Transfer vinter 2018

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Benzo

Re: Transfer vinter 2018

Indlæg af Benzo »

Transfertalk på nordicbetblog melder at flere udenlandske klubber skulle være interesserede i Kian Hansen.
Ryger Kian kan jeg ikke forestille mig Novak smutter før til sommer, det ville egentlig være lidt strengt hvis KH sådan overhaler Novak indenom, som jo skulle have været solgt i sommers, men hvis der er mere efterspørgsel efter KH så må det jo være sådan.

Ved ikke helt om jeg synes der skal en ind hvis KH eller Novak smutter, Nicolaisen kommer jo nok tilbage, det bliver som at få en ny spiller, og så er der Novak/KH, Korscmar, Sanneh, Halsti og Nicolaisen til de 3 pladser i midterforsvaret. Med et par eventuelle nødløsninger, som Sparv og Rømer, og så kommer Riis jo også tilbage engang.

Brugeravatar
Lupus1999
Kontakt:

Indlæg af Lupus1999 »

Sælges Novak eller Kian, så må det være oplagt at få Sviatchenko hjem igen.

Benzo

Indlæg af Benzo »

Det lyder dyrt.

Brugeravatar
UlvenFraNord

Indlæg af UlvenFraNord »

Med vores placering i tabellen og forspring til FCK, så virker det dyrt at sælge nu, medmindre der kommer en vandtæt erstatning ind. Sviatchenko kender klubben og vil formentlig hurtigt kunne præstere. Men det bedste ville være at vente til sommer med at lave justeringerne.

Brugeravatar
PH1978

Indlæg af PH1978 »

UlvenFraNord skrev:Med vores placering i tabellen og forspring til FCK, så virker det dyrt at sælge nu, medmindre der kommer en vandtæt erstatning ind. Sviatchenko kender klubben og vil formentlig hurtigt kunne præstere. Men det bedste ville være at vente til sommer med at lave justeringerne.
Hvilken tilstand er han i?
Han er næsten lige kommet tilbage fra en skade.

Sent from my iPhone using Tapatalk

THenry

Indlæg af THenry »

Det vil være rigtig skidt, hvis Kian sælges i det kommende vindue, men han bliver snart 29 år, så det kan være en af de sidste chancer, hvis han skal have et sidste udenlandseventyr i en interessant klub (og skal vi lave en stor transfer på ham og få økonomisk kompensation for de 12-15 mio., som vi gav for ham i Nantes, så skal det nok snart være). Håber dog vi kan holde ham til minimum til sommer (Kian har aldrig vundet et mesterskab, så forhåbentlig vil han gerne prøve at spille guldet hjem), da han er vigtig for os, og vi går et meget spændende forår med både superliga og pokalen i møde.

Med de tiltagende rygter om Kian og Novaks exit (enten nu eller til sommer), ham svensk/grækeren fra östersund, der er blevet rygtet til Heden og Sannehs knæskade (aner dog ikke om det er alvorligt, da der har ikke været mange udmeldinger om det endnu, så det er måske for tidligt at være nervøs), så er det bestemt meget muligt, at vi kan være i markedet efter en midtforsvarer nu. En lejekontrakt med en etableret spiller kunne meget vel være en fin løsning, da Nico har været meget skadet. Riis er udlejet til sommeren 2018.

En lejeaftale med Celtic vedr. Erik vil være et drømmescenario (vil dog være en dyr løsning ift. økonomi), og må være 1. prioritet, men kan det ikke lykkedes, så kan vores kroatiske ven Goran Milovic, som vi angiveligt har jagtet i flere vinduer, muligvis være en anden løsning, selvom der er risiko for at få en spiller ude af kampform som Bruninho, da han kom fra Kina.

Milovic ser nemlig ikke ud til at spille meget i Kina (han kan selvfølgelig bare have været meget skadet), så det kan være spilletid kan lokke ham til DK denne gang, selvom vi næppe kan matche hans kinesiske løn. https://www.flashscore.dk/spiller/milov ... /Uo5DxJdr/

FCMInside

Indlæg af FCMInside »

Jeg har fulgt OFK de seneste par år (før alt deres succes, grundet svenske firmavenner), og Sotirios Papagiannopoulos er rigtig dygtig. Men minder mere om Sanneh end Kian. Ikke verdens bedste med bolden (dog spiller OFK en stil, hvorledes de gerne vil have bolden), men han kan sagtens spille i sådan et system. Men han er mere en forsvarsspiller med STORT F. Men hvad jeg har hørt, ønsker han at komme hjem til Grækenland.

