UEFA : CSKA Moskva - FC Midtjylland

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Rovsing

UEFA : CSKA Moskva - FC Midtjylland

Indlæg af Rovsing »

Så vidt jeg kan se på eufa.com (Live trækning øverst til venstre) så skal vi i gruppe 2 møde CSKA Moskva.
Senest rettet af Rovsing 27. aug 2005, 14:46, rettet i alt 1 gang.

Alto

Re: UEFA : CSKA Moskva - FC Midtjylland - uha

Indlæg af Alto »

Det må vel næsten siges at være den værst tænkelige modstander udfra og et sportsligt og økonomisk synskpunkt.

Meget ærgeligt

Rovsing

Re: UEFA : CSKA Moskva - FC Midtjylland

Indlæg af Rovsing »

Danske klubber :
Gruppe 1 : Hamburg - København
Gruppe 2 : CSKA Moskva - FC Midtjylland
Gruppe 7 : Brøndby - Zürich

Crasher

Indlæg af Crasher »

Ja det ligner det værst tænkelige. Moskovittere har endnu ikke tabt på hjemmebane i deres første 10 hjemmekampe i denne sæson. De har vundet 7 og spillet 3 uafgjort. Derudover hedder målscoren 20-3.

En skam det så ikke bare var blevet til lidt af en kassekamp. Det ser ret uoverkommeligt, men lad os se....

Link: http://sportsresultater.tv2.dk/index.ph ... 31&tp=home

/Kasper Madsen

Ravnen

Indlæg af Ravnen »

SHIT..

Så kan man ikke være mere uheldig!

BW tur til Moskva, det lyder da interessant ;-)

Anyway selvfølgelig har vi en chance, de kender nul og niks til os så vi skal bare satse hele møllen i den første kamp og håbe på en overraskelse!

Thø / BW#2660

Farlige Frank: Møglodtrækning

Indlæg af Thø / BW#2660 »

Politiken har en uforbeholden kommentar fra Farlige

http://politiken.dk/visartikel.iasp?pageid=393853

"Det er en møglodtrækning. Det er et hold, som formentlig ikke trækker den store interesse fra tv eller publikum. Og samtidig er det sportsligt en kæmpe mundfuld. Jeg kender dem ikke godt nok til virkelig at vurdere vores muligheder, men det er klart, at de er kæmpefavoritter"

- Det kan vel ikke siges meget til...

JesperK

Indlæg af JesperK »

Man kan vel også sige, at det er en unik mulighed for at vise man er et af Europas bedste hold ;-)

Mon ikke CSKA undervurderer os HELT VILDT pga. kampene mod B36 ikke mindst? I og med de allerede er UEFA CUP mestre og lige spillet en gigantkamp i supercuppen, så er de sgu sikkert ikke kommet ned på jorden endnu, når vi møder dem.

Tror der er den astonomiske lille chance for at gå videre, at vi simpelthen overrumpler dem på udebane fra første fløjt og så holder tæt bagude indtil anden kamp er ovre.

Rykkes rundt skal de ihf. om vi så vinder eller ej. Ikke flere "det kan ikke betale sig at kæmpe her"-kampe helst...

Crasher

Indlæg af Crasher »

Med en pris t/r med SAS på ca. 3200 excl. visum-afgifter + evt. er det jo ikke fordi det er prisen der er vildt uoverkommelig. Men det kræver et par fridage, er der nogen som er friske... :-)

/Kasper Madsen

http://www.flybillet.dk/booking/

Kent

Re: Ingen tilskuere i Moskva!!

Indlæg af Kent »

En lille fordel (vi skal jo tage hvad vi kan få):

"- Jeg har lige fået at vide, at kampen i Moskva skal spilles på et tomt stadion. Der har været nogle tilskueruroligheder, så der må ikke lukkes publikum ind til kampen, fortæller Jimmy Laursen."

Det kan måske gøre det lettere for os at køre en 0-0 hjem :-)

Kent

Kent

Ingen tilskuere

Indlæg af Kent »

Men det kan ikke lade sig gøre, da de ikke må have tilskuere. Så spar du blot de penge og fridage :-)

tgjensen

Re: Farlige Frank: Møglodtrækning

Indlæg af tgjensen »

Måske er det bare mig, men jeg skal 100% absolut helt sikkert ind og se UEFA Cup mestrene spille. Jeg forstår ikke at folk kan synes at CSKA ikke er et attraktivt hold! Det er sgu da bedre end Ajax, helt ærligt...
Jeg synes faktisk det er en rigtig, rigtig god lodtrækning. vi var jo alligevel ikke nået videre, så hellere ryge ud mod et spændende tophold end en eller anden ukendt østeuropæisk klub!

Ravnen

Re: Ingen tilskuere i Moskva!!

Indlæg af Ravnen »

Kent skrev:
-------------------------------------------------------
> En lille fordel (vi skal jo tage hvad vi kan få):
>
> "- Jeg har lige fået at vide, at kampen i Moskva
> skal spilles på et tomt stadion. Der har været
> nogle tilskueruroligheder, så der må ikke lukkes
> publikum ind til kampen, fortæller Jimmy
> Laursen."

Hold da op, det er da en kæmpe fordel. Nu kan CSKA næsten ikke undgå at tage den lidt med ro, der er aldrig den samme intensitet over kampe uden tilskuere ;-)

Harder

Re: Farlige Frank: Møglodtrækning

Indlæg af Harder »

Er de ikke et ukendt østeuropæisk hold? Det tror jeg nok de er, i de flestes øjne ihvertfald! Men jeg skal da også helt sikkert ned og se guderne, der bliver udsolgt da!

/Harder

BW # 163

God lodtrækning

Indlæg af BW # 163 »

Svært sportsligt. Men trænger vi ikke til det ???????.

BK 36 fik jo intet pis i kog !.

Nu får vi de forsvarende mestre - et af Europas allerbedste klubhold, og en klub men utrolig flot historie.

At de skal spille uden tilskuere hjemme KAN kun blive vores fordel.

Jeg mener faktisk ikke vi skal sælge den kamp, hvilket man får indtrykket af på Franks kommentarer. Vi skal spille vores chance og også tro på vi skaber sensationen. Det ville give genlyd over hele Europa hvis vi gjorde det. Selv CSKA kan jo have en dårlig dag. Og så er alt åbent !!

Jeg mener der bør blive udsolgt til denne kamp, specielt da de danske medier næppe gider vise de forsvarende mestre i turneringen mod et dansk hold. ( BIF og FCK er jo laaaangt mere interessante - ikke sandt? ).

Glæder mig til fodboldoplevelsen på SAS-arena. Målet for den 1. udekamp bør være et rimeligt resultat ( max 2-nederlag ).

Ville i hellere have mødt lokomotiva Crap ?

BW # 163

BW # 163

Re: God lodtrækning

Indlæg af BW # 163 »

http://www.uefa.com/competitions/UEFACu ... 30030.html

Ud af de "muligheder" der var mener jeg ikke CSKA er helt ringe. ( vi ser dem ud i aften ;-)

Group 2: Seeded Unseeded

Bayer 04 Leverkusen (GER) SC Braga (POR)

Olympique de Marseille (FRA) PFC CSKA Sofia (BUL)

PFC CSKA Moskva (RUS) KFC Germinal Beerschot Antwerpen (BEL)

FK Crvena Zvezda (SCG) FC Midtjylland (DEN)

Grasshopper-Club (SUI) Myllykosken Pallo-47 (FIN)

BW # 163

Besvar