SL R8: FC København - FC Midtjylland

Om FC Midtjylland og Black Wolves
ben2han

Re: SL R8: FC København - FC Midtjylland

Indlæg af ben2han »

admin 3 skrev:
10. sep 2017, 17:36
mousebreaker skrev:
10. sep 2017, 17:24
Jeg har nu kæmpet 1 time for at min DPlay afspiller skal virke - uden held. Så har ikke set noget.

4 mål på 4 forsøg inden for rammen. Jeg troede vi havde købt en målmand fra en hylde vi slet ikke troede vi kunne komme i nærheden af

(ved som sagt ikke om han kunne gøre noget, men han har ikke overbevist hidtil)
Har samme problem, fatter ikke at jeg betaler til at det reality spild tv, når man ikke engang kan se kampen alligevel. Men er nok positivt for humøret at man slipper for at se på det samme katastrofe bold vi spiller under Thorup.

Har godt hørt at Thorup gør det godt på alle parametre, ville bare ønske at de ville begynde at bruge endnu et parametre. Virkeligheden. For der er det en katastrofe.

Personlig holdning
sådanne parameter skal man have indspillet før sæsonstart, men Thorup befinder sig i en helt anden verden.

FCM er det hold der er gået næst flest mål ind på, indkøbet af Zsolt Korcsmár og J. Hansen har ikke styrket forsvaret, som man forventede.

JBT

Indlæg af JBT »

Thorup out :0) alt er som det plejer i FCM, endda mod et tamt FCK hold.

Lund7400

Indlæg af Lund7400 »

I øvrigt er Sparv blevet decideret dårlig. Han kan slet ikke følge med. Hold op han har været dyr. Og JH viser jo absolut intet. Kæft jeg er.. Skuffet, næ, vred.

Brugeravatar
HKP

Indlæg af HKP »

mousebreaker skrev:
10. sep 2017, 17:24
Jeg har nu kæmpet 1 time for at min DPlay afspiller skal virke - uden held. Så har ikke set noget.

4 mål på 4 forsøg inden for rammen. Jeg troede vi havde købt en målmand fra en hylde vi slet ikke troede vi kunne komme i nærheden af

(ved som sagt ikke om han kunne gøre noget, men han har ikke overbevist hidtil)
Du kan være glad for at den ikke virker.....

974

Indlæg af 974 »

Herlig fodboldkamp - sådan måtte fodboldkampe gerne være lidt oftere!

Møgærgerligt at den ikke kunne tippe over til vores fordel inden de får scoret :-(

Synes at der var masser af potentiale i den spillestil, og spillerne fightede sgu for at få den til at fungere!

Total nedtur at deres nye sparker Sørloth i hovedet lige som vi skal til at spille med 2 høje til sidst

Konsulen

Indlæg af Konsulen »

Nu er vores trup jo reelt ikke i nærheden af FCK's niveau, det må vi jo erkende. Synes egentlig at spillerne gjorde det ok. Wikheim og Hassan mangler spilforståelse, og begge tager stadig alt for mange forkerte beslutninger, der igen og igen resulterer i, at vi ikke får nok ud af vores pres. Vi mangler Borring i dag, hvilket tydeligt kunne ses på både kvaliteten og fysikken.
Hvad fanden laver Duelund i den trup?

Fodboldfan

Indlæg af Fodboldfan »

Nu må I altså lige pakke negativiteten lidt væk. Thorup prøver noget nyt - noget kreativt, som I alle har skreget efter i et år nu. Når det så går galt, så skriger I endnu mere. Giv dem tid. En svær udebane og vi kunne have tabt alligevel, om vi så havde spillet som vi plejer.

Tonen herinde er sgisme ved at ligne bold.dk/nationen. Alt er galt, medmindre vi vinder med tiki-taka fodbold.

