Ja måske tabte han pusten lidt, men han arbejder til gengæld fint med defensivt, som han ofte er blevet klandret for. Når man arbejder hårdt for at spille sig på holdet igen, kan man naturligvis altid miste pusten, men så må træneren holde øje med spillerne og skifte dem ud og erstatte dem med friske kræfter. Det er god ledelse og godt for holdet og spillerne. Hellere 70 minutter på fuld skrald og så en ny mand ind og erstatte en brugt. Ros virker også bedre end pisk.Stoffer skrev: ↑26. okt 2017, 09:24Han tabte pusten lidt, det skal blive bedre, men naturligvis har han meget at arbejde med, han er 20 år gammel.tatoo skrev: ↑25. okt 2017, 23:10Var på stadion med en striwet kollega. Han sagde ikke så meget. Vi har virkelig god kontrol på kampen, og virker stærke i alt hvad vi foretager os. OB var så heller ikke skidegode.
Alle gør det godt men hvis jeg skal fremhæve nogen må det blive Andreas Poulsen. Han spiller rigtig godt på venstre kant. Han er hurtig, teknisk god og rimelig med hovedet, og så kan han vel spille flere pladser. Hans spillestil minder meget om Novak. AP bliver vores næste venstre back/kant.
Jeg synes Duelund er en mærkelig størrelse. Han sparker ret godt til kuglen, men som jeg ser det har han enormt meget at arbejde med ikke bare spillemæssigt, men også det der sidder mellem ørerne.
Pokal R4: OB - FC Midtjylland
-
TrueWolfMidt
- Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.
Re: Pokal R4: OB - FC Midtjylland
Det var heller ikke ment som en kritik af Duelund. Jeg mener, at det er naturligt nok, og jeg er enig i at hans defensive bidrage er blevet bedre.TrueWolfMidt skrev: ↑26. okt 2017, 09:32Ja måske tabte han pusten lidt, men han arbejder til gengæld fint med defensivt, som han ofte er blevet klandret for. Når man arbejder hårdt for at spille sig på holdet igen, kan man naturligvis altid miste pusten, men så må træneren holde øje med spillerne og skifte dem ud og erstatte dem med friske kræfter. Det er god ledelse og godt for holdet og spillerne. Hellere 70 minutter på fuld skrald og så en ny mand ind og erstatte en brugt. Ros virker også bedre end pisk.Stoffer skrev: ↑26. okt 2017, 09:24Han tabte pusten lidt, det skal blive bedre, men naturligvis har han meget at arbejde med, han er 20 år gammel.tatoo skrev: ↑25. okt 2017, 23:10Var på stadion med en striwet kollega. Han sagde ikke så meget. Vi har virkelig god kontrol på kampen, og virker stærke i alt hvad vi foretager os. OB var så heller ikke skidegode.
Alle gør det godt men hvis jeg skal fremhæve nogen må det blive Andreas Poulsen. Han spiller rigtig godt på venstre kant. Han er hurtig, teknisk god og rimelig med hovedet, og så kan han vel spille flere pladser. Hans spillestil minder meget om Novak. AP bliver vores næste venstre back/kant.
Jeg synes Duelund er en mærkelig størrelse. Han sparker ret godt til kuglen, men som jeg ser det har han enormt meget at arbejde med ikke bare spillemæssigt, men også det der sidder mellem ørerne.
Jeg kunne godt tænke mig at se en kamp, hvor Duelund får mere frihed til koncentrere sig om det offensive sammen med eks. Sørloth. Jeg tænker et system ala Contes sidste år med Hazard og Costa (uden sammenligning i øvrigt!). Det vil så kræve at det sidste offensive spiller måske er Hassan, der arbejder stenhårdt defensivt. Forstå mig ret: Det er ikke nu, hvor vi har to varme angribere og tingene fungerer. Men der kommer utvivlsomt modgang, og det bliver spændende at se hvilke små justeringer, der bliver foretaget der.
-
TrueWolfMidt
- Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.
Håber da også at Thorup og Bak Bach er opmærksomme og hele tiden arbejder på stille og roligt, at rykke truppen / optimere holdet og spillerne hele tiden. Jeg tænker små skridt hele tiden, nu da alting virker så godt på banen.