SL R15: Midtjylland - Helsingør

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Steffen am

SL R15: Midtjylland - Helsingør

Indlæg af Steffen am »

Superligaens runde 15 og
25. gældene kamp i sæsonen.

Det Praktiske:
Tid: Fredag d. 03/11 kl. 18.00
Sted: MCH Arena
Dommer: Jørgen Daugbjerg
Medie: TV3 Sport, Viaplay og radions P3

Karantæner:
Midtjylland: Zsolt Korcsmar
FCH: Ingen

Skader:
Midtjylland: Nicolaisen, Munksgaard og VdV skadet - Kroon og Rilwan tvivlsomme
FCH: Fisch M. skadet og Ritter J. tvivlsom.

Bud på start XI'er
3-4-3
Billede

Bænk: Falke, Rømer, A. Poulsen, Drachmann, Borring, Kroon, Wikheim, Kraev

Sidste opgør mod FCH:
06.08.17 SL FC Helsingør FC Midtjylland 2 : 1

Forudsigelses leg
Reglerne er således:
Fra trådens oprettelse til 1 time før kampstart gives der bud,
og en time før kampstart, hvor startformationen bliver offentliggjort lukkes der for bud.

Vinderen bliver den der har gættet rigtig med højst mulig detaljegrad,
f.eks. stilling, målscorer, minuttal for mål, kort, kampbillede osv.

Forza FCM!

Steffen am

Re: SL R15: Midtjylland - Helsingør

Indlæg af Steffen am »

Med FCM's gode hjemmebane statistik og gode fredags-statistik,
ser jeg gode muligheder, til trods for FCH spillede en god kamp mod Brøndby.

Desværre bliver defensiven igen udfordret, men bliver afgjort i 2. halveg og kampen ender 3-1,
et mål hver af MAP
(Mikkel, Alex, Paul)

THenry

Indlæg af THenry »

Jeg tror der bliver målfest, og Helsinggør bliver sendt hjem med en røvfuld. Vi har så meget der skal revancheres fra sidste møde med dem, og det forventer jeg at se på banen - og måltavlen.

Gassen er gået af FCH efter en flot sæsonstart, og de har det svært på udebane. Derudover tror jeg de får meget svært ved at styre Sørloth, Paul og vi bør også have en klar fysisk fordel på standarder.

Andre Riel gjorde ondt på os sidst vi mødte dem, men han er der ikke mere. Er der nogen der ved om de andre små hurtige dybdeløbere, der kan true vores bagrum?

oros

Indlæg af oros »

Arhhh... De skal have store bank - ellers kan jeg ikke være i stue med min nevø. Skabet skal sættes på plads.

Vi vinder 5-1 efter 2-1 ved pausen. Lange Paul og Sørloth scorer hver to. Polle eller Duen tager sig af den sidste. FCH begår straffe i anden halvleg - som ikke bliver dømt. Vi får to gule kort - Sparv og Lange Paul.

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

Vijen

Indlæg af Vijen »

Jeg tror på storsejr i morgen. Vi er så meget bedre end Helsingør, samtidig så har samtlige spillere noget at revanchere fra sidste møde.

Lund7400

Indlæg af Lund7400 »

Vijen skrev:
2. nov 2017, 18:27
Jeg tror på storsejr i morgen. Vi er så meget bedre end Helsingør, samtidig så har samtlige spillere noget at revanchere fra sidste møde.
Det siger alt, at der er lavere odds på, at vi vinder med mere end 4, end på at Helsingør vinder.

Vi har vel aldrig nogensinde været så store favoritter før et Superliga-opgør, som vi er i aften - odds 1,19(!). Lad os håbe spillerne, kan leve op til forventningen. Jeg tror det.

Benzo

Indlæg af Benzo »

Jeg håber kræft-peder-vælte-mig på at vi vinder, og ikke bare vinder 1-0 eller 2-1, men at Helsingør bliver sendt hjem med en ordentlig røffel.. 5-0 ! Paul hattrick og Sørloth og Due med én hver.

