Preseason '18

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Cortez

Re: Preseason '18

Indlæg af Cortez »

Er der nogen der ved om FCM er ankommet til Dubai? Altså der hvor de skulle hen i lørdags? :D

/Cortez

Brugeravatar
bobthebuilder_dk

Indlæg af bobthebuilder_dk »

Cortez skrev:
30. jan 2018, 12:44
Er der nogen der ved om FCM er ankommet til Dubai? Altså der hvor de skulle hen i lørdags? :D

/Cortez
here you go ;) ja det er sparsomt med info.....

https://www.aoh.dk/artikel/video-se-fcm ... ai?tdmv=R4
𝕍𝔦𝔠𝔱𝔬𝔯𝔦𝔞 ℭ𝔬𝔫𝔠𝔬𝔯𝔡𝔦𝔞 ℭ𝔯𝔢𝔰𝔠𝔦𝔱

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

Undskyld mig, men er det kun mig der er skuffet over manglende opdateringer?

Det er tirsdag nu, så weekenden kan i hvert fald ikke bruges som undskyldning.

En ting er manglende information om BS, og 3 kampe med en mellemting mellem ikke-eksisterende og stærk mangelfuld opdateringer.
Hvad har vi fået, 2-3 min med Sanneh, 5 min med Hamid, i hele januar måned og en forpustet Duelund efter en bip test?

Træningslejr, en ting er vi mangler nogen klicheer og noget stemningsreportage med at "køerne kommer på græs" osv.
men hvem er med, hvad er formålet med træningslejren osv. Synes simpelthen det er en skandale, en klub, der vil i CL, ikke kan finde ud af så basal information.

3 dage i Dubai og ikke en lyd,
udover en aoh journalist, som dog skal have anderkendelse for at klippe en et-minuts video sammen.
https://www.aoh.dk/artikel/video-se-fcm ... lg-i-dubai

EDIT:
Samt at Black Wolves kan meddele der er arrangeret fanforum, men hvorfor f*** skriver Fcm ikke lige 3 linjer om det.
Der var da ikke alt for mange mennesker sidste gang, selvom det er et fremragende arrangement.
(I øvrigt ros for trods alt at arrangere det, nu de snød os sidste gang)

Men for h*** altså. Kom nu FCM.

Cortez

Indlæg af Cortez »

Steffen am skrev:
30. jan 2018, 12:50

En ting er manglende information om BS, og 3 kampe med en mellemting mellem ikke-eksisterende og stærk mangelfuld opdateringer.
Hvad har vi fået, 2-3 min med Sanneh, 5 min med Hamid, i hele januar måned og en forpustet Duelund efter en bip test?

Træningslejr, en ting er vi mangler nogen klicheer og noget stemningsreportage med at "køerne kommer på græs" osv.
men hvem er med, hvad er formålet med træningslejren osv. Synes simpelthen det er en skandale, en klub, der vil i CL, ikke kan finde ud af så basal information.

udover en aoh journalist, som dog skal have anderkendelse for at klippe en et-minuts video sammen.
Ej, det sgu godt nok ikke kun dig, Steffen. Hvad vil man med en app, hvis ikke man har ressourcerne til at putte indhold i den. Det går ligesom sidste gang man forsøgte med en app. Sjovt man ikke er blevet klogere.

Ekstremt mangelfuld kommunikationsafdeling FCM har lige nu. Er der ikke penge til det, er det ikke en prioritet for ledelsen eller har man ikke fået nogen ansat til at tage sig af det?

/Cortez

Benzo

Indlæg af Benzo »

Der ligger også en 1-minuts video på FCM-appen, og det er ikke engang den samme som den der ligger på aoh.dk.
Så lidt kommer der ud, ikke meget men trods alt mere end intet.

Cortez

Indlæg af Cortez »

Benzo skrev:
30. jan 2018, 13:01
Der ligger også en 1-minuts video på FCM-appen, og det er ikke engang den samme som den der ligger på aoh.dk.
Så er det godt nok lige så lige uploaded. Men fedt nok.

/Cortez

Benzo

Indlæg af Benzo »

Der står ikke hvornår den blev uploaded, men jeg så video'en på app'en før jeg fik en notifikation.. Så ja, den er nok kun liige kommet op.

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

Cortez skrev:
30. jan 2018, 13:02
Benzo skrev:
30. jan 2018, 13:01
Så er det godt nok lige så lige uploaded. Men fedt nok.

/Cortez
Ja, det må den i hvert fald være. Tjekkede umiddelbart før mit indlæg.

Haha, "træningsglimt".
51 sekunder, ja, det er sku glimt.

Jo jo, anderkendelse for at lukke en 'prut' ud,
men godt nok ikke imponerende.

