Nogle som følger med på twitter mm.Jesper BW1100 skrev: ↑31. jan 2018, 23:22Nej der er intet meldt ud endnu.TrueWolfMidt skrev: ↑31. jan 2018, 23:19Har vi fået endeligt bevis på at Sørloth er solgt, mener fra vores ledelse / Fcm ?
Transfer vinter 2018
-
TrueWolfMidt
- Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.
Re: Transfer vinter 2018
- UlvenFraNord
Med den fart prisen vokser, er det nok 200 mio kr i morgen, hvor Palace blev overhalet Arsenal

https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... f-angriber
Ingen Chabbi øjensynligt ... Synes heller ikke det lød som den frækkeste transfer ...
Kom med noget african magic fra Norge eller Sydfarika i stedet, Tak!
Ingen Chabbi øjensynligt ... Synes heller ikke det lød som den frækkeste transfer ...
Kom med noget african magic fra Norge eller Sydfarika i stedet, Tak!
- UlvenFraNord
Kunne være spændende om vi gik all in på mesterskabet og hentede et større navn som Sørloths afløser. Der må stå nogle og trippe efter noget her i sidste øjeblik (Zlatan...
rolig det er en joke)
-
TrueWolfMidt
- Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.
Hvor vil jeg bare gerne have vished for om han er solgt. Det vil være en vanvittig og glædeligt for klubben.
Kian Fonoudi fra 6'eren er kommet ind på kontoret hos Crystal Palace i London. Han skriver selv på Twitter, at han afventer et interview med Sørloth, og forhåbentlig så det kan nå med i deres sending frem til 00.30.TrueWolfMidt skrev: ↑31. jan 2018, 23:31Hvor vil jeg bare gerne have vished for om han er solgt. Det vil være en vanvittig og glædeligt for klubben.
Dermed må den være nærmest done deal, når de lukker journalister ind på kontoret.
FCM!
FCM!
FCM!
FCM!
FCM!
Jeg er også skeptisk omkring ham Chabbi. Han har kun præsteret i den østrigske anden division, selvom han har fået chancen i både den bedste schweiziske og østrigske række. Ligner den ultimative lottokupon.Analitico skrev: ↑31. jan 2018, 23:24https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... f-angriber
Kom med noget african magic fra Norge eller Sydfarika i stedet, Tak!![]()
Royer slog aldrig til hos os, selvom han havde erfaring fra den bedste østrigske (og tyske) række, så vil sgu være lidt loren ved den transfer.
Tror ikke vi henter flere i aften, men der kan jo komme en på en free transfer efter i morgen. I øvrigt ærgerligt, at Mayron George ikke er ejet af Lyngby, da han nok ville være den mest interessante, som man kan plukke fra dem ved konkurs.
Kommentaren ville være cool, hvis den var 6-7 måneder gammel.THenry skrev: ↑31. jan 2018, 23:39Jeg er også skeptisk omkring ham Chabbi. Han har kun præsteret i den østrigske anden division, selvom han har fået chancen i både den bedste schweiziske og østrigske række. Ligner den ultimative lottokupon. Det samme kan siges om Braken fra Nijmegen.Analitico skrev: ↑31. jan 2018, 23:24https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... f-angriber
Royer slog aldrig til hos os, selvom han havde erfaring fra den bedste østrigske (og tyske) række, så vil sgu være lidt loren ved den transfer.
Tror ikke vi henter flere i aften, men der kan jo komme en på en free transfer efter i morgen. I øvrigt ærgerligt, at Mayron George ikke er ejet af Lyngby, da han nok ville være den mest interessante, som man kan plukke fra dem ved konkurs.
