Ja. Velkommen til Hamid
https://www.instagram.com/p/Bak4oVsAYi8/
Han virker som en meget spændende spiller, selvom jeg egentlig er godt tilfreds med de nuværende målmænd. Spørgsmålet er om denne signing kan ses som, at Benham vælger at satse i et år, hvor vi selv er startet stærkt, og hvor FCK ikke er kommet godt fra start?
Sidst det skete blev bl.a. Dahlin og Pusic hentet i et vintervindue.
Jeg synes egentlig Jesper har spillet stærkt(og ikke altid fået kredit for de væsentlige redninger, som han har præsteret i sin korte FCM-tid), og leveret kampafgørende redninger (han har naturligvis også kostet mål som et dumt straffe i Gdynia), som Dahlin i øvrigt sjældent præsterede. Frisk i hukommelsen er bl.a.:
- En kæmpe redning på et skud fra Greco i Haderslev ved stillingen 0-0
- Amini får en stor chance alene igennem ved stillingen 0-0 mod AGF
- Han leverede en vanvigtig redning ved venstre stolpe i de sidste minutter mod Ferencvaros ude ved stillingen 3-2. Paul scorer til 4-2 kort efter, og hjemmekampen blev en overkommelig opgave.
- En vigtig redning på et afrettet spark (tror det er NK, der snitter et langskud) i anden halvleg mod Arka hjemme.
- Stor redning af straffespark mod Apollon med 10 minutter igen. Vi havde i den grad snakket om den redning, hvis vi havde scoret i kampens døende minutter.
Rinne ligner da et spændende køb i Aab, men jeg vil nu ikke bytte ham for Jesper, som i øvrigt passer godt ind i vores system, og har en god boldomgang og coolness med bolden, som jeg godt kan lide. Husker særligt Mikkel, der altid virkede febrilsk, når bolden blev spillet tilbage til ham. Det kan blive en meget spændende og ligeværdig kamp mellem Jesper og Bill, og jeg håber bestemt Jesper bliver og kæmper for sin plads i det, der kan blive en spændende sæson, selvom han sikkert ikke har bedt om denne signing af Bill.