Transfer vinter 2018
Re: Transfer vinter 2018
Der tales om en hurtig midterforsvarer. Det synes jeg også godt vi kunne bruge. Ved ikke om Sanneh er hurtig (han er vel lidt en Okore type bare knap så hurtig)
Bortset fra det synes jeg at både os, BIF og FCK i år har problemer med defensiven. BIF er store og langsomme, FCK spiller p.t. med 2 gutter på 20 og 21, og de har jo heller ikke kunnet lukke af. Og vi har jo som bekendt også haft store problemer. Synes Korcsmar mange gange virker rådvild, og ikke så god med fødderne.
Jeg tror det hold der først får styr på defensiven og kan spille til nul har en stor chance for at blive mester. Men alle 3 hold vil jo nok forstærke defensiven i vinter.
Bortset fra det synes jeg at både os, BIF og FCK i år har problemer med defensiven. BIF er store og langsomme, FCK spiller p.t. med 2 gutter på 20 og 21, og de har jo heller ikke kunnet lukke af. Og vi har jo som bekendt også haft store problemer. Synes Korcsmar mange gange virker rådvild, og ikke så god med fødderne.
Jeg tror det hold der først får styr på defensiven og kan spille til nul har en stor chance for at blive mester. Men alle 3 hold vil jo nok forstærke defensiven i vinter.
-
mousebreaker
Hmm Sanneh ind Kian videre løsning?
Jeg tvivler på at Kian har mod på et udlandseventyr igen. Er man utilfreds med ham? Er han for dyr ifht det man mener man får igen etc etc.
Hvis der er hold i rygtet hvad mon så ligger til grund for det.
Personlig så jeg gerne at Kian blev som 2/3 valg.
Halsti må være fortid.
Jeg tvivler på at Kian har mod på et udlandseventyr igen. Er man utilfreds med ham? Er han for dyr ifht det man mener man får igen etc etc.
Halsti må være fortid.
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
Tror du skal tænke at Novak ud, Sanneh indmousebreaker skrev: ↑1. nov 2017, 19:24Hmm Sanneh ind Kian videre løsning?
Halsti må være fortid.
-
Steffen am
Man er helt sikkert ikke utilfreds med Kian.mousebreaker skrev: ↑1. nov 2017, 19:24Hmm Sanneh ind Kian videre løsning?
Halsti må være fortid.
Hvis han er på vej ud, er det fordi man vil give ham muligheden for endnu et eventyr, hvilket også lægger i tråd med det der blev meldt ud, da man signede ham.
For klubben er han også den dyreste spiller i truppen, så kan også være en grund, og kan også være det er en "fyr-af-kontrakt".
men tror nu ikke FCM skubber ham væk, hvis det er, er det på Kian's ønske.
EDIT:
Jakob Poulsen håber heller ikke Kian er på vej videre.
https://twitter.com/jbupoulsen7/status/ ... 9697832963
Men Sorgenfri plejer ikke at gå med halve rygter.
Senest rettet af Steffen am 1. nov 2017, 21:07, rettet i alt 1 gang.
-
Steffen am
Min egen lille "lomme-gæt",mnm123 skrev: ↑1. nov 2017, 21:01Tror du skal tænke at Novak ud, Sanneh indmousebreaker skrev: ↑1. nov 2017, 19:24Hmm Sanneh ind Kian videre løsning?
Halsti må være fortid.
kunne hedde Novak videre og Sanneh ind til vinter.
Til sommer, kroat ind og Kian videre
(såfremt det er Kians ønske)
-
TrueWolfMidt
- Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.
En logisk hændelse efter et skidt ophold i Fcm. Synes han spillede godt i Sønderjyske og var egentlig glad da han signede med Fcm, men er skuffet over hans performance og indstilling. Løber for lidt.
https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... idtjylland
Det er desværre ikke den store overraskelse. Han er langt fra spilletid, og efter formationsændringen, og at vi har fået plads til Sørloth og Paul på samme tid, så er der blevet en plads mindre til en type som Kroon.TrueWolfMidt skrev: ↑3. nov 2017, 14:02En logisk hændelse efter et skidt ophold i Fcm. Synes han spillede godt i Sønderjyske og var egentlig glad da han signede med Fcm, men er skuffet over hans performance og indstilling. Løber for lidt.
Det virker bedst for begge parter, at han kommer videre i karrieren, og finder en klub, hvor han kan få mere spilletid. Vi har også mere brug for en forsvarspiller pt., så det vil være fint at kanalisere lønmidler og transferindtægter den vej.
Jeg er uenig i, at det er bedst, at han bliver skippet afsted nu til vinter. Jeg synes heller ikke, at han som sådan har gjort sig fortjent til en plads, men jeg tror, at det er godt med konkurrencen, og hvis ønsket på et tidspunkt bliver en formationsændring kombineret med skader, så kan han have værdi.THenry skrev: ↑3. nov 2017, 14:33Det er desværre ikke den store overraskelse. Han er langt fra spilletid, og efter formationsændringen, og at vi har fået plads til Sørloth og Paul på samme tid, så er der blevet en plads mindre til en type som Kroon.TrueWolfMidt skrev: ↑3. nov 2017, 14:02En logisk hændelse efter et skidt ophold i Fcm. Synes han spillede godt i Sønderjyske og var egentlig glad da han signede med Fcm, men er skuffet over hans performance og indstilling. Løber for lidt.