Vi har hentet en Alexander Sørloth som IKKE har slået til i Grønningen i Holland
- UlvenFraNord
Har Groningen ikke en anden vi kan hente, de må da også være ret begejstrede over denne udvikling og deres 10% som er blevet til 10 millioner 
Sørloth havde trods alt et bedre CV. Ser ham her som en kæmpe lottokupon.admin 3 skrev: ↑31. jan 2018, 23:43Kommentaren ville være cool, hvis den var 6-7 måneder gammel.THenry skrev: ↑31. jan 2018, 23:39Jeg er også skeptisk omkring ham Chabbi. Han har kun præsteret i den østrigske anden division, selvom han har fået chancen i både den bedste schweiziske og østrigske række. Ligner den ultimative lottokupon. Det samme kan siges om Braken fra Nijmegen.Analitico skrev: ↑31. jan 2018, 23:24https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... f-angriber
Vi har hentet en Alexander Sørloth som IKKE har slået til i Grønningen i Holland![]()
Helt enig. Det ville svare til at hente Mikkel Agger i Thisted. Jovist, han er topscorer og stadig en yngre spiller, men det lugter ikke ligefrem af guld.
Men ingen kender selvfølgelig ret beset noget til dem, så det er da muligt at der er tale om uslebne diamanter / store "late-bloomer-talenter" ...
Jeg gætter nu mest på, at det har været taktik at melde interesse om 4 forskellige angribere - Enten for at holde prisen nede på dén det bliver (hvis nogen) eller for at undgå fokus på vores interesse i det netop indhentede ukrainske offensivtalent (som andre, større klubber jo tidligere har været ude efter)
Jeg ved ikke om du har ret.THenry skrev: ↑31. jan 2018, 23:49Sørloth havde trods alt et bedre CV. Ser ham her som en kæmpe lottokupon.admin 3 skrev: ↑31. jan 2018, 23:43Kommentaren ville være cool, hvis den var 6-7 måneder gammel.THenry skrev: ↑31. jan 2018, 23:39
Jeg er også skeptisk omkring ham Chabbi. Han har kun præsteret i den østrigske anden division, selvom han har fået chancen i både den bedste schweiziske og østrigske række. Ligner den ultimative lottokupon. Det samme kan siges om Braken fra Nijmegen.
Vi har hentet en Alexander Sørloth som IKKE har slået til i Grønningen i Holland![]()
Sørloth var i sidste sommer vurderet til 800.000 euro sidste sommer.
Dovbyk pt 500.000 euro.
Iflg transfermatkt.
Men hvad jeg læser så ikke en dårlig spiller vi henter.
Han er transfer fri og rygtet til dinamo kiev. Pga manglende midler i dnipro, som muligvis bliver tvangsnedrygget yderligere.
Men skulle vi ikke stole en smule på smartodds, for at fcms spejdere har fundet ham alene virker naivt.
Så formentligt en value for money
#CPFC | Welcome, Norwegian media. Joining us for an interview with the new boy Alexander Sorloth here in London. Still waiting for the lad to come down from the paper work.
https://twitter.com/MarkRitson_TM/statu ... 6405352448
Muligvis bliver Sørloth den dyrest handlet norske fodboldspiller!
https://www.vg.no/sport/fotball/i/ka6aW ... e-nordmann
https://twitter.com/MarkRitson_TM/statu ... 6405352448
Muligvis bliver Sørloth den dyrest handlet norske fodboldspiller!
https://www.vg.no/sport/fotball/i/ka6aW ... e-nordmann
Jeg tror ukraineren er bedre om 3 år end ham Chabby, men det må vi kigge på til den tid. Jeg synes den unge ukrainer virker noget mere spændende, men det er svært at vurdere 2 spillere, som vi aldrig havde hørt noget om i gåradmin 3 skrev: ↑1. feb 2018, 00:03Jeg ved ikke om du har ret.
Sørloth var i sidste sommer vurderet til 800.000 euro sidste sommer.
Dovbyk pt 500.000 euro.
Iflg transfermatkt.
Men hvad jeg læser så ikke en dårlig spiller vi henter.
Han er transfer fri og rygtet til dinamo kiev. Pga manglende midler i dnipro, som muligvis bliver tvangsnedrygget yderligere.
Men skulle vi ikke stole en smule på smartodds, for at fcms spejdere har fundet ham alene virker naivt.
Så formentligt en value for money