Flodisar
Geografisk sted: Eslöv, Sverige

Indlæg af Flodisar »

Steffen am skrev:
30. jan 2018, 12:50

EDIT:
Samt at Black Wolves kan meddele der er arrangeret fanforum, men hvorfor f*** skriver Fcm ikke lige 3 linjer om det.
Der var da ikke alt for mange mennesker sidste gang, selvom det er et fremragende arrangement.
(I øvrigt ros for trods alt at arrangere det, nu de snød os sidste gang)

Men for h*** altså. Kom nu FCM.
Det är ju trevligt att journalisten i alla fall skriver om FCM så att det går att få reda på båda matchtiderna. :roll:

Vill man skapa intresse och hype kring ett lag måste man bara bli bättre på sånt här. Om inte annat borde man ju uppdatera i appen - i den skulle man ju få exklusivt material och komma närmare laget...

Jag inser att jag är bortskämd från Malmö men jag hase väntat mig mer.
Skriver "Halstihörnan" för MFF:s fansida Himmelriket http://www.svenskafans.com/fotboll/mff - en serie texter där jag följer Markus Halstis karriär. Följde därför FC Midtjylland i 2år.

THenry

Indlæg af THenry »

Interessant nok nævner Graversen 3 mand (i videoen som findes via linket nedenfor) i forhold til højre wing back. Udover Døhr og Munksgaard nævner han også Frank, der også har spiller positionen i nogle af træningskampene. Tror det er første gang, at jeg har hørt Franks navn i den ligning omend han nok er 3. valget pt., men han må have gjort det godt i optakten.

Har set Frank nogle gange som ungdomspiller, og synes han virker spændende. Dog ser jeg ham nærmere som midtbanespiller end back.

https://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/d ... en/7018017

Benzo

Indlæg af Benzo »

Steffen am skrev:
30. jan 2018, 13:07

Haha, "træningsglimt".

De må have læst med herinde, for nu er der kommet både trup til weekendens kampe op på app'en, samt en 3½ minuts video med de unge mod de gamle.

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

Benzo skrev:
31. jan 2018, 16:14
Steffen am skrev:

Haha, "træningsglimt".

De må have læst med herinde, for nu er der kommet både trup til weekendens kampe op på app'en, samt en 3½ minuts video med de unge mod de gamle.
Der er vist flere der via diverse kanaler har prøvet at råbe FCM op i forhold til den manglende kommunikation.

Dagen før 2 kampe, er heller ikke lang varsel på at skrive kamptidspunkter og sige at man arbejder på at finde ud af om kampene kan følges.
https://www.fcm.dk/nyheder/superliga/tr ... -fastlagte

FCM2000

Indlæg af FCM2000 »

Steffen am skrev:
2. feb 2018, 22:29
Benzo skrev:
31. jan 2018, 16:14
Steffen am skrev:

Haha, "træningsglimt".

Der er vist flere der via diverse kanaler har prøvet at råbe FCM op i forhold til den manglende kommunikation.

Dagen før 2 kampe, er heller ikke lang varsel på at skrive kamptidspunkter og sige at man arbejder på at finde ud af om kampene kan følges.
https://www.fcm.dk/nyheder/superliga/tr ... -fastlagte
det er fandme godt gjort at man skal ind på den svenske side for at se hvor man kan se den kamp.

http://www.aikfotboll.se/matcher/fc-mid ... 2018-02-03

Man praler med at får over 200 mill i kassen på handlerne her i vinduet, og samtidig har man et informations niveau på højde med Skive Iks hjemmeside, FCMs hjemmeside trænger om nogen til en opdatering, prøv lige at se hvor clean AIK hjemmeside ser ud.

Prøv lige at se de hollandske klubbers hjemmeside, med engelsk side også, det er jo det niveau man skal arbejde sig frem til i Danmark.

Flodisar

Indlæg af Flodisar »

FCM - AIK
FCM har haft det mesta av spelet i första halvlek men utan att skapa särskilt mycket, bara ett par avslut. Såg bäst ut första kvarten, då hade man i stort sett allt. AIK i ledning 1-0 på sin enda chans, en bra soloprestation.
FCM har haft några bolltapp som kunde blivit riktigt farliga om AIK varit bättre framåt. Värt att notera att AIK spelar med mer eller mindre en B-uppställning, väldigt ungt lag.
Skriver "Halstihörnan" för MFF:s fansida Himmelriket http://www.svenskafans.com/fotboll/mff - en serie texter där jag följer Markus Halstis karriär. Följde därför FC Midtjylland i 2år.

Flodisar

Indlæg af Flodisar »

Flodisar skrev:
3. feb 2018, 08:57
FCM - AIK
FCM har haft det mesta av spelet i första halvlek men utan att skapa särskilt mycket, bara ett par avslut. Såg bäst ut första kvarten, då hade man i stort sett allt. AIK i ledning 1-0 på sin enda chans, en bra soloprestation.
FCM har haft några bolltapp som kunde blivit riktigt farliga om AIK varit bättre framåt. Värt att notera att AIK spelar med mer eller mindre en B-uppställning, väldigt ungt lag.
Och nu tre avslut på mål efter 7 minuter i andra. ;)

Besvar