FCM-appen

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
Acebone
Geografisk sted: Viborg

FCM-appen

Indlæg af Acebone »

Appen kan vel lige så godt få sin egen tråd? :)

Jeg er overordnet set glad for appen, dog undrer det mig, at man kan begynde at kåre Man of the Match efter 70-75 minutter (for tidligt i mine øjne), og at man ikke selv kan vælge mellem alle FCM-spillere. F.eks. var Sørloth ikke blandt de tre nominerede, og min stemme ville være gået til ham i går.

Sizzo

Re: FCM-appen

Indlæg af Sizzo »

Acebone skrev:
21. okt 2017, 17:47
Appen kan vel lige så godt få sin egen tråd? :)

Jeg er overordnet set glad for appen, dog undrer det mig, at man kan begynde at kåre Man of the Match efter 70-75 minutter (for tidligt i mine øjne), og at man ikke selv kan vælge mellem alle FCM-spillere. F.eks. var Sørloth ikke blandt de tre nominerede, og min stemme ville være gået til ham i går.
Tror grunden til der er 3, er at det ikke bare skal være en popularitets konkurrence. At deres eksperter så rammer helt ved siden af i går, er jo så svært at forstå :) Er ligesom dig også glad for appen.

Brugeravatar
Acebone

Indlæg af Acebone »

Sizzo skrev:
21. okt 2017, 18:17
Tror grunden til der er 3, er at det ikke bare skal være en popularitets konkurrence. At deres eksperter så rammer helt ved siden af i går, er jo så svært at forstå :)
Tidligere har man vel kunnet stemme pr. SMS på alle, og det fungerede meget fint. Min stemme gik nødtvungent til Novak i går, men det udvander jo kåringen lidt, når den i særklasse mest afgørende spiller for kampen ikke er en mulighed at stemme på.

Enten må "eksperterne" lige stramme op, eller også skal man have mulighed for at stemme på alle spillere. Ville foretrække det sidste. :)

mousebreaker

Indlæg af mousebreaker »

Såvidt jeg kan se så skal man acceptere at modtage emails og sms med markedsførings fra FCM og FCMs samarbejdspartnere for at kunne anvende app'en. Det er ok med reklamer indbygget i app'en, men der sætter jeg også grænsen for tvangen. Jeg kommer aldrig nogensinde til at bruge app'en under de forudsætninger og finder det dybt latterligt. De er i deres gode ret til at gøre som de vil, det er trods alt dem der har betalt for app'en, men jeg føler sgu at de tager klubbens fans som gidsler her.
Jeg vil fandme ikke acceptere potentielt at kunne blive tæppebombet af sms'er fra den lokale farvehandel i Hammerum.
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

Brugeravatar
Acebone

Indlæg af Acebone »

Jeg var også lidt skeptisk men har ikke fået nogle SMS'er indtil videre, skal det siges.

974

Indlæg af 974 »

Det er måske bare noget med at oprette en ekstra mail, som så kun er tilknyttet denne App?
Måske man også har en et ekstra sim-kort :-)
Altså jeg får jo også mails fra FCM ret tit, men jeg sletter dem bare med det samme, hvis jeg eks. alligevel ikke kommer til en bestemt kamp :-)

Nå men jeg venter stadig lidt med at downloade den indtil I andre har testet den noget mere :-)

CasperBW

Indlæg af CasperBW »

Man kan også bare framelde nyhedsbreve/SMS første gang man modtager noget. Så du bliver ikke taget mere gidsel end at det kræver 3 klik og du er fri.

Brugeravatar
Administrator

Indlæg af Administrator »

Man skal aktive sige ja tak, det er et krav fra appstore. Ellers må Fcm ikke så meget som sende en besked til jer.

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

Jeg var også lidt skeptisk over for de tilladelser, man skulle give i app'en, men har ikke oplevet nogen som helst henvendelser, mails eller lignende. Så det har ikke været noget problem. Synes at app'en fungerer godt nu, efter at der var nogle problemer i starten.

Christian

Indlæg af Christian »

Jeg er meget positiv omkring appen og kan klart anbefale den. Jeg oplever intet generende ved de få reklamer der vises på siden og har ikke fået tilsendt noget på hverken mail eller andet.

Gode videoer af både kampreferater, fra træninger, zoom-in på en enkelt spiller og analyser fra Thorup efter en kamp - og uden man skal se en reklamefilm først.

Nogen der ved om andre klubber i superligaen har noget lignende?

mousebreaker

Indlæg af mousebreaker »

Administrator skrev:
24. okt 2017, 22:07
Man skal aktive sige ja tak, det er et krav fra appstore. Ellers må Fcm ikke så meget som sende en besked til jer.
Selvfølgelig skal vi som brugere give tilladelse. Men behøver man virkelig inkludere sms og adgang for samarbejdspartnere hvis det udelukkende er fordi “det er noget man skal”. Brugere af app`en risikerer jo at blive tæppebombet af sms`er da man har accepteret at stå i en database med email og tlf nummer som FCMs sponsorer har adgang til. Hvorfor inkludere det i teksten hvis det ikke er meningen at man vil gøre brug af det. Nej tak fra mig, men jeg er også et halvgammelt sur løg.. :)
Fred være med det - nyd app`en.
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

Flodisar
Geografisk sted: Eslöv, Sverige

Indlæg af Flodisar »

mousebreaker skrev:
25. okt 2017, 17:25
Administrator skrev:
Selvfølgelig skal vi som brugere give tilladelse. Men behøver man virkelig inkludere sms og adgang for samarbejdspartnere hvis det udelukkende er fordi “det er noget man skal”. Brugere af app`en risikerer jo at blive tæppebombet af sms`er da man har accepteret at stå i en database med email og tlf nummer som FCMs sponsorer har adgang til. Hvorfor inkludere det i teksten hvis det ikke er meningen at man vil gøre brug af det. Nej tak fra mig, men jeg er også et halvgammelt sur løg.. :)
Jag har appen, har använt den ganska mycket underben tid nu, i alla fall för att vara en "hobby-fan" 😉 och har inte märkt något av varken sms eller mail med reklam eller liknande. Så står det ju i nästan alla appar nu...
Skriver "Halstihörnan" för MFF:s fansida Himmelriket http://www.svenskafans.com/fotboll/mff - en serie texter där jag följer Markus Halstis karriär. Följde därför FC Midtjylland i 2år.

Brugeravatar
Administrator

Indlæg af Administrator »

mousebreaker skrev:
Administrator skrev:
Det er ikke mit indtryk at sponsorer og samarbejdspartnere har adgang til info. Hvis der kommer noget ud,så tror jeg det bliver med Fcm som afsender.

CasperBW

Indlæg af CasperBW »

mousebreaker skrev:
Administrator skrev:
Du kan altid framelde dig nyhedsmails/nyheds sms'er. Så potentielt set risikerer du at modtage en, for efterfølgende at framelde dem.

Brugeravatar
Acebone

Indlæg af Acebone »

Ugh, kan vi ikke godt få lov at vælge mellem alle spillere til Man of the Match?

I går kunne man stemme på Paul (what), Erik og Zsolt. Jeg ville have smidt min stemme på Duelund.

Besvar