Var der ikke en der havde en opgørelse hvor meget Erik har været skadet?
Vil virkelig gerne Eriks evner tilbage i truppen, men er nok blevet lidt mere lunken med hans skadehistorik. :/
Tror ikke nogen af dem er aktuelle, men som jeg ser det, er det forsvaret der er det største spørgsmål ved,
så for 'legens skyld' er der 2 danskere, hvoraf vi kender den ene, der snart har kontraktudløb.
Var der ikke en der havde en opgørelse hvor meget Erik har været skadet?
Vil virkelig gerne Eriks evner tilbage i truppen, men er nok blevet lidt mere lunken med hans skadehistorik. :/
Med hensyn til Sviatchenkos skadesfrekvens i forhold til et (temmeligt) hypotetisk skifte tilbage til Midtjylland, så er det klart noget man bør være opmærksom på. På den anden side kan det også være det, der muliggør at han kommer tilbage på et tidspunkt (lige alá Petter Andersson, som vi vel også kunne få fat i fordi han havde så belastet en skadeshistorisk) og at vi dermed kan hente en spiller på et højere niveau end normalt - Hvilke vel også gør sig gældende helt generelt i forhold til andre eventuelle nye spillere.
Den type spillere kan jo tilføje truppen en rigtig høj kvalitet, som ellers ville være svær at få, og hvis man så har nogle talenter klar i kulissen med et stort potentiale, så kan de pauser en sådan spiller (f.eks. Sviatchenko) måtte have brug grundet småskader og behov for ekstra restitution jo være en mulighed for både at give spilletid til talenter og hente en decideret klassespiller ind.
Det er dog klart, at hvis man vurderer at den type af skader, som en spiller er tilbøjelig til at få, er nogle der som oftest tager lang, lang tid at komme sig over, så skal man sige fra.
Jeg mener blot at folk som Jim Larsen og Petter Andersson tilføjede noget til holdet, som vi ikke ellers kunne have fået, og deres skadesfrekvenser var (udover helt til slut inden de begge stoppede) ikke så slemme, at de ikke stadig var vigtige elementer i truppen. Krydret med at vi idag har en del flere store talenter end på deres tid, kan jeg ikke se hvorfor man ikke skulle tage chancen med en højklasse spiller som Sviatchenko (eller en anden) blot fordi vedkommende er "lidt skrøbelig, uden dog at være lavet af glas".
I øvrigt håber jeg dog stadig at Sviatchenko fortsætter i udlandet, ideelt set nok Frankrig eller et tophold i Holland/Belgien tænker jeg. Så scorer klubben vel også nogle penge?
Pressemøde i morgen tidlig i Billund Lufthavn, inden holdet rejser mod Tyskland.
Ny stærk spillersigning, der skal hjælpe os i foråret. Hvem kan det være?
Evt Erik på en lejeaftale? https://www.fcm.dk/nyheder/klubben/fc-m ... ressemoede
Pressemøde i morgen tidlig i Billund Lufthavn, inden holdet rejser mod Tyskland.
Ny stærk spillersigning, der skal hjælpe os i foråret. Hvem kan det være?
Evt Erik på en lejeaftale? https://www.fcm.dk/nyheder/klubben/fc-m ... ressemoede
Nu er FCM jo kendt for at bruge store ord, så lad os nu se.
Hvis Erik kommer, kan det så tænkes at Novak ryger i dette vindue? Hvis aftalen med Erik kun er 1/2 år så står de i modsat fald begge til at ryge til sommer.
Med al respekt for Svia. Er dette på ingen måde en drømme signing for mig.
Han var en af de vigtigste brikker i vores mesteskab, men vi ved ikke hvad vi får hjem, ud over en spiller der har været ramt af en del småskader og en større knæskade samt storset ingen spilletid det sidste halve år.
Det ville overraske mig meget, hvis han kan komme ind på holdet og gøre den store forskel i det halve år (hvis det passer).Skulle jeg vælge mellem, at beholde Novak eller signe ham, ville jeg på nuværende tidspunkt til en hver tid vælge Novak.
De tidligere spillere vi har hentet hjem, har brugt mellem 0,5 - 1,5 år om at finde deres rette plads og form igen.
Jeg er ikke imponeret....men hvis det er det det bliver, så håber jeg min holdning bliver gjort til skamme.
Med al respekt for Svia. Er dette på ingen måde en drømme signing for mig.
Han var en af de vigtigste brikker i vores mesteskab, men vi ved ikke hvad vi får hjem, ud over en spiller der har været ramt af en del småskader og en større knæskade samt storset ingen spilletid det sidste halve år.
Det ville overraske mig meget, hvis han kan komme ind på holdet og gøre den store forskel i det halve år (hvis det passer).Skulle jeg vælge mellem, at beholde Novak eller signe ham, ville jeg på nuværende tidspunkt til en hver tid vælge Novak.
De tidligere spillere vi har hentet hjem, har brugt mellem 0,5 - 1,5 år om at finde deres rette plads og form igen.
Jeg er ikke imponeret....men hvis det er det det bliver, så håber jeg min holdning bliver gjort til skamme.
Det skaber noget større konkurrence i bagkæden, noget der klart har manglet, Novak kan flyttes ud på kanten, men lad os se.
Min antagelse har hele tiden været at Sanneh ikke var købt for et Novak salg, jeg mener klart at ZSOLT KORCSMÁR ikke har slået helt til.