Hvem ved hvor han bor?

Om FC Midtjylland og Black Wolves
YahooSeeker [Bot]

Att: Thomas Lund

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

Hej Thomas.
I fart er ordne placeret lidt forkert. Det jeg snakker om hooliganisme. Siger på INGEN måde at FCM går efter det, men de gange FCM ledelsen har sent nogle engleske kampe, hvor det er hooligans der er, så har de set hvor aktive de er på at synge og det. Blandt andet med "We will rock you".

Men der har været en aftale om at BW for tid til at synge og det står i vores kamp manus.

//
Cheerleader danser med musik

Efter de har været nede og hilse på BW kommer speaket med "Dette er SAS Arena, hjemmebane for FC MIDTJYLLAND"

Queen - We Wil Rock You
//

Og der bliver også sagt i teksten "Og nu overlader vi ordet til Black Wolves"

Det her begynder at blive lyde til at folk bare kaster mudder efter hinanden.
Jeg tror på ingen måde at FCM ledelsen prøver at forringe noget, men man kan bare ikk være bekendt ikk at have en form for stemning få minutter før kamp start.

Og som der blev spurgt om jeg så lovede i vil få ti minutter. nej det lover jeg ikke. Jeg kommenterede bare at der blev sagt at i vil have ti minutter og tog det som udgangspunkt i min mening :)

Peter Ross

Re: Att: Thomas Lund

Indlæg af Peter Ross »

Er folk hooligans fordi de synger ? Eller hvad er det du prøver at sige ?

Men sluk gerne for al musikken. Jeg kommer for at se bold og støtte holdet. Alt pop-musikken og pause-halløjet kan man bruge i diverse håndboldhaller, og ikke på et fodboldstadion...

Peter Ross

YahooSeeker [Bot]

I prøver at tolke det jeg skriver på en forkert måde.

Jeg siger.. i England er der hooligans.. Det har vi slået det fast?

De hooligans vil meget gerne synge og skabe en god stemning, og kan gøre det...!

FCM har været over i England og set hvordan de hooligans skaber stemning...!

FCM vil gerne prøve at skabe den samme stemning på SAS Arena, blandt andet ved We Will Rock You.

I brokker jer over i ikke får tid til at synge....! Selvom i får den sidste tid...!

I prøver at rakke ned på speaker teamet og det hjælper ikke i en konstruktiv debat..!

Peter Ross

Indlæg af Peter Ross »

» hooligan (Engelsk->Dansk)
(ved fodboldkamp) hooligan; bølle; fodboldbølle;
¤ soccer ~ hooligan.

Men det går da godt nok i den forkerte retning, hvis ledelsen vil skabe stemning ved brugen af "We will rock you". Så hellere finde en unik sang, i stedet for en sang som 1129 andre klubber også bruger lige op til kampstart, dog er "VLTJ" heller ikke lige sagen. Den sang kan få mig til at krumme mine tæer mere end "We will rock you" sangen, selvom det burde være fysisk umuligt.

Til kampen mod AGF, tror jeg at der var 1 min. stilhed fra Wolf Pack var væk til intro-halløjet begyndte, hvilket er lige lidt nok, hvis der skal bankes noget op. Så gerne lidt mere tid mod VFF, hvor folk bør være tændte (Skal være tændte !)

Peter Ross

YahooSeeker [Bot]

Jamen d. 9 september.. Skal prøve at give lidt mere tid, og få snakket med folk om det..

Men det at du slår hooligan op, er jo ikk det jeg hentyder til. jeg siger bare at i england er der hooligans, de er agressive og synger, og ja skaber stemning. Den stemning vil FCM da også gerne have, bare med roliganisme istedet? :)

Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Niclas skrev:
-------------------------------------------------------
> I prøver at tolke det jeg skriver på en forkert
> måde.
>
> Jeg siger.. i England er der hooligans.. Det har
> vi slået det fast?
>
> De hooligans vil meget gerne synge og skabe en god
> stemning, og kan gøre det...!

Hmm ikke for at fluekneppe, men så vidt jeg har forstået begrebet hooligans, så er det ballademagere. Det er selvfølgelig også en slags stemning :-D

Men hvis vi ser bort fra ordet hooligan, så er der nok sej stemning derovre.

Men så husker jeg tilgengæld da Schalke var på besøg, dengang Esbjerg lånte Fortet. De sang konstant og hele tiden, så måske har man nogle andre erfaringer nede i Tyskland?

Nå men det er tankespind. Det korte af det lange er at BW ønsker at få de sidste 10 min før kampen, det burde vel ikke være umuligt at få igennem, måske kan du hjælpe os?

YahooSeeker [Bot]

Niclas skrev:
> Jamen d. 9 september.. Skal prøve at give lidt
> mere tid, og få snakket med folk om det..
>
> Men det at du slår hooligan op, er jo ikk det jeg
> hentyder til. jeg siger bare at i england er der
> hooligans, de er agressive og synger, og ja skaber
> stemning. Den stemning vil FCM da også gerne have,
> bare med roliganisme istedet? :)

Jeg ved ikke om du er totalt uvidende om hvad begreberne indebære eller bare citere en eller anden, men det du skriver giver ingen menign overhovedet.
Jeg fatter ikke hved Hooligans har med stemning at gøre????
Jeg gfatter ikke hvad det er du prøver at sige FCM efterspørger?
Oge jeg fatter ikke hvor du får ideen fra at der har været nogen somhelst dialog overhovedet.
Hvis du havde kigget på Ulvegraven nogensinne før ville du kunne se at kritikken af speakerboksen har været konstant og vedholdende, og der er derfor ikke nogen grund til at tro, at der på noget tidspunkt har været en form for biligelse af måden det er blevet kørt på. Til gengæld har der været en lind strøm af forslag til hvordan tingene kunne gøres bedre, mails og persomlige henvendelser til Kølbæk for at få tingene lavet om osv.
Som Peter Ross skriver, så er vi ikke kommet på stadion for at høre popmusik, og alt underholdning og pauselort er mere eller mindre en hindring, uanset hvor meget du hævder det er det folk vil ha, set fra et fanperspektiv.