974

Indlæg af 974 »

Umiddelbart gav vi omkring 11 millioner for Kian Hansen i sin tid
https://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/d ... er/5576555

Det er velfortjent hvis han har lyst til at komme ud en gang til
Selv om jeg egentligt ikke lige havde set den komme

Spicker

Indlæg af Spicker »

https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... nd-spiller

Rømer skulle være på blokken i OB.
Jeg tror han ville kunne gøre en forskel der, jeg ville dog være ked af at se ham smutte, hans alsidighed er god at have.
På den anden side fortjener han at komme ud og spille fast efter mange års tro tjeneste.

Mike80

Indlæg af Mike80 »

Jeg vil ærgre mig over at se Rømer forlade klubben men et skifte virker logisk i forhold til den spilletid talentet og evnerne berettiger. Vi så alle hvor god Rømer i topform er da han slog Bak af holdet og imponerede alle indtil Martial drejede ham ned i plænen på Old Trafford. For en klub som OB vil Rømer være en super tilgang og jeg under manden skiftet selvom der altid vil være plads til typer som Rømer i en FCM trup.
Mike80

Everybody hates us we don't care...

BMBrandt

Indlæg af BMBrandt »

Martial? Bum bum bum.... wrong. Slog KBB af? Bum bum bum.... wrong
Senest rettet af BMBrandt 4. jan 2018, 19:59, rettet i alt 1 gang.

THenry

Indlæg af THenry »

Det giver god mening, hvis Rømer skifter. Han var tæt på at forlade os sidste sommer, men blev skadet mod Lyngby i august, og det smadrede formentligt et skifte. Han har nået en alder, hvor han skal spille regelmæssigt, og det får han svært ved hos os. Han har primært været en fin reserve, der kan dække mange pladser. Jeg er uenig i, at han slog Bak af i sin tid. Bak kom aldrig rigtig - trods gentagne forsøg på comebacks - tilbage fra Mikkel Bechmanns nedslagtning i Hobro i slutningen af mesterskabssæsonen (heldigvis gav det muligheden for, at Kong Rømer kunne score på hovedstød mod FCK - et mål vi aldrig glemmer ham for!), og derefter spillede Rømer primært i den efterfølgende sæson, inden NK bragede ind på scenen efter Rømer tog et åndsvagt rødt kort i 1. halvleg i Farum, som reelt kostede sejren.

Jeg vil huske Rømer som en loyal og sympatisk spiller, der har været en god trupspiller for os, og med næse for at score flotte mål mod FCK d. 17. maj :lol: Men jeg synes det er fint, at klubben ikke står i vejen for ham, når han har chancen for at få mere spilletid. Han fortjener at komme videre, og vi har et par interessante og yngre backs (Munksgaard og Tychosen) med et større potentiale, der kan overtage reserverollen bag NK, og måske udvikle sig til stamspillere for os. Det tror jeg ikke Rømer kommer til i FCM.

Jeg tænker, at OB er et godt bud på en ny klub. De har brug nye spillere, og jeg vurderer, at Rømers niveau passer bedre til OB end Superligaens tophold, hvis han vil spille fast. Derudover kan han komme tættere på Sjælland. Det kan måske også have betydning for ham efter han blev far.
Senest rettet af THenry 4. jan 2018, 20:02, rettet i alt 1 gang.

THenry

Indlæg af THenry »

BMBrandt skrev:
4. jan 2018, 19:58
Martial? Bum bum bum.... wrong
Depay.

Det er desværre den risiko, der er når man møder en mand til 200-300 mio kr. (eller hvor Man U gav for ham i PSV), der har en god dag, og så blev Rømer til snorretop den torsdag aften i Manchester...

Mike80

Indlæg af Mike80 »

BMBrandt skrev:
4. jan 2018, 19:58
Martial? Bum bum bum.... wrong. Slog KBB af? Bum bum bum.... wrong
Bum, bum ligefrem? Martial/Depay.. -Mon ikke du fangede referencer hvis du gjorde et forsøg? Rømer spillede bla. begge klubbens historisk største kampe mod Manchester United mens anfører KBB sad på bænken, så jeg vil mene han var slået af på det tidspunkt? Men bum du bare videre;-)
Mike80

Everybody hates us we don't care...

Jesper BW1100

Indlæg af Jesper BW1100 »

Låst