Transfervinduet sommer 2017

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Steffen am

Re: Transfervinduet sommer 2017

Indlæg af Steffen am »

Acebone skrev:
1. sep 2017, 12:55
Ah, så du tænker, det ikke var Milovic?
Har ikke noget navn.
Synes bare ræsonemnet, ville give mest mening hvis det var sådan som beskrevet over.

WBW skrev:
1. sep 2017, 15:15
Konsulen skrev:
1. sep 2017, 14:38
Jeg synes nu, som andre påpeget, at transfervinduet har været ok. Det er perfekt, at Riis er sendt på græs - men mon han så nogensinde kommer tilbage?. Jeg har fornemmelsen af, at det er meget sjældent, at spillere der er sendt på græs i andre klubber, vender tilbage til truppen - men det er måske ikke korrekt?
Jesper Lauridsen havde ganske fin succes med en lejeophold i Hobro, hvorefter han vendte hjem og havde en rigtig vigtig rolle i mesterskabssæsonen 😊

Er helt overbevist om at Riis vender tilbage til næste sæson og bider sig fast i startopstillingen og derfra udvikler sig til vores næste store forsvarsgeneral.
Juelsgaard var det også, mener der var flere, man kan ikke huske nu.
Riis kommer til at lave en AC :)

Men ud fra den nuværende situation har vi 11 spillere på udleje og en der lige er kommet tilbage (Munksgaard), så håber da bestemt ikke de alle sammen er tabt.

Der har været snak om at man bl.a. ved ansættelsen af Ove P. vil lade sig være inspireret af Chelsea med mange udlejnings spillere, og drage fordelene deraf.
Lidt tidligt at vurdere om Ove P. har gjort det godt eller ej, men synes det ligner han er startet fornuftigt.

Densestar7430

Indlæg af Densestar7430 »

Ift. transfervinduets sidste dag, så er det blevet bekræftet at det var planen at Riis skulle udlejes uanset om vi landede kroaten eller ej.

Ift. Kroaten skulle det også være korrekt at det var Goran Milovic, som vi tidligere havde forsøgt at hente.

Brugeravatar
Arff
Kontakt:

Indlæg af Arff »

Densestar7430 skrev:
6. sep 2017, 13:29
Ift. transfervinduets sidste dag, så er det blevet bekræftet at det var planen at Riis skulle udlejes uanset om vi landede kroaten eller ej.

Ift. Kroaten skulle det også være korrekt at det var Goran Milovic, som vi tidligere havde forsøgt at hente.
Det første har du helt ret i, det andet er helt ved siden af :-)
Vi kan tabe, men aldrig besejres

tubbe93

Indlæg af tubbe93 »

Arff skrev:
7. sep 2017, 11:15
Densestar7430 skrev:

Ved du, hvem det så var vi var ude efter? Hvis det ikke er Milovic.
FCM!
FCM!
FCM!

Densestar7430

Indlæg af Densestar7430 »

Arff skrev:
7. sep 2017, 11:15
Densestar7430 skrev:

Skulle ellers mene det var en meget troværdi kilde jeg fik det fra ;)

Hvem tror du så det var?

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

Snart tid til en vinter tråd også?

Første rygte, ny målmand til FCM?

Jeg tror nu ikke på den, og kan ikke se der skulle være plads til ham.
Men dog et rygte, lige til at fejre der kun er 2,5 måned til transfervinduet åbner igen.
https://www.washingtonpost.com/news/soc ... 97b4d1ab52

Flodisar
Geografisk sted: Eslöv, Sverige

Indlæg af Flodisar »

Steffen am skrev:
18. okt 2017, 23:29
Snart tid til en vinter tråd også?

Første rygte, ny målmand til FCM?

Jeg tror nu ikke på den, og kan ikke se der skulle være plads til ham.
Men dog et rygte, lige til at fejre der kun er 2,5 måned til transfervinduet åbner igen.
https://www.washingtonpost.com/news/soc ... 97b4d1ab52
Journalisten som skrev artikeln (den journalist som följer DC United närmast) skrev ytterligare en tweet sen om att ytterligare en källa placerar Bill Hamid i FCM. https://twitter.com/SoccerInsider/statu ... 2401881088
Som Steffen skriver verkar det ju konstigt. Men det är en riktigt bra målvakt, räddade DCU många matcher jag såg när jag följde Halsti där.
Skriver "Halstihörnan" för MFF:s fansida Himmelriket http://www.svenskafans.com/fotboll/mff - en serie texter där jag följer Markus Halstis karriär. Följde därför FC Midtjylland i 2år.

Brugeravatar
PH1978

Indlæg af PH1978 »

Det var ikke lige pladsen, at jeg havde en forstærkning til.

Sent from my iPhone using Tapatalk

THenry

Indlæg af THenry »

Lidt overraskende rygte, da jeg også ser os som godt stillet på målmandsposten med 2 gode spillere. Jeg kan opstille 3 teorier for dette rygte:

1) Det er før set, at et udenlandsk medie har haft lidt svært ved at kende forskel på klubberne FCM, FCN eller FCK i Danmark, så muligvis er det en af vores konkurrenter, som han forhandler med...Dog er Washington Post et stort og velrenommeret medie, så jeg vil ikke forvente, at de laver den slags fejl.

2) En transferfri amerikansk landsholdsmålmand er en for god mulighed ikke at gribe, selvom vi er godt besad på positionen. Jeg forestiller mig allerede Steinlein udtale, at "han ikke troede denne signing var mulig" ;)

D.C United er i øvrigt samme klub, som Halsti spillede i, så det kan være, at man har fået øje på Hamid i forbindelse med vores scouting af Halsti.

3) Falkesgaard er på vej ud af klubben, og søger en klub, hvor han kan reelt kan blive førstemålmand, og derfor har vi behov for en der kan konkurrerer med Jesper Hansen. Pt. er der intet der tyder på, at Falkesgaard kommer til at spille fast i de resterende 1,5 år af hans kontrakt, og vi har tidligere set, at vi har ladet spillere gå før tid, hvis de er utilfredse eller af den ene eller anden grund gerne ville videre (Senest med Dahlin). Jeg har dog intet belæg for at tro, at Falkesgaard gerne vil væk, og har heller ikke hørt nogle offentlige kommentarer i den retning, så pt. er det ren spekulation fra min side.

Hvad siger I til teori 1, 2 og 3?

mortenS

Indlæg af mortenS »

Jeg syntes det er 3 ret gode bud. Hvor de reelt alle kan være det rigtige svar. Jeg håber bare ikke det er nummer 2. For jeg orker ikke at høre Steinlein udtale endnu engang at han ikke troede det var muligt. Om en spiller vi så reelt ikke kan bruge alligevel/ eller har brug for.
For vi er jo ret godt besat pt. Og syntes det er lidt vildt hvis man vil hente ham som 1. Målmand 1/2 år efter vi lige har hentet Jesper Hansen som begynder at ligne en der befinder sig godt bag ved vores forsvar

Sendt fra min SM-G920F med Tapatalk

Låst