Synes faktisk Korsmar gør det ok, han har generelt spillet sig op.
Vi kan ikke stille noget op overfor en dommer, der ikke har kvaliteterne til at dømme på dette niveau.
Hvis der er en FCM-spiller der ikke leverer i kampen må det være Paul. Hans spilforståelse synes ikke at række til en kamp, hvor vejret er så stor en spiller
Det der undrer mig mest er at der står en dommer med frit udsyn 5-7 meter fra situationen i perfekt vinkel. Det meste af fejlen må pålægges ham efter min mening. Godt nok skidt. Hvis det var ham der kaldte den så er det direkte diskvalificerende for de næste kampe.
Straffe eller rødt kort - så finder man ikke meget mere afgørende situationer i en fodboldkamp.
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -
Ok, min fejl, Korsmar ser ikke godt ud overfor George. Mon ikke Thorup burde skifte ud?
Halsti ville også være på glatis - men ikke slæbe på et gult kort selvflg. Super start på anden halvleg men vi er igen ved at miste grebet lidt
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
Er det ikke ved at være en del kampe siden vi har set Nissen lave noget afgørende offensivt?
Bare fordi vi er ti behøver vi jo ikke stille os ned. Mentalt dårligt indstillet på at være i undertal ser det ud til