Thomas jeg synes altså generelt at tonen i denne debat er for dårlig fra bl.a. din side.
Niclas fortæller lidt om hvordan det foregår, og det eneste han får tilbage er nedladende kommentarer. Hvis det er samme måde du/I kommunikerer med FCM på, så forstår jeg godt at de ikke gider lytte, for det er altså ikke sådan voksne mennesker taler sammen.
Prøv nu at få en fornuftig og konstuktiv dialog op at køre med FCM i stedet for at køre hårdt mod hårdt.
Kent
Hvem ved hvor han bor?
-
Kim
Re: Et par ideer :-)
Ravnen skrev:
>
> Et lidt sjovt men alligevel konkret forslag. Hvad
> med i stedet at hænge et par mikrofoner op over
> det minderste Nordea, så kunne du sende BWs sang
> ud i højtalerne hele stadionet rundt, damn det
> ville blæse modstanderholdets fans baglæns ud, og
> så kunne BW starte med "Always behind you" 10 min
> før kampstart, hver gang, som en fast tradition.
> Blot en ide
Hej Ravn!
Denne idé - tiltag har i årevis givet nedre c i parken ekstra styrke så ingen andre overdøver dem, i hvert fald når de synger (det sker så ikke så meget, men hva faen)..
bare lige et "indspark"
BW #456
>
> Et lidt sjovt men alligevel konkret forslag. Hvad
> med i stedet at hænge et par mikrofoner op over
> det minderste Nordea, så kunne du sende BWs sang
> ud i højtalerne hele stadionet rundt, damn det
> ville blæse modstanderholdets fans baglæns ud, og
> så kunne BW starte med "Always behind you" 10 min
> før kampstart, hver gang, som en fast tradition.
> Blot en ide
Hej Ravn!
Denne idé - tiltag har i årevis givet nedre c i parken ekstra styrke så ingen andre overdøver dem, i hvert fald når de synger (det sker så ikke så meget, men hva faen)..
bare lige et "indspark"
BW #456
-
Ravnen
Re: Et par ideer :-)
Kim skrev:
-------------------------------------------------------
> Ravnen skrev:
> >
> > Et lidt sjovt men alligevel konkret forslag.
> Hvad
> > med i stedet at hænge et par mikrofoner op
> over
> > det minderste Nordea, så kunne du sende BWs
> sang
> > ud i højtalerne hele stadionet rundt, damn
> det
> > ville blæse modstanderholdets fans baglæns
> ud, og
> > så kunne BW starte med "Always behind you" 10
> min
> > før kampstart, hver gang, som en fast
> tradition.
> > Blot en ide
>
> Hej Ravn!
>
> Denne idé - tiltag har i årevis givet nedre c i
> parken ekstra styrke så ingen andre overdøver dem,
> i hvert fald når de synger (det sker så ikke så
> meget, men hva faen)..
>
> bare lige et "indspark"
>
> BW #456
Okay, interessant. Så burde det da være oplagt at lave på Nordea også. Tak for infoen!
-------------------------------------------------------
> Ravnen skrev:
> >
> > Et lidt sjovt men alligevel konkret forslag.
> Hvad
> > med i stedet at hænge et par mikrofoner op
> over
> > det minderste Nordea, så kunne du sende BWs
> sang
> > ud i højtalerne hele stadionet rundt, damn
> det
> > ville blæse modstanderholdets fans baglæns
> ud, og
> > så kunne BW starte med "Always behind you" 10
> min
> > før kampstart, hver gang, som en fast
> tradition.
> > Blot en ide
>
> Hej Ravn!
>
> Denne idé - tiltag har i årevis givet nedre c i
> parken ekstra styrke så ingen andre overdøver dem,
> i hvert fald når de synger (det sker så ikke så
> meget, men hva faen)..
>
> bare lige et "indspark"
>
> BW #456
Okay, interessant. Så burde det da være oplagt at lave på Nordea også. Tak for infoen!
-
Thomas Lund
Re: Att: Thomas Lund
Jeg kan ikke være garant for tonen i en debat for alle debattørerne. Det er åbentlyst at en del er trætte af at blive blæst ud af musikken på stadion hvilket jeg ikke kan fortænke dem i, men det forholder jeg mig ikke til.
Jeg forholder mig til Niclas påstand om en aftale med BW som jeg ikke har været med til at lave. Til gengæld bliver den aftale om at BW skal have tid til at synge ikke overholdt fordi der bliver blæst musik ud indtil spillerne løber på.
Grunden til at jeg skriver at Niclas virker tykhovedet er at han svarer mig vedr. hooligans (jeg har aldrig svaret ham vedr. desangående, men er i øvrigt rørende uenig med ham i at det er hools der skaber stemningen i England. Jeg har boet der og været til en del fodboldkampe)
I det ene indlæg er han villig til at debattere, i det andet er han et uskyldigt offer, der bare følger et manuskript. I øvrigt ændres hans udsagn fra at der er lavet en aftale med BW ang. We will rock you til at det er FCM der har bestemt det, hvilket jeg ser som mere sandsynligt (siden jeg ikke har lavet aftalen).
