Stoffer skrev: ↑24. jan 2018, 08:45
Jeg forstår ikke, hvorfor I vil informeres om en mentaltræner, læge osv. - Sådan som jeg læser det, så er det egentlig heller ikke en mentaltræner I vil høre om, det er BS. Sådan noget stof hører til i Se og Hør i min verden.
Jeg synes, at det er godt, at klubben er selektiv i sin kommunikation (og marketing). Det klæder. Higen efter opmærksomhed af alle mulige andre årsager end sportslig succes er måske relevant, hvis man er oprykker. FCM er blevet en stor klub, og de bør være nøjeregnende med kommunikationen. Jeg er glad for udviklingen med mere kontrolleret kommunikation og mindre "se-mig".
Fodbold er underholdning og opmærksomhed.
Selvfølgelig skal klubben da gøre opmærksom på sig selv.
Hvis man kun laver lyd når det går godt, er det i hvert fald ikke mærkeligt hvis fansene svigter ligaen.
Det mener jeg i øvrigt er en fejl, på tværs af ligaen når klubberne siger,
"Sidste kamp gik godt, så kom og støt holdet"
Det bør være resultat neutral, at man gerne vil have folk på stadion og være med til at lave stemning, og hvis man siger de/vi skal komme når det går godt, siger de jo implicit at vi ikke skal komme når det går skidt.
(Hvis det interessere andre end mig, er der en rigtig fin podcast med 2 circle på mediano,
Der er 2, jeg har ikke fået hørt den nye endnu))