Kanal5: David Nielsen til FCM

Om FC Midtjylland og Black Wolves
YahooSeeker [Bot]

Re: Det posetive

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

Ja nemlig ja :D

kenny

Ny træner ?

Indlæg af kenny »

Det ser ud til at vi også har fået ny træner... (-;
http://sportenkort.com/nyheder.asp?spor ... r_id=35252

Peter Ross

Re: Ny træner ?

Indlæg af Peter Ross »

Jo jo, håndbold på programmet ?!?

Så skal det altså også være kvindehåndbold !!
Det kan være Kira skal være med ?

Peter Ross

Halkjær

Re: Kanal5: David Nielsen til FCM

Indlæg af Halkjær »

Det er helt klart til fcm's fordel at vi får en angriber som David Nielsen. Han kan udfylde tomrummet efter Zidan, måske ikke i lige så høj grad, men i forhold til egoisme er han overhovedet ikke i Zidans klasse. Han er nærmere en holdspiller end en primadonna.
Ved ikke om det er sandt, men hørte tidligere at han var skiftet til Fc Hacken....Krydser i hvertfald fingre her, for at det ikke er sandt.

YahooSeeker [Bot]

Re: Kanal5: Kom nu videre...

Hvis manden kommer til FCM er det da for at spiller for FCM - så lad nu vær med at tud, helt ærligt...
Han er en dygtig spiller, og jeg tror nok at han kommer til at fylde et tomrum ud, sådan som det ser ud med angribere i FCM pt, hvor bla. Frank er skadet´..
Så kom nu videre venner :o)..
Thomas KBH..

Klauzito

Indlæg af Klauzito »

Forstår jeg dig ret? Hvis man synes han er et dumt svin og man ikke kan lide ham, så skal man skifte mening fordi han kommer til FCM eller???
Det gjorde jeg ikke med Bo Hansen og jeg gør det heller ikke med David Nielsen! Lissom jeg stadig kan lide Magle selv om han spiller i VFF!

/Knudsen

Indlæg af /Knudsen »

Det er sjovt som folk vender på en tallerken.
Hvad er da det for noget vrøvl med at Zidan ikke var en holdspiller. Det er lige netop hvad han har udviklet sig til, efter at han kom til FCM. Nuvel, i AB-tiden var han en egoist, men der var han også den eneste der kunne skabe en sejr, eller uafgjort kamp for holdet. Hos os blev han en del af et hold, hvor han skulle lære at blive holdspiller. At Troels mere eller mindre knuste hans spil i systemer, gør ham jo ikke til primadonna. Og jeg husker flere kampe under Erik hvor han var den spiller der havde flest oplæg til mål/skudforsøg.

Men Zidan er ikke en man kan sætte i bås, så dør hans fodboldspil. ha SKAL være manden, der gør det uforudsete, og uberegnelige. Og lige netop det, er for mig det der gør fodbold værd at være en del af. Jeg kan stå på sidelinien, og bande over min "Zidan", når han for 3. gang i kampen mislykkes med et skudforsøg, hvor det havde været oplagt at aflevere, for gangen efter at hylde ham som "GUD" da han, endnu engang, bryder systemet men denne gang scorer.
Trods det, er han da ingen primadonna. han vælger ligeså tit den "aftalte" løsning, hvor det endda kunne have været bedre med den uforudsete.
Prøv nu at forstå at Zidans glæde over sine egne evner er oprigtig, og han kommer fra en kultur hvor det at profilere sig selv er en vigtig ting, for at komme frem i lyset. Janteloven er sq noget der er til for de der ikke tør tage en chance selv, men bebrejder de som gør....!!

Så er den krikand vist kronraget..!!

YahooSeeker [Bot]

>Du skrev selv: Klauzito
(Jeg vil sige at mit FCM hjerte bløder!!! Gad vide om Ørgaard har fortrudt han ikke kom til AGF siden han prøver at gøre os til dem!)

>Hvad har det med AGF & Ørgaard at gøre, Ørgaard er jo ude for at finde forstærkning til truppen, hvilket vel er en god ting, hvadenten han er tyk, tynd, dum, sød eller går i dameundertøj i weekenden.. Eller!?

>Jesper / BW #2261 Skrev:
(Ja FCM skal tage bruge store højtalere hvis de skal overdøve en fuld Nordea tribune der råber af DN. Hvis altså han kommer til FCM og alle i BW hader ham!)

>Hvorfor skulle alle hade ham, bare fordi at du gør??

Det er mere de kommentarer, jeg er da ligeglad med om folk personligt kan lide manden, faktum er at hvis han kommer til FCM er det da en overordnet god ting lige nu..