Altoriso

Indlæg af Altoriso »

Niclas !

Jeg tror virkeligt at du må til at få det ord "hooligans" ud af hovedet !!!

Det er sikkert rigtigt at der i England er nogle meget fanatiske tilskuere, der kan lide at bakke deres hold op med vedvarende og højtråbende sange og tilråb, men de behøver altså ikke at blive karakteriseret som hooligans allesammen !

Jeg tror at du opfatter folk som lidt "fjendtlige" herinde, fordi du på den måde virker som om du intet kender til fanverdenen i Danmark og på SAS-Arena

Venligt

Jan / sjællænderen

YahooSeeker [Bot]

Hej Ravnen.

Fint fint med at jeg måske bruger ordet. Men når jeg har sagt min mening er jeg ikk flip flop i min mening. Holder mig ved det jeg siger og argumentere for det jeg skriver.

Jeg føler jeg bliver angrebet, og fair nok. jeg kan ta det, for jeg svarer da bare igen.

Men det er vel ikk sådan en dialog vi skal have? Jeg vil meget gerne prøve at få ført det igennem..

Desuden til Hekler. Hvis du siger i bliver ved med at skrive HER inde, hva hjælper det. Er her inde fordi jeg debatere om tingene, men regn ikk med at ledelsen er det. Og hvis de er, hvorfor så diskutere med en der angriber folk verbalt?

Ravnen: Giv mig så et forslag til hvordan du ønsker det op til kamp start, så kan jeg sige hvad jeg kan prøve at få igennem :)

Thomas Lund

Indlæg af Thomas Lund »

Hej Niclas.

På mig virker du ærligt talt en smule tykhovedet. Jeg har på vegne af BW udtrykt en klar holdning og et klart ønske om at få droppet We will Rock you og minimum 5 minutters ro før spillerne løber på. Alligevel har gjort det klart at så længe dit manus siger at du skal gøre som du gør,så bliver intet ændret.

Jeg har prøvet at gå til FCMs pr chef uden resultat og har så fået din opmærksomhed gennem Ulvegraven uden resultat. Nu forsøger jeg igen med pr chefen.

Lund

Aoerskov

Re: Att: Søren Ross

Indlæg af Aoerskov »

Som tilhørende "den almene gruppe" på FAXE, vil jeg lige påpege at vi er omkring de 15-20 tilskurere, der synes musikken er alt for høj! Det er næsten ikke muligt at tale sammen!!! Desuden mener jeg ikke ligefrem orginaliteten skriger mod himlen, når i spiller Queen, status quo osv. For min skyld må i gerne spille Irisk folkemusik, bare jeg er fri for at høre på gængse partyhits og status qou! Mit råd er find jeres helt egen stil (hvad så end den måtte være), så skal jeg nok lukke for den mavesure midtjyde!

Med venlig hilsen Anders Ø

Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Niclas han skrev dette som svar til mig:

"Men det er vel ikk sådan en dialog vi skal have? Jeg vil meget gerne prøve at få ført det igennem..

Ravnen: Giv mig så et forslag til hvordan du ønsker det op til kamp start, så kan jeg sige hvad jeg kan prøve at få igennem :)"

Så er det da bare med at følge op, hvis I går FCM-vejen kan det jo tage måneder :-)

YahooSeeker [Bot]

Den mavesure midtjyde...

...ham har vi vel allesamme indeni :-)

Aoerskov skrev:
> Som tilhørende "den almene gruppe" på FAXE, vil
> jeg lige påpege at vi er omkring de 15-20
> tilskurere, der synes musikken er alt for høj! Det
> er næsten ikke muligt at tale sammen!!! Desuden
> mener jeg ikke ligefrem orginaliteten skriger mod
> himlen, når i spiller Queen, status quo osv. For
> min skyld må i gerne spille Irisk folkemusik, bare
> jeg er fri for at høre på gængse partyhits og
> status qou! Mit råd er find jeres helt egen stil
> (hvad så end den måtte være), så skal jeg nok
> lukke for den mavesure midtjyde!
>
> Med venlig hilsen Anders Ø

YahooSeeker [Bot]

Det er rart jeg bliver "headhunted" kaldet "tyk hovedet". Hvis det var så lyttede jeg bare til FCM som jeg arbejder for og gør hvad de ber mig om. Men nej du, jeg bruger min tid på at skabe en dialog med jer. Men alligevel kan i ikke komme med en konstruktiv debat...

Thomas Lund

Indlæg af Thomas Lund »

Der er ikke noget at debattere for mit vedkommende. Vi har for et stykke tid siden taget en snak om det i bestyrelsen, vi har snakket med en del fans på tribunen og i vores lounge og vores capos er ret enige i at We Will Rock You ikke holder samt at vi ikke ønsker musik helt op til spillerne løber ind. Det har du gjort klart at du er uenig i men jeg kan slå fast at du eller andre på ingen måde kan ændre min holdning, uanset om FCM vælger at følge bestyrelsens ønske eller ej. Jeg har kontaktet FCMs PR chef og forventer svar i den kommende uge.

Lund

Besvar