Sahl

Indlæg af Sahl »

Jeg tror også vi vinder sikkert og jeg tror ikke der bliver kendelser i mod os i dag!! Jørgen Daugbjerg har ikke haft samme mærkelige tendenser mod os som et par af de andre! (ja jeg tror på dommerne spiller en større rolle end vi ofte vil! hvor hårdt der spilles, hvem der favoriseres, etc)

Mon ikke Sørloth og Paul laver et par kasser.

mousebreaker

Indlæg af mousebreaker »

Jeg vil gætte på at Thorup Taler med forholdsvis store bogstaver i pausen selvom vi paradoksalt nok fører 2-0 med den indsats eller mangel på samme vi har lagt for dagen.
Men vi fører 2-0 og det er jo trods alt svært at brokke sig alt for meget over. Vi ender nok med at give dem en ordentlig snitter og så er det jo lige meget. Hvis vi ender med at være een enkelt sejr fra guldet når sæsonen er omme, så vil det nederlag ude mod det her 1. Div hold ride spillerne som en mare
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

Christian

Indlæg af Christian »

Fedt vi er foran 2-0 ved halvleg og med chancer til mere.
Det er virkelig tegn på kvalitet, når man ser på hvordan halvlegen ellers er forløbet.
Og så er Helsingør vist kommet sig over den krise de har haft det sidste stykke tid. De spiller mindst ok fodbold.

Jeg kunne godt tænke mig en større dominans på bolden, men hellere de mange store chancer og medfølgende mål.

Duelund som halvlegens bedste. Paul ligner en udskiftning hvis han ikke opper sig en del.

mousebreaker

Indlæg af mousebreaker »

Christian skrev:
3. nov 2017, 18:55
Fedt vi er foran 2-0 ved halvleg og med chancer til mere.
Det er virkelig tegn på kvalitet, når man ser på hvordan halvlegen ellers er forløbet.
Og så er Helsingør vist kommet sig over den krise de har haft det sidste stykke tid. De spiller mindst ok fodbold.

Jeg kunne godt tænke mig en større dominans på bolden, men hellere de mange store chancer og medfølgende mål.

Duelund som halvlegens bedste. Paul ligner en udskiftning hvis han ikke opper sig en del.
Helsingør havde vist også chancer til mere. Vi spiller en skidt første halvleg. Vi skal simpelthen kunne være dominerende stort set 90 minutter mod et Helsingør hold uanset hvor i verden vi spiller. Men det er vi langtfra i første halvleg. Heller ikke i anden. Det er skidt. Helsingørs mål er jeg lidt ligeglad med. Det sker ikke igen foreløbig. Skuffende indsats.
Enig i at Duelund var vores bedste mand i første halvleg
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"

Konsulen

Indlæg af Konsulen »

Hold da kæft hvor er Rømer ringe...

Christian

Indlæg af Christian »

Jeg mener ikke der er nogen hold i ligaen der dominerer 90 minutter mod nogen af de andre hold.
Jeg kan mærke skuffelse over at vi ikke er mere dominerende, men tror også på at vi har urimelige forventninger, som primært er en konsekvens af det ene mesterskab vi har fået.
Som jeg husker mesterskabssæsonen, var mine forventninger til hver kamp slet ikke så høje som de er nu.

mousebreaker

Indlæg af mousebreaker »

Christian skrev:
3. nov 2017, 19:34
Jeg mener ikke der er nogen hold i ligaen der dominerer 90 minutter mod nogen af de andre hold.
Jeg kan mærke skuffelse over at vi ikke er mere dominerende, men tror også på at vi har urimelige forventninger, som primært er en konsekvens af det ene mesterskab vi har fået.
Som jeg husker mesterskabssæsonen, var mine forventninger til hver kamp slet ikke så høje som de er nu.
Det er simpelthen bare snak jeg ikke kan tåle at høre på. Urimelige forventninger pga et mesterskab!? Vi kan vel også tage hinanden i hænderne og stille os ukritisk over i hjørnet og snakke om gamle dage..
Jeg er bedøvende ligeglad med mesterskabet. Det var fedt men også fortid. Forventninger skal sættes efter match ups. Vi er milevidt foran på samtlige parametre mod et semiprofessionelt hold. Vi er på hjemmebane. Det skal kunne ses. Havde vi ført 2-1 efter en dominerende indsats så havde jeg været fuldt ud tilfreds

Besvar