord
Frygtelig amatøragtigt. De har haft mulighederne for at realisere nogle værdier inden transfervinduet lukkede. Det med svenskeren er da helt ude i det "blå".
Man burde nulstille alle deres kampe i den indeværende sæson, og smide klubben ud.
Man burde nulstille alle deres kampe i den indeværende sæson, og smide klubben ud.
Lyngby påstår godt nok, at kampen mod Brøndby spilles:
https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/lyn ... -planlagt/
Nu må vi se.
Nu må vi se.
-
Jesper BW1100
Lad dem da bare lige nappe 3 point i den kamp inden de går nedenom og hjemAcebone skrev: ↑8. feb 2018, 17:55Lyngby påstår godt nok, at kampen mod Brøndby spilles:
Nu må vi se.
-
Jesper BW1100
De sagde også nej til Randers’ tilbud i januar om at hente George hjem. Det er satme flot arbejde !mousebreaker skrev: ↑8. feb 2018, 13:56Ret vildt at Lyngby går ud og køber en svensker i dette transfervindue (som jeg forstår det) og så er på grænsen af konkurs. Jeg kan godt forstå at den svenske klub som ikke har modtaget deres skillinger er rasende.
https://www.bt.dk/superligaen/konkurren ... -topscorer