Andreas Poulsen.
-
TrueWolfMidt
- Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.
Andreas Poulsen.
Knægten er knap 18 år. I træningskampen mod Horsens var jeg rimelig imponeret over hans spil. Er der andre som følger ham til træningerne og som kan fortælle lidt mere om ham.
-
TrueWolfMidt
Re: Andreas Poulsen.
Fantastisk flot performance af A.P. i pokalkampen mod Ob. Hvis Novak ryger til Januar, så har vi heldigvis en ny, dygtig, hurtig boldspiller, klar til at tage over.
- UlvenFraNord
Novak spiller dog nærmest centerforsvar nu, mens Andreas kæmper med Dal Hende om kanten. Så jeg tror ikke Andreas er aktuel i et tremandsforsvar?
-
TrueWolfMidt
Det vigtigste for mig, er også at de unge kommer tættere på holdets startopstilling og kan overtage ved skader / karantæner / samt når programmet er for tæt og hårdt for nogle spillere. Gerne regelmæssig spilletid for at holde dem skarpe, uanset om det så kun er 10 minutter engang imellem.UlvenFraNord skrev: ↑26. okt 2017, 10:53Novak spiller dog nærmest centerforsvar nu, mens Andreas kæmper med Dal Hende om kanten. Så jeg tror ikke Andreas er aktuel i et tremandsforsvar?
-
TrueWolfMidt
Kom gerne med lidt Update på hvor langt han er fra fast spilletid. Gerne fra jer som følger træningerne. Jeg synes knægten er rigtig god og fortjener flere starter / indhop i flere kampe. Han arbejder altid hårdt synes jeg.
Hvorfor "fortjener" han det? Jeg synes, at han har gjort det fornuftigt, og jeg tror på ham, men han har på ingen vis gjort sig uundværlig i hans indhop.TrueWolfMidt skrev: ↑4. nov 2017, 11:10Kom gerne med lidt Update på hvor langt han er fra fast spilletid. Gerne fra jer som følger træningerne. Jeg synes knægten er rigtig god og fortjener flere starter / indhop i flere kampe. Han arbejder altid hårdt synes jeg.
Nu er det jo ikke altid så nemt at komme ind på holdet, når vi jo hele tiden vinderStoffer skrev: ↑5. nov 2017, 17:16Hvorfor "fortjener" han det? Jeg synes, at han har gjort det fornuftigt, og jeg tror på ham, men han har på ingen vis gjort sig uundværlig i hans indhop.TrueWolfMidt skrev: ↑4. nov 2017, 11:10Kom gerne med lidt Update på hvor langt han er fra fast spilletid. Gerne fra jer som følger træningerne. Jeg synes knægten er rigtig god og fortjener flere starter / indhop i flere kampe. Han arbejder altid hårdt synes jeg.
Men han tager chancen når den er der og det er vel fint nok
Ser man eks. på Spurs, så har de en ung Harry Winks som kun er blevet bedre og bedre af at spille, og pt. spiller han rigtigt meget, og vi har også set en Dele Alli der har fået meget spilletid, og derved også blevet en endog meget markant spiller
SÅ jeg kan godt forstå argumentet om at Andreas Poulsen da godt kunne fortjene noget mere spilletid
Men det skal jo også vejes lidt op imod "never change a winning team" tankegangen
-
TrueWolfMidt
Kæmpe tillykke med din første halve time i kampen mod Ob. Godt kæmpet. Du har et kæmpe talent, så bare kæmp videre og derefter bliver der kortere imellem hver kamp.
-
Steffen am
Ked af at bryde ind.TrueWolfMidt skrev: ↑5. dec 2017, 07:07Kæmpe tillykke med din første halve time i kampen mod Ob. Godt kæmpet. Du har et kæmpe talent, så bare kæmp videre og derefter bliver der kortere imellem hver kamp.
Men fik 90 min allerede i en kamp sidste sæson
og denne sæson har han fået 89 min i 1-0 sejren mod SønderjyskE og 90 min i 3-0 sejren over OB i pokalen.
Men han gjorde det sgu godt - igen. Selvom Dal Hende er fantastisk for vores hold, så er jeg tryg ved, at han kan restituere, når det er nødvendigt. AP er super.
med Kian og Kosc i skammekrogen, mon ikke Andreas Poulsen kommer til at danne et tre-mands forsvar på mandag mod Randers FC, eller hvordan ser I det?
Rømer-Novak-Poulsen?
Halsti-Novak-Poulsen?
/Kim
Rømer-Novak-Poulsen?
Halsti-Novak-Poulsen?
/Kim
- DenStolteJyde
novak, sparv og halsti kunne også være en mulighed.
-
Steffen am
Kan godt være AP kommer til at spille.
Men hvis han gør, bliver det ikke som en del af et 3-mandsforsvar, men som hans foretrukne plads som venstre wingback.
Til det er han trods alt for spinkel, og er måske lige knap klar til at stå direkte over for Marvin Pourié endnu, som bagerste mand.
Men tror nu der er ok chance for ham som wingback.
Men hvis han gør, bliver det ikke som en del af et 3-mandsforsvar, men som hans foretrukne plads som venstre wingback.
Til det er han trods alt for spinkel, og er måske lige knap klar til at stå direkte over for Marvin Pourié endnu, som bagerste mand.
Men tror nu der er ok chance for ham som wingback.
Den hælder jeg også mest til. Det er nogle voksne mænd, som nok skal tage ansvar, kommunikere godt og løse opgaven.
- DenStolteJyde
Jeg har også overvejet om det mon kunne være en mulighed at Dal Hende gik ned og blev en del af 3-backkæden og vi så spillede med AP på Wingback.
I så fald forestiller jeg mig noget i retning af:
Dal Hende, Novak, Halsti.
Dog kan det måske være et problem at Novak ikke just er vant til at skulle være den centrale forsvarsspiller i 3-mandsforsvaret, det kunne selvfølgelig løses ved at lade halsti spille centralt, men jeg tænker at både Novak og Dal Hende gør sig bedst i venstre side af banen?
I så fald forestiller jeg mig noget i retning af:
Dal Hende, Novak, Halsti.
Dog kan det måske være et problem at Novak ikke just er vant til at skulle være den centrale forsvarsspiller i 3-mandsforsvaret, det kunne selvfølgelig løses ved at lade halsti spille centralt, men jeg tænker at både Novak og Dal Hende gør sig bedst i venstre side af banen?