Brugeravatar
HKP

Indlæg af HKP »

Konsulen skrev:
10. sep 2017, 18:02
Nu er vores trup jo reelt ikke i nærheden af FCK's niveau, det må vi jo erkende. Synes egentlig at spillerne gjorde det ok. Wikheim og Hassan mangler spilforståelse, og begge tager stadig alt for mange forkerte beslutninger, der igen og igen resulterer i, at vi ikke får nok ud af vores pres. Vi mangler Borring i dag, hvilket tydeligt kunne ses på både kvaliteten og fysikken.
Hvad fanden laver Duelund i den trup?
Man kan altid finde mange undskyldninger.... Borring behøver vi normalt ikke imod et møgringe FCK..... men selvom de er på et historisk ringe niveau, er vi ikke i stand til at overraske.....

Jeg ved virkelig ikke hvordan man på nogen som helst måde stadig kan forsvare at Thorup skal ødelægge det her hold ja nærmest hele klubben...,,

Brugeravatar
HKP

Indlæg af HKP »

Fodboldfan skrev:
10. sep 2017, 18:05
Nu må I altså lige pakke negativiteten lidt væk. Thorup prøver noget nyt - noget kreativt, som I alle har skreget efter i et år nu. Når det så går galt, så skriger I endnu mere. Giv dem tid. En svær udebane og vi kunne have tabt alligevel, om vi så havde spillet som vi plejer.

Tonen herinde er sgisme ved at ligne bold.dk/nationen. Alt er galt, medmindre vi vinder med tiki-taka fodbold.
Fint nok hvis du er tilfreds med at FCM skal være midterhold/bundhold.... Intet at det Thorup gør virker.... hvor mange lortekampe mere skal du bruge til at kunne se det???

men det er faktisk ok at forvente at vi ikke er det hold i suppen, der er scoret næst flest imod.....

Brugeravatar
HKP

Indlæg af HKP »

Men vi LIGGER NUMMER ET.... på table of justice ....wuhuuuu...!!

Brugeravatar
tatoo

Indlæg af tatoo »

Fodboldfan skrev:

Det er muligt vi forsøger at spille kreativt, men det hjælper ikke noget når holdet ikke hænger sammen. Vi står ikke som en fasttømret enhed på banen. Vi laver masser af personlige fejl, og forsvaret sejler så snart de bliver bare det mindste presset. Hele holdet bliver nødt til at forsvare, og så må vi leve på nogle kontraer. Synes også stadig at vores boldomgang er alt for dårlig.

974

Indlæg af 974 »

HKP skrev:
10. sep 2017, 18:11
HKP
du er virkelig en pestilens at høre på!!!

Du kommer jo kun herind for at lukke galde ud, og du var klar lige fra dommeren fløjtede af....

EDIT!
HKP mener specifikt den kommentar om table of justice !
Sorry hvis det lige kom til at lyde generelt!
Senest rettet af 974 10. sep 2017, 18:20, rettet i alt 1 gang.

Brugeravatar
HKP

Indlæg af HKP »

974 skrev:
10. sep 2017, 18:16
HKP skrev:
10. sep 2017, 18:11
HKP
du er virkelig en pestilens at høre på!!!

Du kommer jo kun herind for at lukke galde ud, og du var klar lige fra dommeren fløjtede af....
Nu sidder jeg tilfældigvis foran skærmen samt foran min iPad og kigger på ulvegraven.... vi har bare fået SÅ mange dårlige oplevelser de seneste par år at det er svært at bevare optimismen.... men hatten af for at du er tilfreds med at være middelmådig...

Konsulen

Indlæg af Konsulen »

Han skriver det måske fordi han også synes, at "Table of Justice" er en gang mundlort når det ikke følges op af resultater?

Brugeravatar
pr0j3ct

Indlæg af pr0j3ct »

Fck er en skygge af sig selv og det formår vi ikke at udnytte. Så er det godt nok også op af bakke og vi gør det mere besværligt for os selv, end det behøves at være.
Fodboldfan skrev:

Tror ikke jeg kan mindes en eneste såkaldt kritiker, der har ønsket tiki-taka fodbold, men til trods for det, bliver det igen og igen nævnt. Men jeg forstår da godt at der er nogle herinde der har svært ved at se Thorup`s til tider manglende taktiske egenskaber, hvis man tror eneste alternativ til, hvad det så end er vi selv spiller, er tiki-taka.

Besvar