Jeg er også lidt overrasket over hans valg. Jeg troede, at han var på listen i nogle klubber i England. Med det kan jo være, at familien ønsker varme og solskin.UlvenFraNord skrev: ↑18. jan 2018, 00:19Det er ok at Trabzonspor vil give 19 millioner kroner for Novak. Men er Trabzonspor virkelig et sportsligt fremskridt for ham som spiller? Ret mig gerne, men det er da ikke en af 1-3 topklubberne i Tyrkiet? Der kan selvfølgelig være en bedre løn?
Transfer vinter 2018
Re: Transfer vinter 2018
-
Jesper BW1100
Så blev det officielt:
https://www.fcm.dk/nyheder/klubben/fc-m ... ilip-novak
https://www.fcm.dk/nyheder/klubben/fc-m ... ilip-novak
- UlvenFraNord
Tja eller noget Bundesliga, Æresdivision. Tyrkiet er et usikkert sted nu om dage.
Men tak for indsatsen Novak - en skam vi er sådan en klub som absolut skal sælge spillere når de bliver gode
Men tak for indsatsen Novak - en skam vi er sådan en klub som absolut skal sælge spillere når de bliver gode
Simon Kroon til SønderjyskE på leje frem til sommer:
https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/soe ... oon-i-fcm/
Super handel for alle tre parter
https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/soe ... oon-i-fcm/
Super handel for alle tre parter
- UlvenFraNord
Ja, det må da også give plads i lønbudgettet til en ny 
Rygter om at Ajax kigger efter NK.
https://www.nordicbet.dk/da/blog/fodbol ... cm-talent/
Ja, og at Brøndby kunne være interesseret i Jesper Hansen. Det ville ikke være det dummeste, når man nu har hentet Bill Hamid ind.Fenris skrev: ↑19. jan 2018, 13:18Rygter om at Ajax kigger efter NK.
Hvis vi kan få minimum 4 mio euro for Nissen og evt. få lov til at holde på ham indtil sommer, er det med at slå til. Men det ville godt nok ikke være optimalt at skulle undvære ham i foråret!
-
Steffen am
NK kunne give mening siden Thycosen ikke er blevet udlejet endnu.
Spændende. Ville give god mening i forhold til en sund spillerflow, men vil selvfølgelig være en lille svækkelse sportsligt.
Jesper Hansen til Brøndby?
Den skal jeg i hvert fald se før jeg tror på det.
Kunne måske give mening, når han er derover fra, men hvorfor skulle FCM styrke en direkte konkurrent. I så fald er jeg i hvert fald overbevist om at FCM bok skal kræve en god overbetaling. Kan måske blove aktuelt hvis Rønow ryger for stort beløb. Men mener ikke BIF har SÅ stærk en økonomi.
Økonomisk måske, sportsligt ville det være rigtig ærgerligt.
Interessant, men tror ikke på den når alt kommer til alt.
Spændende. Ville give god mening i forhold til en sund spillerflow, men vil selvfølgelig være en lille svækkelse sportsligt.
Kunne måske give mening, når han er derover fra, men hvorfor skulle FCM styrke en direkte konkurrent. I så fald er jeg i hvert fald overbevist om at FCM bok skal kræve en god overbetaling. Kan måske blove aktuelt hvis Rønow ryger for stort beløb. Men mener ikke BIF har SÅ stærk en økonomi.
Jeg tror ikke, at Tychosen (han har ikke meget erfaring som back) er klar til at overtage nu, og foråret er for vigtigt til at spille folk ind med henblik på udvikling, hvis NK altså sælges til Ajax. Det må betyde indkøb af en ny højre back, hvis det sker. Jeg har tidligere nævnt Gammelby fra SIF, og synes det vil være en oplagt transfer at lave i dette vindue uanset om NK bliver solgt nu eller til sommer. Jeg tænker dog, at prislappen er ekstra høj, hvis man vil købe NK nu. Der var i øvrigt lidt spekulation om NK til Ajax i sommers: http://www.ajaxdaily.com/2017/a-list-of ... -for-ajax/Steffen am skrev: ↑19. jan 2018, 14:48NK kunne give mening siden Thycosen ikke er blevet udlejet endnu.