Jeg syntes at Niclas bør sætte sig ind i den fankultur vi prøver at skabe og stå på midten af Nordea under et par kampe så han ved hvad vi taler om. Det er ikke roligans vi vil have, halbal-hånbold stemning eller klappepølser. Vi vil have loyale fans der følger holdet i tykt og tyndt og synger. Selvom debatten skal være ordentlig, vil den aldrig blive helt stueren, hverken her på ulvegraven eller i vores lounge.
I øvrigt har bestyrelsen en del kommunikation med FCM, men ikke alle aftaler går igennem lige smertefrit, nogle gange pga. misforståelser, andre gange fordi nogle personer vælger at ændre tingene uden at kommunikere det videre.
Lund
Jeg forholder mig til Niclas påstand om en aftale med BW som jeg ikke har været med til at lave. Til gengæld bliver den aftale om at BW skal have tid til at synge ikke overholdt fordi der bliver blæst musik ud indtil spillerne løber på.
Grunden til at jeg skriver at Niclas virker tykhovedet er at han svarer mig vedr. hooligans (jeg har aldrig svaret ham vedr. desangående, men er i øvrigt rørende uenig med ham i at det er hools der skaber stemningen i England. Jeg har boet der og været til en del fodboldkampe)
I det ene indlæg er han villig til at debattere, i det andet er han et uskyldigt offer, der bare følger et manuskript. I øvrigt ændres hans udsagn fra at der er lavet en aftale med BW ang. We will rock you til at det er FCM der har bestemt det, hvilket jeg ser som mere sandsynligt (siden jeg ikke har lavet aftalen).
Jeg syntes at Niclas bør sætte sig ind i den fankultur vi prøver at skabe og stå på midten af Nordea under et par kampe så han ved hvad vi taler om. Det er ikke roligans vi vil have, halbal-hånbold stemning eller klappepølser. Vi vil have loyale fans der følger holdet i tykt og tyndt og synger. Selvom debatten skal være ordentlig, vil den aldrig blive helt stueren, hverken her på ulvegraven eller i vores lounge.
I øvrigt har bestyrelsen en del kommunikation med FCM, men ikke alle aftaler går igennem lige smertefrit, nogle gange pga. misforståelser, andre gange fordi nogle personer vælger at ændre tingene uden at kommunikere det videre.
Lund
-
YahooSeeker [Bot]
Re: Att: Thomas Lund
Jeg har skam været der før, og har været til en del kampe. Men blev tilbudt at komme derop i speaker boksen og sagde ja.
Og ja jeg vil godt gi dig ret i jeg ændrede udsagn. Men læs hellere hele beskeden så du kan se helheden istedet for at plukke og kun bruge de ord der kan vendes mod mig.
Jeg har et manus jeg skal følge og det er basta. Men jeg ikke sagt at manus ikke kan laves om?
Og ja jeg vil godt gi dig ret i jeg ændrede udsagn. Men læs hellere hele beskeden så du kan se helheden istedet for at plukke og kun bruge de ord der kan vendes mod mig.
Jeg har et manus jeg skal følge og det er basta. Men jeg ikke sagt at manus ikke kan laves om?
-
Sunds
Re: Hvem ved hvor han bor?
Hej Hekler,
synes nu modsat dig at det er en god ide med musikken, og der hvor jeg holder til på stadion er det blevet positivt modtaget. MEN igen - det er smag og behag omkring musikken.
Lars
synes nu modsat dig at det er en god ide med musikken, og der hvor jeg holder til på stadion er det blevet positivt modtaget. MEN igen - det er smag og behag omkring musikken.
Lars
-
Mr. Brandt
Re: Den mavesure midtjyde...
Hvis du har spist ham, så er det ok med mig....
Men som en af de 15-20 stykker han refere til, så kan jeg kun give ham ret. sidder der 2 på rækken bagved og snakker er det umuligt at høre hvad de siger..... og under de forhold er der ingen der gider sidde 1½ time før kampen på stadion. hvis man ikke kan snakke sammen forsvinder noget af lysten....
Med hensyn til musik genre, var det evt. også bedre med et mere fast repetoir. en som folk sang med på evt. og ikke en gang blandet boljs fra THE VOICE.
Men som en af de 15-20 stykker han refere til, så kan jeg kun give ham ret. sidder der 2 på rækken bagved og snakker er det umuligt at høre hvad de siger..... og under de forhold er der ingen der gider sidde 1½ time før kampen på stadion. hvis man ikke kan snakke sammen forsvinder noget af lysten....
Med hensyn til musik genre, var det evt. også bedre med et mere fast repetoir. en som folk sang med på evt. og ikke en gang blandet boljs fra THE VOICE.