Svend Graversen ny sportschef

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Christian

Re: Svend Graversen ny sportschef

Indlæg af Christian »

UlvenFraNord skrev:
28. sep 2017, 23:06
Mon ikke at magten bliver solidt i hænderne på Steinlein med denne ansættelse. Jeg har ikke noget i mod det som sådan, og Steinlein kom jo også selv netop fra en rolle som chef for akademiet, så der er en form for konsensus. Men et eller andet sted, tror jeg Steinlein primært styrker sin egen position her i en ny rolle med mere generel indflydelse, med en sportschef som kender sin plads i hierarkiet.
Meget enig i det du skriver.
Jeg kender ikke Graversgaard, men jeg håber han er en mand med egne meninger der tør udfordre den øvrige ledelse og ikke bare er ansat som ja-siger og rygklapper.

Jeg kan se fordele ved at hente en udefra med helt nye ideer, men hvis man føler man allerede er på rette vej, kan det give mening at ansætte en med samme værdier og retning.

Brugeravatar
Stoffer

Re: Svend Graversen ny sportschef

Indlæg af Stoffer »

https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/fcm ... er-i-spil/

Linket er blot et eksempel. Jeg var lidt i tvivl om Graversen som sportschef, og jeg fastholder, at han skal måles over en flerårig periode på det sportslige. Jeg vil dog krybe til korset, og indrømme at et punkt, jeg har kritiseret (især CS for), virker godt under Graversen, og det er kommunikationen. Han siger det nødvendige og ikke mere eller mindre - han er diplomatisk uden at blive intetsigende. Linket er dog ikke et eksempel på det sværeste krise kommunikation, men alligevel.

Besvar