SL R13: Midtjylland - Horsens

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Steffen am

SL R13: Midtjylland - Horsens

Indlæg af Steffen am »

Superligaens runde 13 og
22. gældene kamp i sæsonen.

Sidste kamp inden 1. udbetaling af tv-penge.

Det Praktiske:
Tid: Fredag d. 20/10 kl. 19.00
Sted: MCH Arena
Dommer: Morten Krogh
Medie: TV3 Sport1, Viaplay og radions P3

Karantæner:
Midtjylland: Ingen
Horsens: Ingen

Skader:
Midtjylland: Nicolaisen, Kroon og VdV skadet - Falke, Dal Hende og Sparv tvivlsom
Horsens: Pas

Bud på start XI'er
3-4-3
Billede

Bænk: Ottesen, Munksgaard, Halsti, Drachmann, Duelund, Kraev, Wikheim

Sidste opgør mod Horsens:
08.07.17 CF FC Midtjylland AC Horsens 0 : 1
06.11.16 SL AC Horsens FC Midtjylland 1 : 5
25.09.16 SL FC Midtjylland AC Horsens 5 : 2
10.07.16 CF AC Horsens FC Midtjylland 0 : 2
13.02.16 CF FC Midtjylland AC Horsens 4 : 2

Forudsigelses leg
Reglerne er således:
Fra trådens oprettelse til 1 time før kampstart gives der bud,
og en time før kampstart, hvor startformationen bliver offentliggjort lukkes der for bud.

Vinderen bliver den der har gættet rigtig med højst mulig detaljegrad,
f.eks. stilling, målscorer, minuttal for mål, kort, kampbillede osv.

Forza FCM!

TrueWolfMidt
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Re: SL R13: Midtjylland - Horsens

Indlæg af TrueWolfMidt »

Efter denne spillerunde uddeles der tv-penge, så en sejr skal der til og gerne et nederlag til Fc Nordsjælland så vi kan få flest penge.

Forventer at der virkelig bliver gået til den i samtlige minutter. Vi skal vinde på vores fort. Jeg glæder mig til endnu en sejr. Vi ses.

Brugeravatar
DenStolteJyde

Indlæg af DenStolteJyde »

Rilwan er ude af truppen pga forstuvet ankel.

Bliver formentlig erstattet af wickheim i start11.

Christian

Indlæg af Christian »

Den sidste måneds tid har virkelig ændret min fornemmelse forud for en kamp.
Jeg har måske altid være optimistisk, men nu er nervøsiteten næsten væk og afløst af en tro på både mål og et rent bur.

Jeg ser frem til denne kamp med en klar overbevisning om at vi vinder, men håber samtidig at vi kan gøre det lodt mere overbevisende end mod Sønderjyske.

Synd med Hassan, men super for Wikheim med en start, efter hans måske bedste kamp for klubben mod Sønderjyske.

Jeg gætter på at Horsens får en fyldt sæk med hjem.

Lund7400

Indlæg af Lund7400 »

Jeg genkender følelsen Christian. Den sidste måned har sandelig bragt ændringer til hele stemningen omkring klubben, og vi må pt. være det mest frygtede hold at møde, det er ganske enkelt svært at dække op for alle vores offensive muligheder - kombineret med at defensiven har fået bedre fat.

Når det er sagt, så er der stadig defensive mangler, og derfor tror jeg også, at ACH scorer i dag. Men er også fortrøstningsfuld i forhold til at vi gør, og at vi gør det mere end ACH - den kunne meget vel komme til at ligne en typisk kamp i den nyere historie (ala 4/5-2).

Håber Sørloth får puttet en ind, så han bevarer momentum og viser, at han også kan scorer i 3-4-3.

Sahl

Indlæg af Sahl »

Jeg har forsøgt, at være optimistisk også selvom jeg ikke helt troede på det, men kan da nikke genkendende til, at der er noget mere tro. Jeg har været hård ved Thorup den sidste års tid og har ikke forhastet kritiseret ham, men stadigvæk kritiseret!. Jeg må dog erkende, at det nye system virker godt og meget af det jeg og andre har set som mangler er væk. Her tænker jeg på, at man bliver helt passiv defensivt og næsten ikke laver press sammen, desuden er der kommet meget mere flow i boldomgangen og flere strenge, at spille på.

Det kan også være spillere bare peaker (Sørloth har været super god).