Thomas KBH.

YahooSeeker [Bot]

Helt enig!
Lad os da give ham en chance! Hans fodboldspil er der da ikke noget galt med!
Nu Zidan er væk er DN da det mest oplagte emne! Lad os tænke positivt.

Guldet til heden!
The-Ulv.

Klauzito

Indlæg af Klauzito »

-THOMAS- skrev:
-------------------------------------------------------
> >Du skrev selv: Klauzito
> (Jeg vil sige at mit FCM hjerte bløder!!! Gad vide
> om Ørgaard har fortrudt han ikke kom til AGF siden
> han prøver at gøre os til dem!)
>
> >Hvad har det med AGF & Ørgaard at gøre,
> Ørgaard er jo ude for at finde forstærkning til
> truppen, hvilket vel er en god ting, hvadenten han
> er tyk, tynd, dum, sød eller går i dameundertøj i
> weekenden.. Eller!?

> Thomas KBH.

Det har det med AGF at gøre at Ørgaard nærmest opsøger problemer med hans mærkelige udtalelser og det at han nu henter en spiller til klubben der i de seneste par år har haft den ene negative overskrift efter den anden.
Med Zidan var det en i klubben som klubben måtte vælge at hjælpe og få videre i livet, med DN er det en der allerede er ude på glatis og en man ikke ved hvor man har, der er en kæmpechance for at han skaffer negative overskrifter og problemer til klubben.
Jeg er ikke parat til at gøre alt for succes!

Jonas BW:1859

Indlæg af Jonas BW:1859 »

Har lige fået det af vide på TV2 :-D

YahooSeeker [Bot]

Re: Kanal5: Kom nu videre & Link til AAB´s debat forum ;o)

>Klauzito skrev:
> Jeg er ikke parat til at gøre alt for succes!

Det er jeg heller ikke, og det er jo nok deerfor at det ikke er dig eller mig der sidder i Ørgaards stol! Ikke ;o)

AAB SUPPORT´s Debat forum, hehe de er ude af den ;o)
http://www.debatside.dk/Debat/webbbs_co ... read=26163

Danny

Indlæg af Danny »

Jesper / BW #2261 skrev:
-------------------------------------------------------
> Ja FCM skal tage bruge store højtalere hvis de
> skal overdøve en fuld Nordea tribune der råber af
> DN. Hvis altså han kommer til FCM og alle i BW
> hader ham!
>
> Jesper - Sjælland

Alt respekt for folks holdninger om købet af David Nielsen.. Men denne kommentar kan jeg SLET ikke sætte mig ind i !!!!

Hvad er det for noget med at du hentyder til at han skal bues ud??? Er det sådan vores nye spillere skal behandles?!?!?!?!

Jeg synes at det er en helt grotesk tankegang.... F**K da hvad han har lavet før.. F**K da om han er jeres yndlingsspiller eller på samme popularitetsniveau som Kaj Steffansen!! Jeg er ligeglad med om alle støtter ham, for det er HELT op til folk selv men det hører INGEN sted henne at gå imod ham for det er sgu det samme som at gå imod klubben!! Det er IKK kun DN som bliver ramt der!! Tænk over det... jeg behøver vist ikke forklare det!!

Lad os give ham en chance for at vinde vores tillid og lad os ikke af skrive ham med det samme! Klubben får under ingen omstændigheder noget godt ud af hvis folk højlydt viser at de ikke støtter ham.. gør den vel?!?

Jonas BW:1859

Indlæg af Jonas BW:1859 »

Danny skrev:

Alt respekt for folks holdninger om købet af David Nielsen.. Men denne kommentar kan jeg SLET ikke sætte mig ind i !!!!

Hvad er det for noget med at du hentyder til at han skal bues ud??? Er det sådan vores nye spillere skal behandles?!?!?!?!

Jeg synes at det er en helt grotesk tankegang.... F**K da hvad han har lavet før.. F**K da om han er jeres yndlingsspiller eller på samme popularitetsniveau som Kaj Steffansen!! Jeg er ligeglad med om alle støtter ham, for det er HELT op til folk selv men det hører INGEN sted henne at gå imod ham for det er sgu det samme som at gå imod klubben!! Det er IKK kun DN som bliver ramt der!! Tænk over det... jeg behøver vist ikke forklare det!!

Lad os give ham en chance for at vinde vores tillid og lad os ikke af skrive ham med det samme! Klubben får under ingen omstændigheder noget godt ud af hvis folk højlydt viser at de ikke støtter ham.. gør den vel?!?

HAR DU RET I!!

Besvar