Jeg ikke tror på præmissen om et billigt mesterskab, men jeg tror, du har fuldt ud ret i, at det her kommer til at koste point.
Havde vi dog bare fået Sanneh.
Jeg ikke tror på præmissen om et billigt mesterskab, men jeg tror, du har fuldt ud ret i, at det her kommer til at koste point.
Transfervinduet er ikke dumpet. Faktisk, så blev vinduet oprindeligt lukket op til sæsonstart, hvor Steinlein hev en masse kaniner op af hatten, inklusiv en Sparv og Kian tilbage. Der opstod så en mulighed op til vinduet lukkede helt, som Steinlein gik efter. Det lykkedes ikke. Jeg er glad for, at klubbens økonomi blev sat over lysten til, at hente en dyr forsvarsspiller i Sanneh. Han havde de bedste kort, da han ved at klubben havde behov for en central forsvarsspiller. Steinlein kaldte dog hans bluff, og lod ham være.Lund7400 skrev:Det er dumpet. At have Halsti og Sparv som hhv 3&4 valg til et skadesramt midterforsvar er alt for dårligt. Særligt med et billigt mesterskab i horisonten. Det kommer til at koste point.
Hold nu op, Riis skulle udlejes ligegyldig om der kom en ny cb ind eller ej.Lund7400 skrev: ↑1. sep 2017, 10:02Hvis du vil blive i poker terminologien, så vil jeg vove den påstand, at Steinlein gik all-in ved at leje Riis ud uden erstatning, for derefter at blive snydt af et frækt move fra Milovic arbejdsgiver. Det er sgu ikke godt arbejde!
Vinduet var godkendt, indtil de dummer sig i går.
Split? Spiller han ikke i Kina?Steffen am skrev: ↑1. sep 2017, 10:56Men ok økonomi trods alt også blev proriteret og vanvittige mennesker som Sannehs agent og Hajduk Split ikke fik deres ret.
(Men er godt nok nysgerrig på hvad vi har tilbudt)
Åh ja, det ved jeg ikke.Acebone skrev: ↑1. sep 2017, 12:09Split? Spiller han ikke i Kina?Steffen am skrev: ↑1. sep 2017, 10:56Men ok økonomi trods alt også blev proriteret og vanvittige mennesker som Sannehs agent og Hajduk Split ikke fik deres ret.
(Men er godt nok nysgerrig på hvad vi har tilbudt)
Ikke heltKonsulen skrev: ↑1. sep 2017, 14:38Jeg synes nu, som andre påpeget, at transfervinduet har været ok. Det er perfekt, at Riis er sendt på græs - men mon han så nogensinde kommer tilbage?. Jeg har fornemmelsen af, at det er meget sjældent, at spillere der er sendt på græs i andre klubber, vender tilbage til truppen - men det er måske ikke korrekt?
Jesper Lauridsen havde ganske fin succes med en lejeophold i Hobro, hvorefter han vendte hjem og havde en rigtig vigtig rolle i mesterskabssæsonenKonsulen skrev: ↑1. sep 2017, 14:38Jeg synes nu, som andre påpeget, at transfervinduet har været ok. Det er perfekt, at Riis er sendt på græs - men mon han så nogensinde kommer tilbage?. Jeg har fornemmelsen af, at det er meget sjældent, at spillere der er sendt på græs i andre klubber, vender tilbage til truppen - men det er måske ikke korrekt?