Så man må vel bare anerkende, at Thorup denne her gang ser ud til, at have fundet en stil både ham og spillere trives med. Jeg kan stadigvæk have mine tvivl omkring nogle ting og vil aldrig blive helt fan af ham, men man skal jo også anerkende det der er sket ellers kan man heller ikke kritisere. Får vi stabiliseret forsvaret endnu mere, så kan det blive rigtig godt! Bliver spændende at se om vi ikke allerede efter kampen "eller før" kan snakke om noget der :twisted:

Christian

Indlæg af Christian »

Blandet fornemmelse efter første halvleg. Horsens stresser os og vi formår ikke at spille os ud af det. Vi er bedre med mod slutningen af halvlegen og får stadig skabt flere store chancer.
Jeg håber Horsens går døde i anden halvleg, så vi ender med 3 sikre point.

Novak som bedste mand i første halvleg og en Wikheim som forhåbentlig spiller sig op i anden.

ben2han

Indlæg af ben2han »

1. halvleg viser hvorfor FCM har hentet bill hamid som den første forstærkning, Jesper Hansen har ingen rækkevide på dødbolde, netop en af Bill Hamids forcer, der skal hentes mindst 2 forsvarer hvis Novak rejser til vinter her.

hviid
Geografisk sted: Tallinn/Struer

Indlæg af hviid »

Synes vi igen viser klassen, selvom det ikke var så overbevisende i dag. Horsens er sgu gode på dødbolde, mindst ligeså gode som os.

Hvorfor Sørloth ikke blev dagens spiller - og ikke engang blandt de tre valgmuligheder - er mig en gåde. Et mål, tre oplæg og virkelig mange gode aktioner. Han er Superligaens klart bedste spiller i øjeblikket.

Fenris

Indlæg af Fenris »

Hvordan var Sørloth ikke nomineret til mom på app'en?
Hold nu op han er stærk! 😍

Christian

Indlæg af Christian »

Fedt med endnu en sejr, selvom jeg igen ikke synes det er overbevisende. Men det er måske lidt utaknemmeligt at tænke.

Jeg ville ønske Thorup ville skifte tidligere ud i kampe som denne. Jeg forstår ikke at han venter så længe med spillere der åbenlyst ikke har deres bedste dag.

Stor glæde over mål til særligt Due, men også til de to angribere.

mousebreaker

Indlæg af mousebreaker »

Super fed kamp. Mange rigtig gode præstationer. Sørloth helt outstanding, det samme med Polle og Novak. Fedt at se Onuachu hvordan han udvikler sig. Mere moden og bedre overblik.
Med henblik på FCM appen. Skal man virkelig acceptere reklamemails fra gud og hver mand der har lidt med FCM at gøre for at kunne oprette en konto?
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

Philipjensen

Indlæg af Philipjensen »

Først vil jeg lige sige: Jeg mener Bo Henriksen er det største trænertalent der render rundt i superligaen.
To: Mads Laudrup er elendig.
Tre: Appen kan accepteres, med det nuværende reklameniveau.
Fire: Jess Thorup gør et meget solidt arbejde for tiden.
Fem: Spændende med Hamid... måske ikke nødvendigvis et første valg?

974

Indlæg af 974 »

Philipjensen skrev:
20. okt 2017, 21:27
Først vil jeg lige sige: Jeg mener Bo Henriksen er det største trænertalent der render rundt i superligaen.
To: Mads Laudrup er elendig.
Tre: Appen kan accepteres, med det nuværende reklameniveau.
Fire: Jess Thorup gør et meget solidt arbejde for tiden.
Seks: Hvorfor ?? :-)

Bo Henriksen får da tit noget frem i nogle spillere, men synes da vi har oplevet at det hurtigt kan gå den anden vej, og så bliver det jo ikke rigtigt til noget - jeg er ikke som sådan særligt begejstret

Mads Laudrup synes jeg faktisk er blevet lidt af en positiv oplevelse :-)
Synes han bidrager med en masse bedre og mere nuancerede/skarpe spørgsmål end mange andre, og så kan jeg godt lide den ro han fremtoner med

Appen har jeg stadig ikke downloadet - venter til den er helt klar, men fornemmer da rundt omkring at mange er blevet ret glade for den

Thorup har jo sådan set altid været en fortaler for, så det glæder mig da at det er lykkedes at finde den rette formel :-)

Hamid debatteres naturligvis i transfertråden, som pludseligt blev startet lidt småakut op :-)

ben2han

Indlæg af ben2han »

Philipjensen skrev:
20. okt 2017, 21:27
Bo Henriksen kunne være en mand for FCM senere, næste sommer ?

Det han har præsteret er imponerende godt, bedre end Lyngby/David Nielsen

Hamid er klart 1. målmand, han er hurtig og stor, og kan gøre sig i feltet på dødbolde, her er J. Hansen elendig og skuffende.

Besvar