SL R8: FC København - FC Midtjylland

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
Lupus1999
Kontakt:

Re: SL R8: FC København - FC Midtjylland

Indlæg af Lupus1999 »

At starte med et helt nyt system på den sværeste udebane er grænsende til det naive!

Konsulen

Indlæg af Konsulen »

Manden er jo naiv..

Brugeravatar
tatoo

Indlæg af tatoo »

Vi har da virkelig et taktisk geni på bænken. Det er ufatteligt at næsten alle andre hold spiller bedre i Parken end vi gør.

Så meget bedre bør FCK ikke være. Vores personlige fejl vælter stadig ned over os. Få nu for helvede sat en prop i det forsvar.

Christian

Indlæg af Christian »

2 flotte mål af Thorup der

Brugeravatar
tatoo

Indlæg af tatoo »

Tar hatten af - stærkt FCK´s forsvar skal presses så kommer fejlene - som vi osse selv laver.

Konsulen

Indlæg af Konsulen »

Ja målene er Thorups fortjeneste

Christian

Indlæg af Christian »

God halvleg af Wikheim, og så virker Kian bare mere og mere som da han var bedst.

Jeg synes vi skal gå efter sejren.

SimonH

Indlæg af SimonH »

Grunden til vores elendige defensiv skal jo findes i mentaliteten.

Hvordan kan det være at FCK har 5 fuldstændigt umarkerede spillere foran vores forsvar, når de spiller op fra midtbanen?

Ja det er jo fordi at vores angriber og wings har luksusroller, samtidig med at de centrale selvfølgelig skal have pause ind i mellem.

Det river jo hele holdet over, at der står 5 mand helt nede i forsvaret, mens 5 mand står oppe ved midterlinjen.

Vi er dog bedre end FCK, men jeg venter nu stadig bare på den næste børnefejl i forsvaret...

Brugeravatar
UlvenFraNord

Indlæg af UlvenFraNord »

Suk, det sejler fuldstændigt...

Brugeravatar
tatoo

Indlæg af tatoo »

Sparv for helvede slap nu af.

Personlige fejl koster - hvor er rutinen.

Det virker som om at når vi møder FCK siger vi bare: Værsgo der er serveret.

mousebreaker

Indlæg af mousebreaker »

Jeg har nu kæmpet 1 time for at min DPlay afspiller skal virke - uden held. Så har ikke set noget.

4 mål på 4 forsøg inden for rammen. Jeg troede vi havde købt en målmand fra en hylde vi slet ikke troede vi kunne komme i nærheden af

(ved som sagt ikke om han kunne gøre noget, men han har ikke overbevist hidtil)
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

Brugeravatar
tatoo

Indlæg af tatoo »

Jeg er sådan set pisse ligeglad med alle Ankersens politikersvar, og hans mening om at vi overvurderer i.f.t. mesterskabssæsonen. Vi har de spillere vi har og så er det trænerteamets opgave at få os så højt placeret som muligt.

V bliver simpelthen nødt til at få Thorup ud. Det bliver ikke bedre med ham ved roret.

admin 3

Indlæg af admin 3 »

mousebreaker skrev:
10. sep 2017, 17:24
Jeg har nu kæmpet 1 time for at min DPlay afspiller skal virke - uden held. Så har ikke set noget.

4 mål på 4 forsøg inden for rammen. Jeg troede vi havde købt en målmand fra en hylde vi slet ikke troede vi kunne komme i nærheden af

(ved som sagt ikke om han kunne gøre noget, men han har ikke overbevist hidtil)
Har samme problem, fatter ikke at jeg betaler til at det reality spild tv, når man ikke engang kan se kampen alligevel. Men er nok positivt for humøret at man slipper for at se på det samme katastrofe bold vi spiller under Thorup.

Har godt hørt at Thorup gør det godt på alle parametre, ville bare ønske at de ville begynde at bruge endnu et parametre. Virkeligheden. For der er det en katastrofe.

Personlig holdning

Lund7400

Indlæg af Lund7400 »

Fuck det er dårligt. FCK var jo elendige det meste af kampen. En skændsel for dansk fodbold, at det er storklubbernes niveau.

Vil nogen fortælle mig gevinsten ved to 6'ere? Vi er latterligt ringe defensivt. FCK kunne jo have scoret endnu flere. Føj.

Falcons

Indlæg af Falcons »

Når man møder en såret modstander, med et forsvar der i perioder har sejlet, næsten lige så meget som vores.....så er det jo en håbløs taktik at ændre vores egen forsvarsformation og stille defensivt op. Så skal man da for pokker angribe modstanderen der hvor de er svagest.

Vores forsvar er jo rystende svagt. Mand for mand er det godt. nuværende og tidligere landsholdsspillere, men det virker langt fra som nogen enhed. Her kan man kun pege fingre en vej....Træner Thorup.

Det er rystende svagt trænerarbejde.

Besvar