Jeg tænker, at Jesper og Bill kommer til at kæmpe om pladsen i målet i dette forår, men hvis Hansen taber den kamp, så er et skiftet til BIF til sommer vel ikke helt utænkeligt. Rønnow ryger senest til sommer, og de får vel en 3-4 mio euro for ham, og derfor vil de sagtens kunne købe Jesper fri, hvis de vil det. Det giver ikke mening at sælge til Brøndby nu, hvor de er den direkte duellant i foråret, og vi skal selvfølgelig have del i de stor penge, som de kommer til at tjene på Rønnow, hvis vi skal sælge en spiller til dem.
- UlvenFraNord
Nu da Novak er solgt, ville det være dumt også at sælge NK, vi skal ikke have for meget udskiftning midt i sæsonen..
-
Steffen am
Er sådan set ikke uenig,UlvenFraNord skrev: ↑19. jan 2018, 16:35Nu da Novak er solgt, ville det være dumt også at sælge NK, vi skal ikke have for meget udskiftning midt i sæsonen..
Men vinterpausen er lang, sommerpausen er kort,
Og det er også dumt at skifte for mange spillere inden vigtige europa kval kampe.
Hvis man skal holde en god flow, er en balance vel det optimale,
Men også en balancegang mellem at tænke langsigtet og resultater her og nu.
-
mousebreaker
Det ville være yderst kritisabelt at sælge NK og/eller Jesper Hansen i dette vindue, medmindre det er aftalt med skifte fra sommerferien.
Alle sejl skal sættes til for at få det mesterskab med et velsmurt Brøndby hold i hælene.
Godt nok har jeg ikke været imponeret af NK de sidste mange kampe men han har spillet ok. Rammer han topniveauet igen vil han kunne gøre en forskel i mange kampe i foråret. Kvalitetsmæssigt er der alt for langt til den næstbedste så det ville i min bog være en falliterklæring at lade ham gå i dette vindue.
Vi har behov for 2 stærke målmand i truppen. Dette forår er bestemt ikke tiden hvor der skal gambles med en ung uprøvet 2. målmand, i særdeleshed når vi ikke engang ved hvordan Hamid vil falde til og hvilken kvalitet han vil byde ind med i suppen. Så JH bliver hvor han er, i hvert fald indtil sommer. Et skifte til Brøndby i dette vindue ville i min bog være diskvalificerende for enhver sportchef i det scenarie vi har med Brøndby og os som de absolut mest oplagte mesterskabs kandidater
Alle sejl skal sættes til for at få det mesterskab med et velsmurt Brøndby hold i hælene.
Godt nok har jeg ikke været imponeret af NK de sidste mange kampe men han har spillet ok. Rammer han topniveauet igen vil han kunne gøre en forskel i mange kampe i foråret. Kvalitetsmæssigt er der alt for langt til den næstbedste så det ville i min bog være en falliterklæring at lade ham gå i dette vindue.
Vi har behov for 2 stærke målmand i truppen. Dette forår er bestemt ikke tiden hvor der skal gambles med en ung uprøvet 2. målmand, i særdeleshed når vi ikke engang ved hvordan Hamid vil falde til og hvilken kvalitet han vil byde ind med i suppen. Så JH bliver hvor han er, i hvert fald indtil sommer. Et skifte til Brøndby i dette vindue ville i min bog være diskvalificerende for enhver sportchef i det scenarie vi har med Brøndby og os som de absolut mest oplagte mesterskabs kandidater
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -
Den med Jesper Hansen er en AND, Brøndby får sgu da ikke lov til at hente en målmand hos guldrivalen.mousebreaker skrev: ↑19. jan 2018, 18:32Det ville være yderst kritisabelt at sælge NK og/eller Jesper Hansen i dette vindue, medmindre det er aftalt med skifte fra sommerferien.
NK jamen kan man få 30 mill kr. for ham, så sælg ham, og hent en anden, evt. Gammelby, som også har et godt potentiale, NKs defensiv har aldrig været noget at råbe hurra over. Det kan jeg også læse på en Ajax fanside, at her skal der bygges på.
Nissen til Ajax for 34 millioner. Pengene er store, det forstår jeg, men tror det er mesterskabet, vi i så fald sælger.