Det virker bedst for begge parter, at han kommer videre i karrieren, og finder en klub, hvor han kan få mere spilletid. Vi har også mere brug for en forsvarspiller pt., så det vil være fint at kanalisere lønmidler og transferindtægter den vej.
Det er jo så ikke en særlig rentabel måde at tænke på, men her har jeg udelukkende blikket rettet mod holdets bedst mulige sportslige præstation. Jeg tænker i øvrigt ikke, at han er afsinding løntung. Så det værste ville være, hvis han begynder at så splid.
Jeg har hørt, at Kroon er på vej mod Horsens i et bytte mod bubacarr Sanneh. Det kommer fra klubben, at det skulle være på vej.
Begge skulle være bekræftet.
Begge skulle være bekræftet.
FCM!
FCM!
FCM!
FCM!
FCM!
Det giver vel mening. Der var snak om, at han skulle til Horsens (vist dog på en lejeaftale) i sommers, og vores jagt på Sanneh er jo velkendt.
Rilwan, Due, Wikheim, Borring er alle foran Kroon til den sidste plads ved siden af Paul og Sørloth, og derudover har vi unge spændende offensive spillere på vej (Kraev og Andersson), som jeg synes man skal satse på i fremtiden, og derfor er Kroon overflødig i min bog. Jeg synes stadigvæk vi har utrolig meget konkurrence i offensiven med de fornævnte spillere, og skulle vi vælge en anden formation med deciderede kanter, så er vi også godt stillet med Borring, Rilwan, Wikheim, Andersson og både Due og Kraev kan spille en kant, hvis der bliver behov for det.Stoffer skrev: ↑3. nov 2017, 17:02Jeg er uenig i, at det er bedst, at han bliver skippet afsted nu til vinter. Jeg synes heller ikke, at han som sådan har gjort sig fortjent til en plads, men jeg tror, at det er godt med konkurrencen, og hvis ønsket på et tidspunkt bliver en formationsændring kombineret med skader, så kan han have værdi.THenry skrev: ↑3. nov 2017, 14:33Det er desværre ikke den store overraskelse. Han er langt fra spilletid, og efter formationsændringen, og at vi har fået plads til Sørloth og Paul på samme tid, så er der blevet en plads mindre til en type som Kroon.TrueWolfMidt skrev: ↑3. nov 2017, 14:02En logisk hændelse efter et skidt ophold i Fcm. Synes han spillede godt i Sønderjyske og var egentlig glad da han signede med Fcm, men er skuffet over hans performance og indstilling. Løber for lidt.
Det er jo så ikke en særlig rentabel måde at tænke på, men her har jeg udelukkende blikket rettet mod holdets bedst mulige sportslige præstation. Jeg tænker i øvrigt ikke, at han er afsinding løntung. Så det værste ville være, hvis han begynder at så splid.
Vores defensiv er derimod sårbar, og jeg ville sgu gerne bytte Kroon for Sanneh, som vil være en spiller, der bør kunne gå direkte ind i vores start 11, og bidrage med fysisk og lidt mere fart end vi har dernede i dag. Jeg er overbevist om, at vi får flere spilminutter for pengene, og en bedre trupsammensætning, hvis vi har Sanneh i truppen fremfor Kroon.
FCM skal have mindst 2 klassemidtforsvar hvis Novak rejser, det er ikke nok med Sanneh
-
mousebreaker
Dal Hende kan vel gå ned på Novaks plads som tiltænkt da man signede ham.
Så har vi Borring, Due, Rilwan, Wikheim, kroon samt et par unge drenge vil jeg tro, til at kæmpe om to pladser
"There is a disconnect in what we know and what we do!
-
Steffen am
Et af de spørgsmålstegn jeg har i den historie, er også meget omkring Rilwan, hvor står han.
Han ville gerne have statsborgerskab og så videre.
Nu får han ikke statsborgerskabet, men smutter formentlig til sommer.
Skal man så planlægge med Rilwan i truppen?
Som det ser ud nu, er der i hvert fald en for mange.
Men hvis Rilwan rejser og Borring ikke bliver yngere, synes jeg det giver god mening med Kroon i truppen, specielt han finder sit A-game, som han har vist til træning, men ikke til kamp endnu.
Han ville gerne have statsborgerskab og så videre.
Nu får han ikke statsborgerskabet, men smutter formentlig til sommer.
Skal man så planlægge med Rilwan i truppen?
Som det ser ud nu, er der i hvert fald en for mange.
Men hvis Rilwan rejser og Borring ikke bliver yngere, synes jeg det giver god mening med Kroon i truppen, specielt han finder sit A-game, som han har vist til træning, men ikke til kamp endnu.
Jeg tvivler meget på, at man vil have en af kantspillerne til at spille den der wingbackplads i vores nye formation. Det er mere sandsynligt, at Dal Hende og Andreas Poulsen har den plads, og vi får en ny mand til Novaks plads.mousebreaker skrev: ↑3. nov 2017, 21:13Dal Hende kan vel gå ned på Novaks plads som tiltænkt da man signede ham.
Så har vi Borring, Due, Rilwan, Wikheim, kroon samt et par unge drenge vil jeg tro, til at kæmpe om to pladser